[OT WAWA] material poscielowy

1. Data: 2005-09-12 15:01:35

Temat: [OT WAWA] material poscielowy
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam, ja wariatka, w smyku... i troszke mnie z nog scielo!
posciel dla malucha poszwa 100x135cm i poszewka 40x60 kosztuje 70PLN!!!
to lekkie szalenstwo, biorac pod uwage, ze trzeba kupic kilka kompletow (i
wez sie czlowieku opanuj jak wszystkie sa takie slodkie ;) )
Zatem, czy macie pomysl badz juz sprawdzone miejsce gdzie mozna kupic
bawelne poscielowa w fajne wzorki?
Niby mam jeszcze troszke czasu ale ;) hihihi...

pozdr
honor i kluska

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

2. Data: 2005-09-12 15:51:42

Temat: Re: [OT WAWA] material poscielowy
Od: "dommi " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

honorek <h...@o...pl> napisał(a):
> Zatem, czy macie pomysl badz juz sprawdzone miejsce gdzie mozna kupic
> bawelne poscielowa w fajne wzorki?
> Niby mam jeszcze troszke czasu ale ;) hihi

Nie mam jeszcze doswiadczenia w takich zakupach, ale moge powiedziec, ze
widzialam jak pewna pani, kupowala slodkie bawelenki wlasnie na posciel
dziecieca na Madalinskiego (blisko Pulawskiej).
Pozdrawiam,
dommi (Wwa)

3. Data: 2005-09-12 16:12:01

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

A hurtownia bawełny pościelowej jest na Cybernetyki /chyba/2. Na g-g 2732976
mogę dokładniej opowiedzieć.

4. Data: 2005-09-12 16:44:55

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

70PLN!!!
> to lekkie szalenstwo, biorac pod uwage, ze trzeba kupic kilka kompletow

70 to jeszcze nie tak dużo. Nie napiszę tu ile ja zapłaciłam za kpl pościeli
(ochraniacz, baldachim, poszewki) dla Ali. To dopiero było szaleństwo.
A kpl wystarczą dwa. Trzylatek już śpi pod dużą kołdrą. I wtedy zaczyna się
kolejne szaleństwo

Dziunia z Hipkiem w brzuchu.

5. Data: 2005-09-12 19:12:37

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na grupce dzieciowej padla wiesc, ze w Ikea sa fajniutkie kompleciki dla
maluchow za ok 39pln
pytanie tylko kiedy ja tam pojade ;) chyba blizej mam na Madalinskiego :)

dzieki kochane!

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

6. Data: 2005-09-13 07:46:55

Od: <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

honorek <h...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> bawelne poscielowa w fajne wzorki?
> Niby mam jeszcze troszke czasu ale ;) hihihi...

na Targowej po tej samej stronie co bazar Różyckiego , ba nawet obok
bazaru , jest taki mały sklepik z materiałami a w nim niedrogie i piękne
bawełenki na pościel dla malutkich dzieciaczków.

Miłego dnia Jola

7. Data: 2005-09-13 07:56:51

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie tylko kiedy ja tam pojade ;) chyba blizej mam na Madalinskiego :)

może jednak warto się tam wybrać?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Catego
ryDisplay?
catalogId=10101&storeId=19&categoryId=10338&langId=-
27&parentCats=10119*10338&cattype=sub

rzeczywiście ładna pościel i za ta cenę chyba nie warto szyć
jeśli nie otworzy Ci się ta strona bo za długi adres to wpisz ikea, potem
produkty a następnie tekstylia dziecięce
pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

8. Data: 2005-09-13 08:25:39

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bazaru , jest taki mały sklepik z materiałami a w nim niedrogie i piękne
> bawełenki na pościel dla malutkich dzieciaczków.

witam,
ja mam pytanko o materiał kubusiowy, czy któras z was widziała taki materiał lub
pościel w kubusiowe motywy w wawie taki na rozmiar 70x140cm
moja córka ma teraz szał na kubusia i tuli sie nawet do kangurka z ikea i
twierdzi, że to mama "maleńctwa"- moja córka ma obecnie 2 latka :o)
pozdrawiam
ulka/nitka777

[xxx] dla zestresowanych
xxx long stitch
Przeliczniki- DIM-DMC-Anchor
xxx znalazłam długo poszukiwanych "marynarzy"
[hardanger] troche linków