[OT, ale tylko tu jest tak dużo pań] Pytanie o modę

1. Data: 2004-08-24 22:15:43

Temat: [OT, ale tylko tu jest tak dużo pań] Pytanie o modę
Od: "XYZ" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutne NTG, ale może ktoś mi odpowie. Czy według Was moda z lat
osiemdziesiątych ma szansę powrócić? Chodzi o te wspaniałe tapiry na głowie,
TE jeansy, plastikowe klipsy i bransoletki itp., itd.? Jaka jest Wasza
opinia? Czy moda faktycznie powróci? Trudno mi uwierzyć.

A co w ogóle sądzicie o tamtejszej modzie? Czy tylko, że to kicz?...

Dziękuję.

PS. Proszę o wypowiedź te osoby, które modę lat osiemdziesiątych znają z
autopsji a nie tylko z TV.

1. Data: 2004-08-25 06:56:33

Temat: Re: [OT, ale tylko tu jest tak dużo pań] Pytanie o mod
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plastikowe ozdoby już wróciły. W sklepach zatrzęsienie plastikowej
biżuterii, na deptakach nad morzem obowiązkowy dodatek był plastikowy.
Tapiry i reszta nie wiem, wszystko jest możliwe.
Zmieni sie jakość materiałówi, plastiku. Kolory mogą być inne, ale
naperwno znajdziemy dużo z mody lat 80 w następnym sezonie.
Pozdrawiam
Honorata

1. Data: 2004-08-25 07:38:36

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> głowie,

Sporo takiej bizuterii z mojej dawnej kolekcji robi teraz furore wsrod
kolezanek mojej 14letniej corki i 18-latek.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-08-25 08:37:12

Od: "XYZ" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sporo takiej bizuterii z mojej dawnej kolekcji robi teraz furore wsrod
> kolezanek mojej 14letniej corki i 18-latek.

To dobry znak. :) W sumie *ponoć* teraz wraca moda na lata 80-te, ale
przyznam, że jakoś jest to mało widoczne. Liczę jednak na to, że znowu
ludzie zaczną się tak ubierać jak dwadzieścia lat temu.

1. Data: 2004-08-25 09:04:03

Temat: Re: [OT, ale tylko tu jest tak dużo pań] Pytanie omodę
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XYZ wrote:

> [...]
> opinia? Czy moda faktycznie powróci? Trudno mi uwierzyć.
>
> A co w ogóle sądzicie o tamtejszej modzie? Czy tylko, że to kicz?...

Dla mnie moda lat 80-tych (w Polsce w kazdym razie) byla wymuszona przez biede -
chodzilo sie w tym, co bylo w sklepach, a nie naprawde w tym, co sie chcialo (do
tej pory pamietam, jak musialam wybrac jedna pare butow - sandalki czy trampki -
ktora miala mi starczyc na nastepne pol roku do wszystkiego).
IMHO jest to niesamowity kicz i tandeta i teraz jest jakby na sile wmawiana.
Zauwazcie, ze juz od 2 czy 3 lat wszedzie trabia o powrocie mody lat 80tych, ale
jak topornie ona wraca na ulice. Praktycznie dopiero w tym roku. Moze jednak
ludziom sie nie podoba, ale kupuja takie ciuchy, bo sa ,,modne''.

Th.

1. Data: 2004-08-25 09:24:02

Od: "XYZ" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO jest to niesamowity kicz i tandeta i teraz jest jakby na sile
wmawiana.

Hmm, no patrząc przez pryzmat dzisiejszych ubiorów to może i tak, ale
przecież jaki to uroczy kicz! Stroje z żadnej epoki nie są dla mnie tak
wymowne jak tamte właśnie.

A czy wmawiana na siłę? Nie sądzę. Faktem jest, że ten wielki powrót jakoś
nie powraca, ale może dlatego, iż ludziom w Polsce taki strój za bardzo
kojarzy się z biedą, kolejkami itp.? Jednak z drugiej strony młodzi ludzie
nienaznaczeni tamtym systemem widzą w takich ubiorach coś wyróżniającego.
Wszak kto teraz wyszedłby z domu w sylwestrowej kreacji z `86 roku,
wzvudziłby nie lada zainteresowanie. :)

Ech... ciekawe co powiedzą za 20 lat o naszych dzisiejszych strojach?

1. Data: 2004-08-25 09:39:54

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XYZ wrote:

> Hmm, no patrząc przez pryzmat dzisiejszych ubiorów to może i tak, ale
> przecież jaki to uroczy kicz! Stroje z żadnej epoki nie są dla mnie tak
> wymowne jak tamte właśnie.

A lata 20 i 30-te nie byly cudowne? :)

> A czy wmawiana na siłę? Nie sądzę. Faktem jest, że ten wielki powrót jakoś
> nie powraca, ale może dlatego, iż ludziom w Polsce taki strój za bardzo
> kojarzy się z biedą, kolejkami itp.?

No wlasnie dlatego. Skoro jest taka moda (tak twierdza w gazetach i tv), to
dlaczego ludzie sie jej nie poddaja?
W koncu ,,moda'' to cos popularnego, cos, co nosza ,,wszyscy'', inaczej (z
definicji) nie jest moda.

> Jednak z drugiej strony młodzi ludzie
> nienaznaczeni tamtym systemem widzą w takich ubiorach coś wyróżniającego.

Bardziej wyroznialyby sie chyba lata 60te i 70te. Poczekamy az wroci moda na
dzieci kwiaty.

> Wszak kto teraz wyszedłby z domu w sylwestrowej kreacji z `86 roku,
> wzvudziłby nie lada zainteresowanie. :)
>
> Ech... ciekawe co powiedzą za 20 lat o naszych dzisiejszych strojach?

Zobaczymy :) w kazdym razie ja nie mam oporow chodzic np w sukienkach mojej
Mamy z lat 60-tych. Nie widac po nich uplywu czasu, a wiele osob jest
zdziwionych, ze te sukienki sa starsze ode mnie. Ale moze to kwestia dobrego
materialu i wykonania - szyte na miare, bo tak bylo latwiej i taniej ;)
Ostatnio udalo mi sie od niej wyciagnac sliczna welniana szydelkowa chuste,
cala zime sluzyla zamiast szalika.
Natomiast jak przypomne swoje ciuchy z lat 80tych, to az mnie skreca.

Th

1. Data: 2004-08-25 11:31:36

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO jest to niesamowity kicz i tandeta

Sorry za lamerskie pytanie - co to znaczy IMHO ??

gablo

1. Data: 2004-08-25 11:38:04

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:

> Sorry za lamerskie pytanie - co to znaczy IMHO ??

To samo co MSZ - moim skromnym zdaniem, ino po zamorsku (in my humble
opinion)

Th.

1. Data: 2004-08-25 11:40:45

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gablo wrote:

> Sorry za lamerskie pytanie - co to znaczy IMHO ??

https://agatek.no-ip.info/?akronimy

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szydelko] aniolki choinkowe
Witam wszystkie
Piekne aniołki-ma ktoś może?
pytanko?
xxx - jak przygotowac juz wyszyty obrazek?