xxx long stitch

1. Data: 2005-09-12 13:37:17

Temat: xxx long stitch
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos może mnie oświecic na temat long stitchów?
Czy to sie uzywa innych nici niz typowa mulina?
Na jakiej kanwie się haftuje?

I od razu czy ktoś ma wzory do tych obrazków?
http://www.thehappycross-stitcher.com/product.php?xP
rod=1585&xSec=245
http://www.thehappycross-stitcher.com/product.php?xP
rod=1584&xSec=245
http://www.thehappycross-stitcher.com/product.php?xP
rod=1583&xSec=245
http://www.thehappycross-stitcher.com/product.php?xP
rod=1533&xSec=242
http://www.thehappycross-stitcher.com/product.php?xP
rod=1534&xSec=242

I jeszcze jedno:
czy ktos tak oszalał na ich widok, jak JA???

Czekam niecierpliwie i pozdrawiam
Michalina

2. Data: 2005-09-12 16:56:50

Temat: Re: xxx long stitch
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uuuu

może jednak ktoś ma coś na ten temat.
z obrazków trochę się orientuje o co chodzi, ale wolałabym sie upewnić ...

no i znalazłam pyszne obrazki, które muszę, muszę, muszęęęę mieć...
może jednak ktos ma coś albo wzory?

proszę, proszę, proszę....... !!!!!!!

http://www.thecraftnook.com/long-stitch-1966la.htm

Ja nie wiem, jak tego szukać na rosyjskich forach, a przypuszczam, ze tam by
sie cos znalazło...

ten rosyjski mimo, ze miałam w szkole zupełnie mnie rozwala...

please, może jednak znajdzie sie jakas dobra duszyczka?

pozdrawiam kompletnie zakręcona
Michalina

3. Data: 2005-09-12 17:37:57

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszke głebiej poszperałam i wyszło mi, ze robi się to na plastikowej
kanwie. Ale czy ktos jeszcze moze mi powiedzieć, jakie nici do tego się
uzywa?
Anyone????

A wzory moze ktoś posiada w swoich przepastych zbiorach?

coraz bardziej zakręcona...
Michalina

4. Data: 2005-09-12 18:19:27

Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam gotowy zestaw, ale on nie jest na plastikowej kanwie, tylko na
miekkiej;-)
Wyszywa sie to wełną.

pozdrawiam
Iza, Gdynia

5. Data: 2005-09-13 23:56:21

Od: "a...@w...pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
ze mną jest jeszcze gorzej, jak widzisz jestem facetem a wybrałem sobie wzór z
300 na 400 krzyżyków czyli 120 000 tych uroczych plamek z muliny na kanwie 14 w
72 kolorach. może za rok skończę :) Pozdrawiam Adam

6. Data: 2005-09-14 07:45:14

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wzór z 300 na 400 krzyżyków czyli 120 000 tych uroczych plamek z muliny na
kanwie 14 w 72 kolorach. może za rok skończę :) Pozdrawiam Adam

A masz jakies wzory, doświadczenie, wiesz jak to się je i gdzie ewentualnie
mozna o tym poczytac?
No i skąd u Ciebie takie zainteresowanie? Ktoś pewnie Cię zaraził, co?

Pozdrawiam i trzymam kciuki za pracę. A czego używasz? Wełny czy muliny?
Michalina

7. Data: 2005-09-15 23:10:31

Od: "a...@o...pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

używam jak wcześniej zaznaczyłem muliny, wzór na tą pracę opracowałem sam na
podstawie fotografii którą wcześniej wykonałem jest to leśny strumień spowity w
śniegu. A co do doświadczenia nie mam zbyt wiele chociaź pierwszą pracę
wykonałem jakieś 20 lat temu kopiując przedwojenny obrazek, a że haft,
bynajmniej ja tak uważam, jest łatwiejszy niż wykonanie portretu w akwareli lub
pasteli to dam radę.Grunt to cierpliwość i czas.W oczekiwaniu na zimowe
wieczory zabrałem się za mniejszą pracę tytułem wprowadzenia oczu w krzyżyki
pozdrawiam "krzyżujących" :)
Adam

Przeliczniki- DIM-DMC-Anchor
xxx znalazłam długo poszukiwanych "marynarzy"
[hardanger] troche linków
[koraliki] misie
Poszukuje ciuszkow na szydelku lub drutach dal 5-mies.corci