[OT] a może nie- moda lata 70-te

1. Data: 2005-03-27 19:08:42

Temat: [OT] a może nie- moda lata 70-te
Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
nie znalazłam grupy *.moda.* więc pisze tutaj. Jeśli jest bardziej odpowiednia
grupa proszę o informacje.
Mam pytanie: kto z Was dysponuje linkiem do zdjęć z modą lat 70-tych? znalazłam
raptem 1 stronę i to niezbyt pełną.
Chodzi o modę zarówno damską jak i męską.
Dziękuję za wszelkie informacje.
------
Pozdrawiam
Magdalena
http://www.mwota.prv.pl
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

1. Data: 2005-03-27 22:20:21

Temat: Re: [OT] a może nie- moda lata 70-te
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> [...]
> raptem 1 stronę i to niezbyt pełną.
> Chodzi o modę zarówno damską jak i męską.

Hm, seventies fashion 394.000 na googlu, na images.google.com 214
trafien. Moze od tego warto zaczac?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-28 06:41:09

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, seventies fashion 394.000 na googlu, na images.google.com 214
> trafien. Moze od tego warto zaczac?
>
> --
> Beth Winter

pewnie, ze warto, a przeglądnałeś te strony? ja owszem te które są po polsku,
bo tylko takie mnie interesują- i nie ma tam tego co ja szukam, chyba, że Tobie
google czyta w myslach bo na moje hasła wyrzuca same opisy- 0 zdjęć, a tych
najbardziej potrzebuję.
---
Magdalena

1. Data: 2005-03-28 08:13:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:
> pewnie, ze warto, a przeglądnałeś te strony?

Przeglądnęłaś, jak już

> [...]
> szukam, chyba, że Tobie google czyta w myslach bo na moje hasła
> wyrzuca same opisy- 0 zdjęć, a tych najbardziej potrzebuję.

A może by tak po iluśtam latach siedzenia w Internecie opanować posługiwanie
się Google'm na poziomie podstawowym? Beth wyraźnie napisała, że chodzi o
wyszukiwarkę grafiki - tam się pokazują właśnie łobrazki.

W wydaniu ekstremalnym można znaleźć trochę tu:
http://www.omodern.com/kult/index.html

JoP

1. Data: 2005-03-28 08:19:03

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się Google'm na poziomie podstawowym? Beth wyraźnie napisała, że chodzi o
> wyszukiwarkę grafiki - tam się pokazują właśnie łobrazki.

powiem krótko: 1) nie mam ochoty na przepychanki, po 2) ja zadałam pytanie w
JĘZYKU_POLSKIM i w takim języku oczekuję odpowiedzi. Pomimo panującej mody na
popisywanie się językiem angielskim należy uznać, iż istnieje pewna grupa
ludzi, którzy nie rozumieją zdan w języku angielskim i ja do takich należę,
dlatego pytam na grupie_POLSKIEJ i PO_POLSKU. Więc moja znajomosc google nie ma
nic do tego, nie bede latac teraz po słownikach i tłumaczyc co w 1 zdaniu
raczyła napisac poprzedniczka...proste??
Dziekuję za POLSKIE odpowiedzi w tym temacie...
-----------
Magdalena

1. Data: 2005-03-28 08:22:51

Od: "tweety" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się Google'm na poziomie podstawowym? Beth wyraźnie napisała, że chodzi o
> wyszukiwarkę grafiki - tam się pokazują właśnie łobrazki.

wiesz nie należe do osób, które zadają pytanie bez poszukania w necie... szukam
od 2 dni poprzez google i nie tylko, być moze popełniam gdzies bład ale nawet w
grafice wyrzuciła mi aż 1 strone o kostiumach kąpielowych, nie zadawałabym
pytania gdybym znała odowiedź...
------
Magdalena

1. Data: 2005-03-28 08:47:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:
> powiem krótko: 1) nie mam ochoty na przepychanki, po 2) ja zadałam
> pytanie w JĘZYKU_POLSKIM i w takim języku oczekuję odpowiedzi.

A ktoś Ci odpowiedział w języku innym niż polski? Bo mnie się wydaje, że
zarówno Beth, jak i ja, piszemy po polsku.

> [...]
> iż istnieje pewna grupa ludzi, którzy nie rozumieją zdan w języku
> angielskim i ja do takich należę, dlatego pytam na grupie_POLSKIEJ i

Pytałaś o_zdjęcia_, czy mi się coś coś przywidziało? Coś Ci istotnie
przeszkasza w korzystaniu ze zdjęć z anglojęzycznej strony? Bo ta, którą
podałam, jest po szwedzku, i jakoś nie sprawiło mi problemów oglądanie tych
zdjęć.

(A angielski to nie moda, tweety, to konieczność. Bez tego grozi bycie
akwizytorem do końca życia.)

JoP

1. Data: 2005-03-28 10:04:45

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, seventies fashion 394.000 na googlu, na images.google.com 214
> trafien. Moze od tego warto zaczac?

a jak tak czytam i szczerze wspolczuje tweety...wszystkim, ktorzy juz
troszke buszuja w sieci, wydaje sie to proste. Nie pamietacie poczatkow? Czy
tak trudno pomoc komus, kto moze poczatkuje i moze nie miec pojecia co to np
google, juz nie mowiac o poslugiwaniu sie? Troszke zrozumienia. Czytacie
bzdury, nie reagujecie czesto na ublizania...a gdy ktos grzecznie pyta, to
wiekszosc ostrzy pazurki, bo znalazl sie ktos z kogos wysmiac sie mozna. A
wystarczy wrzucic linka, jezeli sie poswiecilo minutke ( biorac pod uwage
super znajomosc wyszukiwarek) a przekonana jestem, ze uslyszaloby sie
grzeczne "dziekuje".

anya

1. Data: 2005-03-28 10:20:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anya wrote:
> a jak tak czytam i szczerze wspolczuje tweety...wszystkim, ktorzy juz
> troszke buszuja w sieci, wydaje sie to proste. Nie pamietacie
> poczatkow?

Tweety udziela się w Internecie co najmniej od jakichś 4 lat, więc nawet
przy maksimum dobrej woli nie można jej uznać za clueless newbie.

JoP

1. Data: 2005-03-28 10:34:06

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

anya wrote:

> [...]
> tak trudno pomoc komus, kto moze poczatkuje i moze nie miec pojecia co to np
> google, juz nie mowiac o poslugiwaniu sie?

Chwila moment, podalam URL, haslo do wyszukiwania, zadnego wysmiewania
sie, za to interlokutorka pomylila moja plec i stwierdzila ze chce miec
obrazki po polsku (O_o). Czego ty ode mnie chcesz?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

witaminy