(OT) WIRUSY

1. Data: 2003-09-23 15:53:16

Temat: Re: (OT) WIRUSY
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze tydzień a nasza grupa zmieni nazwe z pl.rec.robotki-reczne na
> pl.rec.wirusy
>
> hihi
> choc to wcale nie jest smieszne...

A jest nieprawdziwe. Wirusy chodzą po sieci WWW, nie po grupie. Ja dostaję
posty nie do Jandulki tylko np. do Microsoft customer, czy net user.
Jandulka (Warszawa)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 17:26:54

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje, ale chodzila mi raczej o ilosc komentarzy na ten temat...
> Nie mam tego za zle, tylko wyrazilam taka mysl...
> Ja znow nie nadazam usuwac.
> Pozdrowienia
> Ola

A ja tylko skorzystałam z okazji, żeby o tym powiedzieć. Kto się sprawdził
programem antywirusowym i nie otwiera załączników, może spać spokojnie, że
nie ma wirusa, ale i tak będzie otrzymywać przesyłki z wirusem. Podczas
blokowania nadawcy (co polecam, chociaż nie załatwia problemu, ale na pewno
go łagodzi) widać, że przesyłka nie pochodzi od żadnej z nas w grupie.
Nadawcą jest na przykład v...@a...com (dopóki nie zablokujemy
nadawcy albo dopóki nie sprawdzimy go opcją Właściwości, będziemy widzieć
nazwę MS Network Service). Oczywiście są różne warianty nadawców, ale nie
przestaniemy tego dostawać, dopóki nie przestaną być wysyłane przez kogoś,
kto to wymyślił. Niestety, zarządcy naszych kont pocztowych nie chcą albo
nie potrafią tego zatrzymać na swoich serwerach.
Pozdrawiam
Jandulka(Warszawa)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 18:53:51

Od: "Bebe" <B...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przez ostatnie dni też miałam problem z mailami od pseudo Microsoftu.
Poradziłam sobie z tym troche inaczej: zainstalowałam darmowy program Milo
spam killer (dostępny na http://milo.4me.pl ), który automatycznie usuwa mi
z konta wszelkiego trodzaju spam, również ten od pseudo Microsoftu. Aby to
robił trzeba ułożyć swoją regułę, ale to nie jest trudne. Program ten nie
jest idealny, ale teraz nie odbieram 200 maili z wirusami, tylko w ciągu
dnia np 2. Gorąco polecam ten program
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

1. Data: 2003-09-23 19:28:57

Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Po zastosowaniu sie do Waszych wskazowek odnosnie zablokowania nadawcow
dostaje ok.4 podejrzamych maili dziennie. Oczywiscie wolalabym, zeby to
"cos"
zupelnie omijalo moja skrzynke, ale dobre i to.
Niepokoi mnie jednak zachowanie mojego komputerka. Otoz, od kilku dni
(na szczescie) sporadycznie, przy wchodzeniu na str. www wyskakuje mi
informacja
o bledzie w Internet Explorer oraz zapytanie, czy wyslac informacje o
bledzie do
Microsoftu. Przy kliknieciu na "nie" strona byla automatycznie zamykana.
Byla, bo
dzisiaj po kliknieciu na "nie" nastapilo restartowanie komputera :-(
To jeszcze nic. Podczas skanowania dysku w DOSie pojawila sie informacja o
tym,
ze nie moze usunac bledu w pliku o dlugiej nazwie i nalezy przeprowadzic
skanowanie
z Windows. Tak tez zrobilam i ... nic. Scan Disc nie wykazal zadnego bledu.
Oprocz tego, ze moj firewall (Zone Alarm) odmowil posluszenstwa (na ok.
godzine)
i nie dalo sie go wlaczyc. Musze przyznac, ze troche sie przestraszylam. Po
raz kolejny
przpuscilam komputer przez mks vira. Niczego nie znalazl ... a moj PCcik po
jakims
czasie sam sie znowu zrestartowal! Czy ktoras z Was ma podobne problemy,
czy to tylko ja nie powinnam siadac przed komputerem ? :-)
Pozdrawiam cieplutko i przepraszam za zbyt dlugi wywod...
GosiaJC
***********
GosiaJC
WARSZAWA
GG 1574217
***********

1. Data: 2003-09-23 19:42:43

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jandulka napisała:
> A jest nieprawdziwe. Wirusy chodzą po sieci WWW, nie po grupie. Ja dostaję
> posty nie do Jandulki tylko np. do Microsoft customer, czy net user.

Jandulko,

a dlaczego ja dostaje te piekielne wirusy li i jedynie na to konto, ktorego
uzywam tylko na potrzeby grupy? Mam jeszcze trzy inne, i na tamtych (tfu,
odpukac!) ani sladu...

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-09-23 19:55:39

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze tydzień a nasza grupa zmieni nazwe z pl.rec.robotki-reczne na
> pl.rec.wirusy
>
> hihi
> choc to wcale nie jest smieszne...

Hej, na razie to u ciebie coś zadziałało ;)
sprawdź datę, może to nie wirus a jakiś złośliwy robaczek?

Ja na razie u swojego ślubnego nie ściągam wiadomości, nie usuwam z serwera,
skrzynka pełna, nic więcej się nie wciśnie. I dobrze, założyłam mu drugie
konto.
A moja skrzynka raczej pusta, czasem tylko jakieś inne śmieci, czyli
normalnie.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-09-23 20:19:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bebe napisał:
> [...]
> jest idealny, ale teraz nie odbieram 200 maili z wirusami, tylko w ciągu

Programik jest oki, tylko, niestety nie zadziała u mnie :-( Moje oba
stoją na maskaradzie i na firewalach :-(

Chyba założe nową skrzynkę

Eulalka

1. Data: 2003-09-23 20:20:35

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Connie napisał:

> a dlaczego ja dostaje te piekielne wirusy li i jedynie na to konto, ktorego
> uzywam tylko na potrzeby grupy? Mam jeszcze trzy inne, i na tamtych (tfu,
> odpukac!) ani sladu...

Jak Twoje konto pokazuje się na grupach, to możesz byc pewna, że jest we
wszystkich spamiarskich książkach na całym świecie :-(

Eulalka

1. Data: 2003-09-23 20:58:24

Od: aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gjc napisał:

Jeśli restartowanie się Twojego komputera pokrywa się z wchodzeniem do
netu, to być może zaraziłaś się wirusem o nazwie MS BLASTER? Atakuje
tylko kompy z XP i powoduje, że po wejściu do netu komputer średnio co
minutę się restartuje. Łatka jest do ściągnięcia na stronie Microsoftu.

Pozdrawiam
AGA-cka

1. Data: 2003-09-24 14:22:37

Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko kompy z XP i powoduje, że po wejściu do netu komputer średnio co
> minutę się restartuje. Łatka jest do ściągnięcia na stronie Microsoftu.

Problem w tym, ze mam Win98 i wszystkie mozliwe uaktualnienia pobrane
ze strony Microsoftu :-(
Pzdr. GosiaJC

[druty] mam problem
[inne]krówka