[OT] Spiskowa Teoria Dziejów

21. Data: 2010-04-18 10:03:39

Temat: Re: [OT] Spiskowa Teoria Dziejów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 10:07:06 +0200, zażółcony napisał(a):

> Znając Aichę, sądzę, że mogło chodzić o porcje męskiego nasienia ;)

Znając nie tylko ją tutaj - tylko i wyłącznie.

22. Data: 2010-04-18 10:07:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 11:49:54 +0200, Chiron napisał(a):

> Na marginesie: gdyby np ludzie, których nienawidzisz (i masz powód, żeby
> zabić) jechali do Twojej posiadłości, a Ty byś ich telefonicznie kierował- i
> utonęli by na bagnach-

Do tego, jak wiemy, czasem wystarczy GPS...

> jak uważasz, co by zrobił prokurator? OK- może mieli
> idiotę kierowcę, może być- ale raczej prokurator nie to by zakładał...

Producenta GPSa by na pewno nie oskarżył...

23. Data: 2010-04-18 10:18:24

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> powodem do oskarżeń? Motyw (korzyść), sposobność- to powody. Rozsądek
> nakazuje więc sceptycyzm w każdą stronę. Jednak ośmieszanie tych, którzy
> uważają to za "niezawinione celowo wydarzenie" jest tak samo głupie jak
> ośmieszanie tych, którzy twierdzą, że to może być celowe działanie Rosjan.
> Na marginesie: gdyby np ludzie, których nienawidzisz (i masz powód, żeby
> zabić) jechali do Twojej posiadłości, a Ty byś ich telefonicznie
> kierował- i utonęli by na bagnach- jak uważasz, co by zrobił prokurator?
> OK- może mieli idiotę kierowcę, może być- ale raczej prokurator nie to

Jeśli twój obecny stan psychiczny jest podzielany przez większość
elektoratu PiS, to mamy tu dodatkowy argument aby już nigdy więcej nie
latać z polską "wierchuszką", zabytkowymi samolotami po zapadłych
dziurach w trudnych warunkach atmosferycznych i na dodatek w Rosji.

pozdrawiam
vonBraun

24. Data: 2010-04-18 10:20:58

Temat: Re: [OT] Spiskowa Teoria Dziejów -PS
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> vonBraun wrote:
>
> Post Scriptuma
> /.../
> Będzie wojna.
> vB

A- i moje post scriptum: mam głębokie przekonanie, że przypadki nie
istnieją. Co najwyżej- istnieją znaki...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

25. Data: 2010-04-18 10:22:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno członkowie rządu, uciekający z IIRP przez Rumunię, zostawili tam
> swoje ślady, na przykład pakiety kodu źródłowego.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (w oparach absurdu)

W oparach to zapewne- pourodzinowych:-)
Nie martw się- to tak zwany "zespół objawowy dnia poprzedniego"
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

26. Data: 2010-04-18 10:24:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:18:24 +0200, vonBraun napisał(a):

> [...]
> latać z polską "wierchuszką", zabytkowymi samolotami po zapadłych
> dziurach w trudnych warunkach atmosferycznych i na dodatek w Rosji.

A miałeś taki zamiar?

27. Data: 2010-04-18 10:32:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>

> Może to nie tylko wymysły polskich oszołomów?
>
> http://www.abcnet.com.pl/node/6519
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Jest coś, co łączy te odległe w czasie wydarzenia:
1. wymordowanie Polaków w Katyniu
2. opóźnienie odlotu samolotu prezydenckiego
3. rozbicie się samolotu obok pasa startowego w Smoleńsku
Tym czymś jest czynnik ludzki: w tym doradcy.
O punkcie 2 najmniej się mówi.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:apm
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

28. Data: 2010-04-18 10:32:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z pl.sci.psychologia

29. Data: 2010-04-18 10:32:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:20:58 +0200, Chiron napisał(a):

> A- i moje post scriptum: mam głębokie przekonanie, że przypadki nie
> istnieją. Co najwyżej- istnieją znaki...

Możnaby przretransponowac na 2010 - już sie tego sporo uzbierało...

"Rok 1647 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi
zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia.
Współcześni kronikarze wspominają, iż z wiosny szarańcza w
niesłychanej ilości wyroiła się z Dzikich Pól i zniszczyła zasiewy i trawy,
co było przepowiednią napadów tatarskich. Latem zdarzyło się wielkie
zaćmienie słońca, a wkrótce potem kometa pojawiła się na niebie. W
Warszawie widywano też nad miastem mogiłę i krzyż ognisty w obłokach;
odprawiano więc posty i dawano jałmużny, gdyż niektórzy twierdzili, że
zaraza spadnie na kraj i wygubi rodzaj ludzki. Nareszcie zima nastała tak
lekka, że najstarsi ludzie nie pamiętali podobnej. W południowych
województwach lody nie popętały wcale wód, które podsycane topniejącym
każdego ranka śniegiem wystąpiły z łożysk i pozalewały brzegi. Padały
częste deszcze. Step rozmókł i zmienił się w wielką kałużę, słońce zaś w
południe dogrzewało tak mocno, że - dziw nad dziwy! - w województwie
bracławskim i na Dzikich Polach zielona ruń okryła stepy i rozłogi już w
połowie grudnia. Roje po pasiekach poczęły się burzyć i huczeć, bydło
ryczało po zagrodach"

No i - "Bodajbyś żył w ciekawych czasach"...

30. Data: 2010-04-18 10:33:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:22:04 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> W oparach to zapewne- pourodzinowych:-)
> Nie martw się- to tak zwany "zespół objawowy dnia poprzedniego"
> :-)

I zajeżdża przedpogrzebowym wińskiem...

Jesteśmy jak Meksykanie...
Uff, nie przyleci.