[OT] Zmieniam nika,sorry

1. Data: 2004-06-01 20:42:15

Temat: [OT] Zmieniam nika,sorry
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kobietki,kiedy dawno temu wzielam sobie nika Pusia ,skrot od podusi
i od przytulanki jaka mielismy z dziecmi w przedszkolu nigdy nie
przypuszczalam ,ze za jakis czas bede miala cholerne problemy przez to.
Glownie chodzi o to ,ze zapomnialam,ze angielskie slowko podobne do "pusi "
a mianowicie 'pussy" oznacza pania parajaca sie najstarszym zawodem swiata.
W zwiazku z tym od wielu miesiecy dostaje sterty maili z reklamami a takze
lekko mowiac z roznymi ofertami i propozycjami seksualnymi z zagranicy (i
bynajmniej nie chodzi to u oferty powiekszania penisa ,jakie zapewne dostaje
wiekszosc z nas a nasze adresy sa brane jak leci z grupki przez
zagraniczniakow).Nasilily sie one ostatnio bardzo ,nie mowiac o
GG.Zastanawialam sie nad zmiana adresu itp itd ale nawet kiedy mialam w
adresie "wytnij to" te maile jakims cudem docieraly do mnie a teraz dociera
ich coraz wiecej z nieszkodliwymi ale jednak wirusami tzw biurowymi.W
zwiazku z tym postanowilam zmienic nika na bardziej neutralnego mniej sie
kojarzacego z wiadomymi sprawami bo juz po prostu mam dosyc :)
Wiec na razie bede sie podpisywac Pusia alias Beatrycze a potem juz sama
Beatrycze.
Pozdrawiam i pamietajcie hahaha zajrzyjcie do slownika zanim wezmiecie sobie
nika hahaha

Pusia alias Beatrycze
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login Beata_kresowianka

1. Data: 2004-06-01 21:21:15

Temat: Re: [OT] Zmieniam nika,sorry
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dociera
> ich coraz wiecej z nieszkodliwymi ale jednak wirusami tzw biurowymi.W

:-(
niestety tak jest...
wystarczylo pisac kiedys na grupy podajac adres mailowy bez pulapki
antyspamowej by teraz zbierac tego "owoce"
Jakies 7 lat temu kiedy zaczelam swoja przygode z netem wierzac, ze to nic
zlego zamieszczalam przez czas jakis pelny adres, zaprzestalam tego ponad 4
lata temu ale niestety..:( to nic nie daje.. programy skanujace wylapuja
wszelkie adresy mailowe z archiwow ..na to nie ma rady..no ...jedynie dobry
program antyspamowy..
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-06-02 06:24:35

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lata temu ale niestety..:( to nic nie daje.. programy skanujace wylapuja
> wszelkie adresy mailowe z archiwow ..na to nie ma rady..no ...jedynie

Podobnie ja musiałam zmienić nicka, którym posługiwałam się na innym forum,
a który to nick łącznie z pełnym adresem bez antyspama umieszczałam onegdaj
na grupie. Było to już dawno, szybko się nauczyłam dodawać antyspam jednak
śmieci do mojej skrzynki zaczęły przychodzić w coraz większych ilościach.
Ostatnio po weekendach szły w setki. Teraz wyłączyłam z użytkowania ten
adres i mam spokój.

Kasia

1. Data: 2004-06-02 06:36:48

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkowicei cię Beatko rozumiem. Ja chyba będe musiała zmienieć konto i dodać
nospam.
Gocha

1. Data: 2004-06-02 08:57:12

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha wrote:

> Całkowicei cię Beatko rozumiem. Ja chyba będe musiała zmienieć konto i dodać
> nospam.
> Gocha

A ja karmię filtry w mozilli spamem i do mojej skrzynki wpada góra 1-2
spamy na dzień. A adresu używam od mniej więcej 8 lat, bez odspamiacza :)

pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-06 09:54:27

Temat: Juz nie zmieniam hahaha sorry :)
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za zamieszanie ale po przemysleniu i konsultacjach mailowych z
paroma osobami wracam do moich ,starych danych :))
Po pierwsze ,dwie osoby obiecaly mi wszechstronna pomoc w walce ze spamerami
a ze sa informatykami to zawierze im.
Po drugie dostalam kilka maili,ktorych "atmosfere"najdokladniej okresla
pierwszy z nich,ze zacytuje slowa Dorotki i Asi (mam nadzieje,ze nie beda
mialy nic przeciw): "To nic,ze w obcym jezyku Twoj nick cos tam znaczy ,dla
mnie zawsze bedziesz Pusia,ja jestem Polką i dla mnie Pusia to
sympatyczna,ciepła,miła i uczynna osoba",...'Olej tezagraniczne spamy i
reklamy,musze Ci powiedziec ,ze mam o wiele gorzej i to w realu,bo mama
naczytala sie kiedys romansow i nadala mi imie po fascynacji amerykanska
powiescia i moje imie w realu na calym zachodzie kojarzy sie niedwuznacznie
,jak najbardziej negatywnie i antykobieco...hahaha...ale co tam glowa do
gory i lapmy chmury !!"
Tak wiec "podniesiona " na duchu krzycze w twarz spamerom,ze juz mnie nie
obchodza i dam sobie z Wami rada hahaha
Pozdrowka
Pusia bojowa i zakawowana od rana

1. Data: 2004-06-06 14:35:47

Temat: Re: Juz nie zmieniam hahaha sorry :)
Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam za zamieszanie ale po przemysleniu i konsultacjach mailowych z

Cieszę się że zostaniesz przy swoim , to takie rzeczowe posuniecie.Huuuuuura
Pusiu !!!!!

Dziunia -Kwidzyn

[xxx] Słoneczniki Lanarte
druty-sweter z koniem
(żaglowce) Do Beaty Nowickiej (Bruksela)
[Inne] Prosba pani Prezes
FAQ.pl.rec.robotki-reczn e