Zbieg okliczności

1. Data: 2008-06-18 18:17:46

Temat: Zbieg okliczności
Od: "mirzan" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwy zbieg okolicznosci, truskawki jeszcze są a jagody kamczackie
już są dojrzałe.Nie będę podpowiadał co z tym zrobić, bo zaczna się pytania,
czy wystarczy 4 kilo cukru na piętnastkę i ile dać drożdzy,czy bajanus są
najlepsze itp.
Pozdrawiam. mirzan

2. Data: 2008-06-18 19:10:25

Temat: Re: [OT] Zbieg okliczności
Od: "Kazimierski" <@news@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu - widze ze skonczyl sie chyba zapas tego napoju z kwiatow mlecza ;)
Gdzies pisales o roznicy w przycianiu drzew dla owocow i dla odmlodzenia
drzew ale nie bylo tam szczegolow.
Mam stare (ale smaczne) czeresnie. Wiek szacuje na 40-50 lat zreszta
sasiadka tez podaje taka date ...
Sa one jednak takie w 1/4 suche, maja malo lisci (co prawda sa prawie na
kazej galezi ale strasznie rzadko) :(
Owocow maja w tym roku sporo choc przy tej suszy to tez troche zrzucily. ...
Aha sa tez wysokie na 6-7m i nie sposob zebrac owocow na gornych galeziach
(a sa najladniejsze i kusi strasznie by je jakos zebrac).

Jak je przyciac by je odmlodzic? I jesli sie da to obnizyc ...

3. Data: 2008-06-18 20:40:59

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierski <@news@wp.pl> napisał(a):

> W koncu - widze ze skonczyl sie chyba zapas tego napoju z kwiatow mlecza ;)

Napój z mlecza zlany i klaruje się. To nie ja pisałem o cięciu czereśni.
Moje kończą szpaki,owoce za wysoko jak na mój gust.Chłop z drabiny spada jak
worek cementu, ani nie kwiknie, lepiej nie ryzykować.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-06-18 21:11:58

Od: "Kazimierski" <@news@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:g3brsr$hig$1@inews.gazeta.pl...

> Napój z mlecza zlany i klaruje się.
szczesliwi ci co beda mogli sprobowac ... :)

> To nie ja pisałem o cięciu czereśni.
No nie o cieciu czeresni dokladnie ale o tym ze jest ciecie na owocowanie i
na odmladzanie. Stad pije do Ciebie jak to zrobic by odmlodzic? ;)

> owoce za wysoko jak na mój gust.
U mnie to 3/4 jest za wysoko ale tak smakowicie wygladaja ze ... kusi
> Chłop z drabiny spada jak worek cementu, ani nie kwiknie, lepiej nie
> ryzykować.
... a jednak kusi .... ;)

5. Data: 2008-06-19 04:57:11

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie o cieciu czeresni dokladnie ale o tym ze jest ciecie na owocowanie i
> na odmladzanie.

Tylko raz ciałem czereśnię. Była zdychająca, obciąłem prawie całą górę.
Teraz ma bardzo zgrabną koronę, owocuje obficie, owoce na wyciagnięcie
ręki. A obok rośnie wysoka, górne owoce dla ptaków, aby nie patrzyły na moją.
Nie pamiętam kiedy ciąłem, chyba latem, jak obficie puszczała gumę.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2008-06-19 05:22:04

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> jak
> worek cementu, ani nie kwiknie, lepiej nie ryzykować.

To te zostawione dla wdów i sierot?

7. Data: 2008-06-19 05:28:24

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To te zostawione dla wdów i sierot?

Takie osoby nie przychodzą do mnie do ogrodu, a ptaszyska same przylatują.

8. Data: 2008-06-19 05:41:00

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Takie osoby nie przychodzą do mnie do ogrodu, a ptaszyska same przylatują.

Nie łapiesz czy udajesz?

9. Data: 2008-06-19 10:27:34

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie łapiesz czy udajesz?

Nie łapię, latają za wysoko, czasem udaję,że mam strzelbę i klaszczę,
ale nie boją się.

10. Data: 2008-06-19 11:00:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie łapię, latają za wysoko, czasem udaję,że mam strzelbę i klaszczę,
> ale nie boją się.

Dobre... Szacunek!

Iglak, ktory pachnie?
Gentiana dendrologi