OT [czy aby] Uczta duchowa

11. Data: 2005-08-03 09:08:34

Temat: Re: OT [czy aby] Uczta duchowa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Aug 2005 22:23:36 GMT, l...@w...pdi.net (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

>A co w ogole napisal Motzart? Symfonie G-moll (KV525), Czarodziejski
>Flet, Requiem... Prawie cala reszta to mozolna chaltura dla chleba -
>tak naprawde z utworow Motzarta licza sie te ktore pisal nie majac
>wielkiej nadziei na forse (jak Czarodziejski Flet), majac (jak wiesc
>gminna niesie) zaplacone z gory (Requiem) albo w ogole piszac sobie a
>muzom Symfonia G-moll.
>JAk slysze Ene Kleine Nacht Misik albo marsza tureckiego to mam
>odruchy wymiotne.

A z czego by zyl Mozart gdyby nie pisal muzyki na zamowienie?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-08-03 23:44:07

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Aug 2005 10:08:34 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>A z czego by zyl Mozart gdyby nie pisal muzyki na zamowienie?

No ja rozumiem ze musial biedak chalturzyc - ale czemu sluchajac
takiego Eine etc... mam ku uciesze snobow ktorym slon na ucho nadepnal
uduchowione miny stroić? Przeca to kicz porownywalny z Discopolo...
Biedny Motzart musial takie gnioty ku uciesze glupich a brzuchatych
klientow tworzyc.

--
Darek

13. Data: 2005-08-04 07:15:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Aug 2005 23:44:07 GMT, l...@w...pdi.net (Dariusz K.
Ladziak) wrote:

> [...]
>uduchowione miny stroi?? Przeca to kicz porownywalny z Discopolo...
>Biedny Motzart musial takie gnioty ku uciesze glupich a brzuchatych

A powiedz...co Ty tak naprawde lubisz? z muzyki znaczy sie

Pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-08-04 07:34:34

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:h4g3f1pmdk4qogrvg30r3n0gf4h7uj7ap1@4ax.com...

> A powiedz...co Ty tak naprawde lubisz? z muzyki znaczy sie

Moze tak samo wybrzydza na muzyke tworzona na zamówienie jak niektórzy z tej
grupy maja zakodowane automatyczne pogardzanie panierkami z KFC czy innymi
masówkami.

Przynajmniej ja róznicy nie widze.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

15. Data: 2005-08-04 07:52:07

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tej
> grupy maja zakodowane automatyczne pogardzanie panierkami z KFC czy innymi

sposób stworzone.

> Przynajmniej ja róznicy nie widze.

się raz na jakiś czas, a kontynuacja na zamówienie to już jest powielanie
tego samego tematu do momentu, aż się znudzi i zniknie zapotrzebowanie.

16. Data: 2005-08-04 08:05:32

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dcsg9k$kpa$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"flower" <f...@w...pl> wrote:

> [...]
> grupy maja zakodowane automatyczne pogardzanie panierkami z KFC czy innymi

No jest różnica między opinią, że KFC to podłe żarcie, co można
uzasadnić, a twierdzeniem, że "Eine kleine..." to kicz, bo "mnie się nie
podoba".

Ponadto, co innego unikalne dzieło sztuki stworzone na zamówienie, jak
większość dziel sztuki w dziejach ludzkości, co innego masowa produkcja.

Zresztą o "Eine kleine..." akurat nie wiemy, czy zostało skomponowane na
zamówienie.

Władysław

17. Data: 2005-08-04 08:18:20

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> tej
> masówkami.

> sposób stworzone.

A ja bym się jednak upierał przy swoim. Cytat z prk:

"Bylem w KFC ze dwa -- trzy razy.
Stwierdzilem, ze to, co tam daja, to wyjatkowe swinstwo. Kurczaki bez
smaku. Ta panierka niczego nie przypomina, moze poza rozmoczaona i
spieczona makulatura. Cokolwiek zrobimy w domu bedzie lepsze."

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

18. Data: 2005-08-04 08:30:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Aug 2005 09:34:34 +0200, "flower" <f...@w...pl>
wrote:

> [...]
>grupy maja zakodowane automatyczne pogardzanie panierkami z KFC czy innymi

No czy ja wiem...ta panierka moze otruc (mamy kogos w rodzinie,
kto jako dziecie male byl bardzo uczulony na glutaminian...),
muzyka zupelnie nie......on wybrzydza na chalturki Mozarta, a my
wybrzydzamy na jego wybrzydzanie...

Pierz, co dalej jest ciekaw bardzo, co Darek lubi
muzykalnego...moze Black Sabbath :PPP
K.T. - starannie opakowana

19. Data: 2005-08-04 08:43:13

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <i...@4...com>,

Przecież napisał:

> [...]
> wielkiej nadziei na forse (jak Czarodziejski Flet), majac (jak wiesc
> gminna niesie) zaplacone z gory (Requiem) albo w ogole piszac sobie a

Pomijam to, że KV 525 to est akurat "Eine kleine...0, a symfonie g-moll
Mozarta są skatalogowane jako KV 183 i KV 550 i o tę drugą zapewne mu
chodzi. W każdym razie rzecz w tym, że "Eine kleine..." mu się nie
podoba, więc jest be, a Symfonia g-moll mu się podoba, więc jest cacy,
co ma dowodzić wyrafinowani jego gustu i braku gustu tych, co lubią
"Eine kleine...".

Władysław

20. Data: 2005-08-04 08:45:03

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** flower <f...@w...pl>:

> [...]

> wyjatkowe swinstwo. Kurczaki bez smaku. Ta panierka niczego nie
> przypomina, moze poza rozmoczaona i spieczona makulatura. Cokolwiek

Ale kukurydzę mają dobrą w KFC - jak się taką robi?

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

Kuchnia chinska- kurczak w sosie cytrynowym
Kotlety z mięsa jak robic?
chleb bezglutenowy z maszyny
Co z nóg oprócz meduzy?
Wołowina na kwaśno