dluga spodnica na szerokie biodra ???

1. Data: 2005-07-13 06:39:35

Temat: dluga spodnica na szerokie biodra ???
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Strasznie nie lubie chodzic w spodnicach i sukienkach ale zbliza sie wesele
i chyba bede musiala sie przelamac. Zastanawiam sie jak bede wygladala w
dlugiej spodnicy takiej jakich to ostatnio pelno jest w sklepach, te
rozkloszowane, ponizej przyklad:
http://www.promod.com/odyssee/src/fp-ficheproduit.as
p?lg=UK&Saison=6&Modele=210124&Coloris=567&PrOp=45&P
gRs=6&PrMo=8&UserId=2005071308108501762169
Mam 172 wzrostu i do tego fugure jak klepsydra. Tylek w rozmiarze 44 (cos
kolo 108 cm w biodrach), w pasie wciecie na jakies 70 cm i w biuscie 96.
Czy taka spodnica mnie nie powiekszy? Zawsze chodzilam w spodniach i to z
regoly w czarnych ale chce cos innego tym razem.
Co poradzicie?
I do tego jakas koszulka na ramiaczka?
A moze cos innego? Co w ogole pasuje na taka figure bo nigdy nie wiem co mam
na siebie zalozyc poza czarnymi spodniami...

Pozdr
Ania

1. Data: 2005-07-13 07:08:32

Temat: Re: dluga spodnica na szerokie biodra ???
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolo 108 cm w biodrach), w pasie wciecie na jakies 70 cm i w biuscie 96.

powiekszy, poszerzy i pogrubi
sprobuj bardziej ten fason
http://www.promod.com/odyssee/src/fp-ficheproduit.as
p?lg=UK&Saison=6&Modele=210111&Coloris=467&PrOp=18&P
gRs=3&PrMo=8&UserId=2005071308108501762169

na gore cos wydekoltowanego i przy ciele. trzeba eksponowac atuty :)
ja jestem 2 cm wyzsza i tez kiedys mialam takie wymiary. teraz, po ciazy i
karmieniu poprzybywalo mi w kazdym dokladnie po 20 cm :))) jedyna pociecha w
tym moim tyciu taka, ze 30 kilo w ta czy inna strone - roznica w cm
pomiedzy obwodami ciagle taka sama :))))

--
pzdr
marta

1. Data: 2005-07-13 07:39:34

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> A moze cos innego? Co w ogole pasuje na taka figure bo nigdy nie wiem
> co mam na siebie zalozyc poza czarnymi spodniami...

A moze eleganckie spodnie w kantke, buty na obcasie i do tego elegancka
tunika? Jesli nie znajdziesz tuniki pasujacej do okazji to moze zwykla ktora
sama przyozdobisz elegancka krajka czy lamowka z pasmanterii? Tunika nie
musi byc z dlugim rekawem i luzna, tylko na ramiaczkach i dopasowana troche
w talii.

Jesli masz zdolnosci do maszyny do szycia albo kogos komu to mozesz
powierzyc to zapraszam do archiwum grupy pl.rec.robotki-reczne ostatnio jest
watek o spodnycy z kwadratu np z pieknej ozdobnej chusty. Ja widzialam
sliczny delikatny material ktory by pasowal bo jest lekki jak mgielka
[sztywniejsze materialy niekorzystnie wygladaja na szerszych biodrach, sama
mam tyle samo cm :)] a przy tym w modne wzory - turkus z przeplotem zebry i
panterki. http://glinki.com/?l=v2zvq4

Zazula

1. Data: 2005-07-13 07:56:21

Od: "Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> i chyba bede musiala sie przelamac. Zastanawiam sie jak bede wygladala w
> dlugiej spodnicy takiej jakich to ostatnio pelno jest w sklepach, te

Masz tak jak moja córka, podobne wymiary i upodobania.
Myślę, że powinnas poprostu pójść do jakiej galerii handlowej i popróbować.
Właśnie w ostatni piatek chodziłam z moją małą po przymierzalniach a ona jak
to dziecko, nie docierało do niej, że pewnych fasonów nie powinna ubierać,
łapała co jej sie podoba i ubierała. I to było dla mnie nauczką chyba na całe
życie. Okazało się, że niektóre falbaniaste kiecki idealnie tuszowały
kształty, inne wyolbrzymiały. Niektóre z założenia wyszczuplające modele
powodowały, że biodra wyglądały jak patelnia. Córka triumfowała, wyszło na
jej.
Tak mnie to skołowało, że zanabyłam sobie koszulkę w majtkowym różu, czego
nigdy bym do tej pory nawet nie przymierzyła :)

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru i szampańskiej zabawy.

1. Data: 2005-07-13 08:21:22

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz <p...@t...pl> napisał(a):

> Witam
>
> Strasznie nie lubie chodzic w spodnicach i sukienkach ale zbliza sie wesele

..to doskonala okazja by urozmaicic garderobe i przekonac sie do rzeczy z
pozoru "niebezpiecznych" :)

Sama lazilam kiedys jedynie w spodniach - to jest nudne chowanie glowy w
piasek...poza tym chlop nie pies i na kosci nie poleci, sa rozne gusta i
uwierz mi - szerokie pole akceptacji, by nie powiedziec-zachwytu nad kobieca
sylwetka i nie ma co sie w wory pokutne chowac (nie przesadzajmy w druga
strone - opiete mini i wrzynajacy sie obcisly podkoszulek sa buuueee w
wiekszosci przypadkow)

Skoro masz tak rewelacyjna roznice miedzy biodrami a talia i przy okazji
ladny biust - koniecznie to pokaz. Jesli masz w miare szczuple lydki - IMO
spodnica, do prorej linka dala moja przedpiscczyni bedzie super. IMO wlasnie
w ksztalcie odwroconego tulipana, a nie trapezu.

Zdrowki i milej zabawy
Hania

1. Data: 2005-07-13 08:54:37

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Skoro masz tak rewelacyjna roznice miedzy biodrami a talia i przy okazji
> ladny biust - koniecznie to pokaz. Jesli masz w miare szczuple lydki - IMO

Nie mam wlasnie szczuplych lydek. Cale nogi sa bleee... trzeba je zakryc po
calosci...

1. Data: 2005-07-13 09:09:14

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Nie mam wlasnie szczuplych lydek. Cale nogi sa bleee... trzeba je
> zakryc po calosci...

To opinia tylko twoja czy jeszcze otoczenia. Bo moze tylko w twojej glowie
sa bleee :)

Zazula

1. Data: 2005-07-13 09:20:26

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message
> To opinia tylko twoja czy jeszcze otoczenia. Bo moze tylko w twojej glowie
> sa bleee :)

otoczenie mi tego nie powie;)
poza tym widze ze sa blee;)

Pozdr
Ania

1. Data: 2005-07-13 09:30:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/13/2005 9:39 AM,Użytkownik Zazula usiadł wygodnie i napisał:

> Jesli masz zdolnosci do maszyny do szycia albo kogos komu to mozesz
> powierzyc to zapraszam do archiwum grupy pl.rec.robotki-reczne ostatnio jest
> watek o spodnycy z kwadratu np z pieknej ozdobnej chusty.

Moim zdaniem ta spódnica polecana na robótkach, choć oryginalna i z
pomysłem, w żadnym wypadku nie nadaje się, żeby ją założyć na wesele.
Sylwester, niezobowiązująca imprezka - tak, ale nie uroczystość złożona
z części oficjalnej i nieoficjalnej. Poza tym ona dobrze wygląda na
osobie szczupłej o wąskich biodrach i szczupłych łydkach i udach. Na
mnie wyglądałaby fatalnie. Obawiam się, że mogę nie być jedynym takim
przypadkiem :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-07-13 09:53:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> To opinia tylko twoja czy jeszcze otoczenia. Bo moze tylko w twojej glowie
> sa bleee :)

Opinia własna wystarcza, żeby czuć się źle w pewnych modelach :( Ale
rzeczywiście - pokaż talię i biust, a jeżeli nie lubisz własnych łydek
to schowaj je pod spódnicą :) Model spódnicy albo tzw. rybka, albo
gładka na biodrach z falbanami dopiero dołem. Mogą być hiszpańskie
falbany (jedna spod drugiej, nie doszywane).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

wrażenie "tępej skóry"
gestosc wlosow
Nirwanę zaliczam i chwalę :)