Re: ...a kto si?cz?to czerwieni?

From: r...@p...onet.pl (redy)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ...a kto si?cz?to czerwieni?
Date: 7 Feb 2002 10:35:10 -0800

> Może jesteś trochę nieśmiały i przy kontaktach z obcymi ludzmi trochę się...

> smb-sth

... i w tym jest największy problem, ponieważ jestem jak najbardziej
śmiałym człowiekiem i nie mam najmniejszych problemów w kontaktach z
innymi - a mimmo to ta reakcja (czerwienienie) się pojawia. Wiem już
jak ją leczyć (propranolol lub klonidyna) - zmniejszenie objawów o 80
%!, ale pozostaje pewien margines pojawiania się tej reakcji - co
skłania mnie do dalszych poszukiwań wśród leków i podpowiedzi mądrych
ludzi.

pozdrawiam redy