i po spotkaniu....

1. Data: 2004-06-01 21:55:04

Temat: i po spotkaniu....
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się :)
spotkanie warszawsko-poznańskie odbyło się i było bardzo owocne :)
Kto nie był, niech żałuje ;P
A teraz czas na zamówienia:
zdjęcia za czas jakiś, bo nie dam rady teraz, ale na dobry początek skan
pocztówki z Angers:
http://www.szpilka.netnafta.pl/podpatrzone/podpatrzo
ne.html

Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-02 07:45:05

Temat: Re: i po spotkaniu....
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowane spotkankiem, było super, cały czas
wspominamy Wasze robtki, nie wspominając o tym, ze mamy 10000 pomysłów itd.
Bardzo Wam dziękujemy za miłą wizytę - i teraz zapraszamy do Poznania

pozdrowienia i uściski
Dwie Anie (zachwycone)

1. Data: 2004-06-02 08:10:44

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
itd.
> Bardzo Wam dziękujemy za miłą wizytę - i teraz zapraszamy do Poznania

Naprawde było super i pod bardzo miłym wrażeniem. Jestescie bardzo
sympatyczne dziewczyny i tak trzymać. Dziekuje za to ,że mogłam sie z Wami
spotkać i podziwiać Wasze prace, pomysły etc. etc.
Sie masz
Anna J.

1. Data: 2004-06-02 18:13:10

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, już po ;(
Było bardzo miło, wesoło i ciekawie. Jak już wspomniałam, podstawowym
tematem spotkania były siatki, ale później tematyka powiększyła się o inne
techniki. Ta strona, którą podrzuciłam to w celu lepszego zapamiętania tego,
czego się nauczyłyście.
Jak to bywa, obejrzałyśmy bardzo duzo różnych prac, jedna ładniejsza od
drugiej. Cała masa fotografii, nie zazdroszczę podpisywania i szukania
autorek prac ;)
Na własne oczy zobaczyłam wreszcie koronki klockowe, delikatne jak mgiełka,
równie piękne koronki igłowe, szydełko........... Była też prześliczna
narzuta z kółeczek szydełkowych (wyrazy uznania dla Twórczyni).
Dużo było tych zachwytów, fotografie które pojawią się kiedyś ;) nie oddadzą
atmosfery tego spotkania.
Była wymiana płytek z wzorami, pewnie w większosci powtarzających się, ale
co tam ;)

Po obejrzeniu tego wszystkiego stwierdziłam, ze mam jeszcze tyle do
zrobienia, tyle do nauczenia się, życia nie starczy. Ale mam nadzieję, że
nie jest to ostatnie takie spotkanie, prawda ?
A jeśli zawitają do nas osoby z innych miast, to tez zapraszamy na
spotkanie.

To na tyle, pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-06-02 18:18:00

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Właśnie, już po ;(

Jeszcze coś sobie przypomniałam: dziewczyny odkryły przede mną skarby ukryte
w lumpeksach. Teraz już zajrzę do każdego, jaki będę miała na swojej
drodze.

Ela

1. Data: 2004-06-03 16:17:55

Od: "Jola Orzeszak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny za super spotkanie:)
Do tej pory zachwycam sie Waszymi pracami i podziwiam cierpliwosc;)
Dzieki za tak cudowna opinie dotyczaca mojej narzuty ale jak same wiecie dla
mnie najwazniejsze jest zeby cora byla zadowolona:D

Z niecierpliwoscia czekam na nastepne spotkanie:)

Pozdrowionka

Jola

[OT] Zmieniam nika,sorry
[xxx] Słoneczniki Lanarte
druty-sweter z koniem
(żaglowce) Do Beaty Nowickiej (Bruksela)
[Inne] Prosba pani Prezes