OT (bylo : ... bo ktoś mnie potrzebuje --->Ninka)

11. Data: 2000-09-15 16:37:31

Temat: Re: OT (bylo : ... bo ktoś mnie potrzebuje --->Ninka)
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości:

>> I po co ta cała komedia??????
>
>Tak z czystej glupoty :-).

Pewnie, "rzniecie glupa" baaardzo ulatwia zycie ;-)))))

Pozdr
Moncia

12. Data: 2000-09-15 19:24:10

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Steerpik" <b...@p...sos.com.pl> writes:

> Oczywiście nic - jeśli całkowicie ignorujesz opinie o sobie samej.

Nie calkowicie. Dokonuje jednak tychze opinii selekcji, nie biore ich
bezkrytycznie. te czasy minely wraz z chmurna i durna nastoletnia
mlodoscia.

> A tak właśnie chyba* jest ~ choć z drugiej strony rzekłaś:
> co wskazywałoby jednak na istnienie 'modułu %emocje%'.

Bo on istnieje rzecz jasna ale jest pod kontrola.

> Zadam jedno pytanie -
> czy zdajesz sobie sprawę, że możesz być postrzegana jako
> ponura forma bliska cyborgowi bez uczuć, bliska maszynie,
> z której korzystasz?

Niektorzy w istocie tak mnie postrzegaja.
Niemniej Ci, ktorzy mnie znaja prywatnie wiedza bardzo dobrze ze nie
jestem taka osoba.
Przyczyna jest trywialnie prosta. Do dyskusji na ogol uzywam rozumu a
nie emocji, emocje sa bowiem od czego innego.
Mysli sie glowa.
(przynajmniej niektorzy tak jeszcze maja).

> Wybacz, że tak to widzę i wybacz że tak to piszę - jesteśmy jednak
> na grupie innej niż dekadentyzm i, z pełnym szacunkiem,
> JA - niedoskonały komputer biologiczny - mam problemy
> z identyfikacją interesujacego psychologicznie zjawiska.

Rownie dobrze moze to znaczyc, ze nie jestes wystarczajaco dobrym
psychologiem.
Lub ze nie spotkales w zyciu osoby podobnej do mnie i masz teraz
problem z klasyfikacja.

> Oczywiście - pytanie zasadnicze i nie do Ciebie - po co mi ta identyfikacja?
> Odpowiadam też nie Tobie - źle sie czuję w towarzystwie samych maszyn
> (tak jak i źle się czuję w pobliżu wulgaryzmów).

Nie jestem maszyna.
No ale jak masz watpliwosci... w zasadzie na twoje zyczenie moge sie
pobawic w maszyne tylko musialabym chyba sobie z pol mozgu amputowac.

> Takie środowisko dla "typowych" humanoidopodobnych jest
> bardzo niebezpieczne i na dłuższą metę z_a_b_ó_j_c_z_e_!!
> Całe szczęście, że poza Tobą istnieje tu kilku solistów...
> a ostatnio i solistek - co jak "ruskie baby jedna z drugiej...";).
> (pomijam, że Ty grasz wyłącznie na bębnach.... - oby równo !)

Racje mial Jubal piszac, ze tutaj juz wlasciwie sami pacjenci zostali.
Psychologowie uciekli.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

13. Data: 2000-09-15 22:19:16

Od: "dr Prunesquallor" <b...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller wrote in message news:fsf@kukuryku...

Jakem zamkowy medyk - przejmę pałeczkę od Steerpika :)
Ten filut znów gdzieś poleciał a mnie zostawił upoważnienie...

> Nie calkowicie. Dokonuje jednak tychze opinii selekcji, nie biore ich
bezkrytycznie.

W takim razie nie możesz pozostawać obojętna na porównywanie Cię z postacią AL
(którego(ej) nie widzimy lecz pamiętamy, nie tylko z listu Saanale). I nie chodzi
o automatyczny, emocjonalny protest - taki, jak to zrobiłaś kilka postów wcześniej,
budząc
swe "człowieczeństwo" z letargu ;) Chodzi o refleksję czysto rozumową
sprowadzającą się do pytania "j_a_k___t_o j_e_s_t___m_o_ż_l_i_w_e!?"
Jeżeli zauważasz, że kilka osób przyrównuje Cię do kogoś postrzeganego na ogół
skrajnie negatywnie, jako niezrównoważone, ale wcale nie "potrzebujące pomocy",
a raczej bata (silnej ręki), stworzenie - i nie wyciągasz stąd wniosków odnośnie
korelacji z własnymi postawami, to cóż to znaczy?
Jak ktoś, pracujący głównie w dyskusjach chłodnym rozumem, może nie zastanowić
się nad tym, jakie to elementy jego zachowania upoważniają innych do serwowania
takich niemiłych poglądów?!
I to właśnie generuje opinie o "rozdwojeniu jaźni".

/.../

> Niektorzy w istocie tak mnie postrzegaja. /.../
> Przyczyna jest trywialnie prosta. Do dyskusji na ogol uzywam rozumu a
> nie emocji, emocje sa bowiem od czego innego.

Rzeczywiście - to trywialnie proste. Tyle tylko, że "większość ludzi"
(strasznie nie lubię tego określenia ;), w dyskusjach używa również innych, niż
czysto rozumowe elementów, i właśnie te inne czynią dyskusje bardziej "ludzkimi".

> Mysli sie glowa.

A w głowie spodziewamy się zazwyczaj znaleźć wszystko, komplet cech
człowieczych, a nie tylko część wypreparowaną z większej całości służącą
do dyskusji. Emocje i uczucia, nastroje i wrażenia są również w głowie.

> (przynajmniej niektorzy tak jeszcze maja).
Zgadza się ;) Na tej grupie mamy nawet całkiem sporo przykładów!

> Nie jestem maszyna.
> No ale jak masz watpliwosci... w zasadzie na twoje zyczenie moge sie
> pobawic w maszyne tylko musialabym chyba sobie z pol mozgu amputowac.

To może być jeszcze gorzej!!? ;)) Nie rób tego!!
Tego nie osiągniesz amputacją! IMHO chodzi raczej o coś wręcz przeciwnego,
o jakiś przeszczep, który pozwoli Ci uniknąć dysonansów poznawczych
związanych z faktem, DO KOGO możesz być, i czasem jesteś, porównywana
na grupie. Chodzi o elementarz przystosowania siebie w miejscach, które
nie powinny budzić żadnych wątpliwości i emocji.

> Nina Mazur Miller

Serdeczności
dr Prune, Alfred zresztą...
~~~~~~~~~~~~~~~~~

14. Data: 2000-09-16 06:37:08

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wypraszam sobie. A jak masz watpliwosci to obejrz sobie pelne naglowki
> postow ktore wysylam ja i wysyla ona.
> Ponoc nadmiar wiedzy nie szkodzi.

Nie oburzaj sie tak. Ja moglabym rowniez z powodu tego postu obrazic sie,
ale nie mam zamiaru. Niech ludzie mysla sobie co chca, dobrze ze Ty i ja
wiemy, ze jestesmy zupelnie inne. Ja wstydzilabym sie byc Toba, a Ty
wstydzilabys sie byc mna, ale najwieksza roznica miedzy nami jest taka, ze
ja nie denerwuje sie z byle gowna.

> Chcialam uprzejmie zauwazyc, ze ja nie pisze "czesc jelopy" albo "co
> wy tu k. gnoje macie do powiedzenia wy ciezkie ch." etc.

Cos Ci sie w tym nie podoba? To jest moj styl pisania, ja do Twojego sie nie
czepiam.
Ania

15. Data: 2000-09-16 19:31:02

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

moncia wrote in message <8q04b0$ina$1@zeus.man.szczecin.pl>...

>Pewnie, "rzniecie glupa" baaardzo ulatwia zycie ;-)))))

"Madrosc zyciowa polega na tym, by czasami udawac glupca"

jakub

16. Data: 2000-09-17 19:16:03

Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller napisała:

> Racje mial Jubal piszac, ze tutaj juz wlasciwie sami pacjenci zostali.
> Psychologowie uciekli.

Spokojnie, już zbiża się pora obchodu... ;)
Greg

17. Data: 2000-09-17 19:18:55

Od: Greg <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller napisała:

> Racje mial Jubal piszac, ze tutaj juz wlasciwie sami pacjenci zostali.
> Psychologowie uciekli.

Spokojnie, już zbliża się pora obchodu... ;)
Greg

18. Data: 2000-09-18 21:11:13

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saanale wrote:
Przepraszam, to był mały tescik. Chciałam zobaczyć, jak szybko rozrosnie
się drzewko:-))). Obiecuję, że to nie ostatni raz.
saanale

Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Bron atomowa a swiadomosc istnienia.