Re: Czy przyjazn jest mozliwa

1. Data: 2000-09-10 17:23:27

Temat: Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak napisał(a) w wiadomości: <20000910170020Z1095095-
>Zalezy mi, ale zwiazek chyba nie mialby sensu na dluzsza mete.

Taki związek na dłuższą metę żeczywiście nie miałby sensu przynajmnej dla
Ciebie. Ale jeśli Ci zależy to możesz powalczyć o zmianę. Sama mówisz nie od
razu ale musisz pamiętać o tym i stopniowo realizować zmiany.

>Wlasnie. Tylko komu? Jemu? Elegancko to sobie tlumaczy. Pytanie, czy on w
to wierzY/
>kasia

Jasne że jemu jest łatwiej. A czy wierzy w to czy może w ten sposób Cię
oszukuje to już inna sprawa.
Zenek

1. Data: 2000-09-10 19:00:12

Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Bron atomowa a swiadomosc istnienia.
Re: Siemacie.
Re: Kto to jest Samantha.