OT ale licze na WAs - WROC

1. Data: 2004-07-03 07:27:28

Temat: OT ale licze na WAs - WROC
Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to OT to takie - majac na uwadze znaczna rzesze wroclawianek piszacych
na grupe - chcialam sie zapytac czy znaja moze dobrego ginekologa (pan
lub pani) ktory przyjmuje w weekendy albo do wieczora (circa 21) ?

Z gory dzieki
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-07-03 10:17:01

Temat: Re: OT ale licze na WAs - WROC
Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w wiadomości
> A to OT to takie - majac na uwadze znaczna rzesze wroclawianek piszacych
> na grupe - chcialam sie zapytac czy znaja moze dobrego ginekologa (pan
> lub pani) ktory przyjmuje w weekendy albo do wieczora (circa 21) ?

Ja chodze do Corfamedu i jestem zadowolona z uslug tamtych lekarzy..
Szczegolnie z dr Zabielskiej, ktora niestety wyjezdza. Swietny podobno jest
tez dr Maslak i dr Mazurec oraz druga pani, ktorej nazwiska nie pomne (ale
nie Kotkowska!). W Vicie zauwazylam, ze lekarze tez sa spoko. No i
najwazniejsze - w Vicie nie ma kolejek.
Corfamed na pewno w weekendy, wieczorem..nie wiem - kiedys bylam ok.
20:15.. Ale to zalezy. W Vicie chyba tez weekendy.. Tak mi sie wydaje.
Aha - Corfamed = 35zl przedpoludnie, 45zl = popoludnie i weekend
Vita = 40zl

W Corfamedzie o tyle lepiej, ze w koszt wizyty wliczone jest USG i cytologia
:)

Pozdrawiam.. I kurcze - zaraz sie chyba zapisze na wizyte :P

Katarzyna

1. Data: 2004-07-03 10:36:28

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naiade:

> [...]
> tez dr Maslak i dr Mazurec oraz druga pani, ktorej nazwiska nie pomne (ale

Ja tez tam. Dr Barcikowski.

BA

1. Data: 2004-07-03 12:34:21

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Anna napisał:

> naiade:

> Ja tez tam. Dr Barcikowski.
>
> BA

Dzieki wielkie dziewczyny - a macie jakies namiary na ten Corfamed?

1. Data: 2004-07-03 13:22:12

Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wielkie dziewczyny - a macie jakies namiary na ten Corfamed?

ups.. wiedzialam, ze cos mialam dopisac :P

Corfamed: Kluczborska 37 , tel: 321-73-15
( naprzeciw kosciola, bodajze sw. Michala)

1. Data: 2004-07-03 16:55:26

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naiade" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tez dr Maslak i dr Mazurec oraz druga pani, ktorej nazwiska nie pomne (ale
> nie Kotkowska!). W Vicie zauwazylam, ze lekarze tez sa spoko. No i

a czemu nie Kotkowska? ja slyszalam o niej sporo dobrego.

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-07-03 18:52:49

Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> napisał w wiadomości
> a czemu nie Kotkowska? ja slyszalam o niej sporo dobrego.

Powiedziala mi bez badania, ze mam raka macicy :/
A to byla dodatkowo moja pierwsza wizyta u ginekologa i mialam wtedy lat 14
bodajze. Strasznie sie zniechecilam do ginekologow.
W sumie, to poza tym nic do niej nie mam.

Pozdrawiam

Katarzyna

Mała prośba odnosnie wizaz.pl
sila sugestii?