[OT] c.d. moderacji

61. Data: 2007-03-14 12:31:01

Temat: Re: c.d. moderacji
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
news:1173875320.212462.310490@o5g2000hsb.googlegroup
s.com...
On Mar 14, 12:11 pm, Lolalna Loja <s...@o...pl> wrote:

> Jedyne co to chronicznie nie trawię ikselki.

Tak już mam od dziewczyństwa u większości (75 %) bab...

> Ale przepisy ma fajne.

No właśnie - moimi zabawkami to się zawsze chętnie bawiły, ciuchy
pożyczały, matmę odpisywały...
Dzięki Ci za uznanie, dobre i to :-(

Jesteś bezlitosna...

62. Data: 2007-03-14 14:11:16

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 14, 1:31 pm, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Tak już mam od dziewczyństwa u większości (75 %) bab...

> No właśnie - moimi zabawkami to się zawsze chętnie bawiły, ciuchy

Nieeeee, tak mnie naszło - chwila goryczy przed słodką perspektywą
spotkania w Nieporęcie... Może LL też się skusi? Po to takie
spotkanie, żeby się skonfrontować w końcu. Jestem pewna, że wiele osób
by mnie polubiło, zamiast negować z gruntu i zaocznie. Byleby się
tylko chciało chcieć...

Zresztą - co ma wisieć, nie utonie, a obiad na 16:00 i tak muszę mieć,
pomimo łez ;-)

63. Data: 2007-03-14 14:27:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

tylko chciało chcieć...

Zresztą - co ma wisieć, nie utonie, a obiad na 16:00 i tak muszę mieć,

Łzy, z ajkiego powodu? Na gg...

64. Data: 2007-03-14 15:19:48

Od: "a...@p...onet.pl" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]

tylko chciało chcieć...

Zresztą - co ma wisieć, nie utonie, a obiad na 16:00 i tak muszę mieć,
=========================
A wielka szkoda!
Chciałam poznac pare osob z tej grupy, lecz 20 03 2007 wylatuje nad
Pacyfik.
Jesionka - Warszawa - Amsterdam - San Francisco...
Pozdrowienia,.. Han.

65. Data: 2007-03-14 16:25:59

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 14, 4:19 pm, "a...@p...onet.pl" <H...@o...pl> wrote:
> A wielka szkoda!
> Chciałam poznac pare osob z tej grupy, lecz 20 03 2007 wylatuje nad
> Pacyfik.
> Jesionka - Warszawa - Amsterdam - San Francisco...

A wracasz?
:-)
W każdym razie ucieszyła mnie Twoja chęć - to BARDZO wiele.
:-)

66. Data: 2007-03-14 16:30:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

A wracasz?
:-)
W każdym razie ucieszyła mnie Twoja chęć - to BARDZO wiele.

Mnie juz nie. Wypisuję się z rozgoworów.

67. Data: 2007-03-14 16:42:30

Temat: Re: [OT] c.d. moderacji
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <s...@o...pl> napisał(a):

> Odpowiadałam "zbiorowo".

A skąd można wiedzieć, czy i autorów postów będziesz traktować zbiorowo?

> W wyniku kilkuletniego czytania doszłam do wniosku, że jedyna rozsądna
> metoda to milczeć.

Jeśli się ma coś do powiedzenia, to się nie milczy. Z reguły.

> Jedyne co to chronicznie nie trawię ikselki.

Moderator nie może być chory na żadną chroniczną niestrawność.

> Co do tematyki grupy - nie wydaje Ci się, że nawet mniej niż
> inteligentny człowiek potrafi odróżnić ślimaczenie się i wyzwiska od
> przepisu na ciasto z dyni?

A jak myślisz, czy moderator grupy "matematyka" zna się na niej, czy nie? To
jest funkcja społecznego zaufania - co do wiedzy "w temacie"i co do cech
charakteru.

> To się sama zgłoś. Jak zwykle - wszyscy krzyczą, że trzeba, ale jak co
> do czego to oglądamy paznokcie i strzepujemy niewidzialne pyłki z
> mankietów spodni...

W dodatku jesteś nieuważna - ja jestem przeciw moderowaniu.

Ania

68. Data: 2007-03-14 17:35:12

Od: "a...@p...onet.pl" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A wracasz?
:-)
W każdym razie ucieszyła mnie Twoja chęć - to BARDZO wiele.
So so - wracam na początku czerwca.
W tym czasie będę na luzie, sorry - Nie lubiłam grup
moderowanych. (oraz kadzenia)
Greeting for voman Ikselki.....
Han.
Mój wraca tej nocy, z kraju cudów, i sprzeczności.

69. Data: 2007-03-14 17:37:31

Od: "a...@p...onet.pl" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)
> W każdym razie ucieszyła mnie Twoja chęć - to BARDZO wiele.
>
> Mnie juz nie. Wypisuję się z rozgoworów.

Obawia sie Pan!

Han.

70. Data: 2007-03-14 21:20:11

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 14, 4:19 pm, "a...@p...onet.pl" <H...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1173881476.552584.210440@y66g2000hsf.
googlegroups.com...

> [...]
> Pacyfik.
> Jesionka - Warszawa - Amsterdam - San Francisco...
> Pozdrowienia,.. Han.- Hide quoted text -

Tyś Hasky... Cofam wszystko, co powiedziałam - raczej się nie
spotkamy. Wybacz, ale pomyliłam Cię z kimś. To moja wielka pomyłka.
Sorry.

Jaka... kawa?
noże kuchenne
Czy to się może udać (potrawa chińska)