Re: Kto to jest Samantha.

1. Data: 2000-09-10 19:19:33

Temat: Re: Kto to jest Samantha.
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakas taka czepia sie mnie, robi mi psychoanalize itd. Mowi ze mnie tu
> spotkala. Znacie ja? Czy ona niejest jakas psychopatka?

Cos mi to mowi.... Aha Samantha to jest taka gosciowka, ktora radzi i jest
bodajze z gazety "Detektyw". Ludzie pisza jej jakies bzdety, przy okazji
podaja kiedy sie urodzili i takie tam i ona wymysla bzdety czy bedzie sie
tej osobie ukladalo w zyciu, czy tez nie. Ja tych bzdur nie czytam.
Szczerze mowiac to chyba byla tu kiedys jakas Samantha przez chwile... Tak
mi sie wydaje, ale nie jestem pewna. Tak czy inaczej sadze, ze cos o takim
imieniu kiedys tutaj bytowalo przez chwile.
Ancia

2. Data: 2000-11-01 23:58:44

Od: "Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze ;Kamasutra; ;)

Jak tam na studiach?

3. Data: 2000-11-03 12:34:47

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swietnie! A nawet super. Polecam kazdemu. Akademiki sluza do picia.
> Pozatym nikt (narazie) niesprawdzil mojej wiedzy. Sory ze zmienilem
> ksywke ale doszlem do wniosku ze niejestem takim mistrzem za jakiego sie
> uwazalem.

Daj spokoj, przeciez sie nabijam, poza tym ta poprzednia xywka
zle mi sie kojarzy. A ze akademiki sluza do picia to nie musisz mi
mowic bo cos o tym wiem%
Mam nadzieje, ze wrociles na psp na troszku dluzej? bo ludzie tu
sie robia troche niemrawi i ja juz wychodze z siebie zeby ich
rozweselic. ostatnio za to nawet dostaje baty od pana Skorupki
(jesli chcesz wiedziec co jest grane to poczytaj post "Nic nie warta"
- chyba gdzies 24.09.2000). Ania tez bidulka przycichla bo ja zganili
za uzywanie wulgaryzmow. no i stagnacja - stare pryki sie kozacza.
pomozesz mi rozruszac towarzystwo?

> pozdrawiam
ja tez, do zobaczenia u gory ^

4. Data: 2000-11-04 09:44:14

Od: "S....pik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Konrad Milczar wrote in message news:8tubg7$d1n$5@news.tpi.pl...
/.../
> Daj spokoj, przeciez sie nabijam, poza tym ta poprzednia xywka
> zle mi sie kojarzy. A ze akademiki sluza do picia to nie musisz mi
> mowic bo cos o tym wiem%
/.../
> [...]
> sie robia troche niemrawi i ja juz wychodze z siebie zeby ich
> rozweselic. ostatnio za to nawet dostaje baty od pana Skorupki

No i dobrze by było chłopcy żebyście bawili sie nadal we własnym sosie i gronie
(nie mówię, że tutaj wam nie wolno!!! a skądże!;)))
Chciałem Ci tylko powiedzieć Konrad, że nie wiem z kim gadasz - a w swoim
zbiorze ludzi niepoważnych i nie wartych naszego zainteresowania mam już chyba
tylko konika i to chyba bujanego... (alias Plonk)
Czyżbys więc przyjaźnił sie z konikiem ? To tłumaczyłoby wiele...
Przepraszam za personalizowanie wątku - nie o to w tym przecież chodzi!!!

Na boczku powiem - masz pomyślunek z tym Panem Skorupką :)) Coś w tym jest!

St...pik FantAsta (Skorupka z kuchni Sweltera)

Re: Czy przyjazn jest mozliwa