Święty Graal, czyli znalazłam Eveline we Wrocławiu

1. Data: 2004-02-05 17:31:09

Temat: Święty Graal, czyli znalazłam Eveline we Wrocławiu
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie na Oławskiej, w moim ulubionym zagłębiu pończochowym, stoisko
naprzeciw. Sklep po przekątnej ulicy od salonu sukien ślubnych. Mają też
cienie i lakiery Joko, oraz sporo Eveline. Pani jest miła i pouczyła
mnie fachowo, że mam się nie malować na brązowo (tak jakbym się
malowała, he he).
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-02-05 20:56:18

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cienie i lakiery Joko, oraz sporo Eveline. Pani jest miła i pouczyła
> mnie fachowo, że mam się nie malować na brązowo (tak jakbym się

heh, Ty tez dzis zaszalalas zakupowo? ;))

A mnie sie skojarzylo- mile Panie z Wroclawia, moze bysmy sie tak w koncu
zebraly do kupy zusammen, spotkaly i wymienily m.in. informacjami gdzie, co
jak i za ile, poplotkowaly i ogolnie milo spedzily czas? ;) Bo cos idea
spotkan grupowych lezy i nawet juz nie kwiczy, a szkoda jej, bo calkiem
fajny pomysl to byl. Hm? ;)

Asiek

1. Data: 2004-02-05 21:28:46

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

>heh, Ty tez dzis zaszalalas zakupowo? ;))

Zaszalałam jak zaszalałam... kupiłam sobie wreszcie zimowe buty, które
mi się mieszczą na łydkę (to trudne, od listopada szukam), i w domu
odpadł im zamek, jutro zaniosę wymienić. Ponadto jeden podwójny cień
Joko. Kupiłabym to Lovely, co ktoś chwalił, ale jakiś pomór straszny,
kolorów mało, przetrzebione półki, nie ma w czym wybierać.
Tzn raz kupiłam cień Lovely, srebrny, ostatni egzemplarz, i kot mi
zniszczyła jeszcze tego samego dnia, przypadkowo. Dobrze, że to niedrogie.

> [...]
>jak i za ile, poplotkowaly i ogolnie milo spedzily czas? ;) Bo cos idea

Już było jedno spotkanie, co tylko ja na nie przyszłam :-> więc się nie
wychylam teraz z propozycjami. Ale masz rację, wartoby się spotkać.
UlaK

1. Data: 2004-02-06 19:58:24

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już było jedno spotkanie, co tylko ja na nie przyszłam :-> więc się nie
> wychylam teraz z propozycjami. Ale masz rację, wartoby się spotkać.

byly zdaje sie dwa spotkania. W kazdym razie o ile ustalimy termin jakos w
tygodniu i jakos po 17 to obiecuje sie stawic ;) Jak w weekend to sie
postaram pojawic ;)

Asiek

1. Data: 2004-02-06 20:30:50

Temat: [OT] Spotkanie grupy, Wrocław
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

>byly zdaje sie dwa spotkania. W kazdym razie o ile ustalimy termin jakos w
>tygodniu i jakos po 17 to obiecuje sie stawic ;) Jak w weekend to sie
>postaram pojawic ;)

Ja tylko w piątki nie mogę, poza tym mogę się dostosować.
Ula

1. Data: 2004-02-09 20:25:10

Temat: Re: [OT] Spotkanie grupy, Wrocław
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Kapała <u...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Ja tylko w piątki nie mogę, poza tym mogę się dostosować.

Ja (jeśli zdam egzamin) to od 14 do 19 ;) moge codziennie :)))
Mam nadzieje, ze jeśli spotkanie dojdzie do skutku to uda mi się pojawić i
zjawi się takze Abigail ;))))

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-02-10 11:14:50

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Ja (jeśli zdam egzamin) to od 14 do 19 ;) moge codziennie :)))
> Mam nadzieje, ze jeśli spotkanie dojdzie do skutku to uda mi się
> pojawić i zjawi się takze Abigail ;))))

Ja moge po 16stym :-) Jestem za spotkaniem jak najbardziej :-)

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

1. Data: 2004-02-12 14:03:18

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Ja (jeśli zdam egzamin) to od 14 do 19 ;) moge codziennie :)))
> Mam nadzieje, ze jeśli spotkanie dojdzie do skutku to uda mi się pojawić
> zjawi się takze Abigail ;))))

[Abigail coś się spsuło i prosiła mnie o przekazanie swojego posta co
niniejszym czynię]:

:-))))))
o jak miło :-))) ja oczywiście jestem cały czas chętna.
Czy nie będzie nietaktem, jeśli od razu zaproponuję środę, 18.02. o 17:30
albo 18:00? (zawsze to lepiej rozmawiać konkretnie :) Jest w tygodniu, po
16.02., po
17:00 i miedzy 14:00 a 19:00 (a może chodziło o dni miesiąca?) i nie
piątek - co Wy na to? Pozostaje do ustalenia miejsce - na początek
wysuwam
kandydaturę Marche :)

Pozdrawiam serdecznie Wrocławianki, czekam na wiadomości :)

Abigail

----

1. Data: 2004-02-12 14:06:51

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abigail napisała:

> [...]
po
> 16.02., po
> 17:00 i miedzy 14:00 a 19:00 (a może chodziło o dni miesiąca?)

Hehehe, tak, chodziło mi o dni miesiąca oczywiście ;))))

i nie
> piątek - co Wy na to? Pozostaje do ustalenia miejsce - na początek
> wysuwam
> kandydaturę Marche :)

Mi się podoba, nie byłam tam jeszcze a słyszałam raczej pozytywne opinie na
temat tego miejsca. Tak czy inaczej, podam swoja kandydaturę ;P - może
Piramida? (też nie byłam i też słyszałam o tym miejscu same pozytywy).
Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-02-12 14:32:58

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
na temat tego miejsca. > Tak czy inaczej, podam swoja kandydaturę ;P - może
Piramida? (też nie byłam i też słyszałam o

Mi termin wstepnie pasuje :-) Nie ma wlasnej kandydatury miejsca chwilowo,
ale rowniez slyszalam wiele dobrego o Marche (o Piramidzie troche mniej
pozytywow :-) ).

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl