[OT] czy wam też się to zdarza?

51. Data: 2005-08-03 19:43:23

Temat: Re: [OT] czy wam też się to zdarza?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 3 sierpnia 2005 20:48 użytkownik
Aga, sącząc kawkę, wyklepał:

> tak jest do momentu kiedy wszystko wychodzi ale jak cos zaczyna nie
> wychodznic to wtedy leca bluchy, ze az sama uszy zatykam bo tego sluchac
> nie moge :)

Eeee, nawet, jak nie wychodzi, to siedzisz, prujesz, dziubiesz i... czas
ucieka, a problemy są gdzieś hen, hen.

> Mowa tu o szyciu w moim przypadku, a musze zaznaczyc ze nie
> jestem poczatkujaca szyjaca, ale druciki i szydelko to relaks i ukojenie
> mojej duszy po calym dniu pracy.

No, ja kiedyś próbowałam zabrać się za sweter. Skończyło się na próbach i
połowie pleców :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

52. Data: 2005-08-03 20:59:48

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:

> "Nie siedź bezczynnie na kanapie. Rób chociażby na drutach. To spala więcej
> kalorii niż bezczynność"

Słusznie, zwłaszcza że zajete ręce oznaczają, że nie ma jak sięgać po
chipsy i inne dobro, bo robótka się ubrudzi ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

53. Data: 2005-08-04 08:38:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Aug 2005 14:50:32 +0200, Gamon'
<robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote:

>Czesc!

>Witam w klubie Strzelcow :)
>
>Pozdrawiam,
>robal.

Baaardzo dobry znak. Slubnego tez mam Strzelca! Iskry to ten
tego...nie lataja, tylko nam w oczach :)))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

54. Data: 2005-08-04 08:39:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Aug 2005 22:59:48 +0200, Julka <s...@t...pl>
wrote:

>Słusznie, zwłaszcza że zajete ręce oznaczają, że nie ma jak sięgać po
>chipsy i inne dobro, bo robótka się ubrudzi ;)
>
>Pozdrawiam
>Julita

Albo gryzc pazury!

Pierz

K.T. - starannie opakowana

55. Data: 2005-08-04 08:40:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Aug 2005 17:53:49 +0200, Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote:

>Przy szyciu też tak jest. Człowiek się wyłącza i myśli tylko o dobrym
>skrojeniu, fastrygach i tych innych pięknościach. Zapomina się o
>stresujących sytuacjach - fantastyczny sposób na reklaks :)
>
>Krusz.

Do czasu...do czasu...ja przy rewersach i koszulowych
kolnierzykach dostawalam szalu, zeby to swinstwo dobrze lezalo,
nie falowalo , nie odstawalo, az znalazlam wyjscie...przestalam
szyc skomplikowane przedmioty :))

Pierz, teraz szczesliwy
K.T. - starannie opakowana

56. Data: 2005-08-04 11:04:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/4/2005 10:38 AM,Użytkownik Krysia Thompson usiadł wygodnie i napisał:

> Baaardzo dobry znak. Slubnego tez mam Strzelca!

Oooo, ja też! :)) To rzeczywiście dobry znak :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

57. Data: 2005-08-04 11:05:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/4/2005 10:40 AM,Użytkownik Krysia Thompson usiadł wygodnie i napisał:

> Do czasu...do czasu...ja przy rewersach i koszulowych
> kolnierzykach dostawalam szalu, zeby to swinstwo dobrze lezalo,
> nie falowalo , nie odstawalo, az znalazlam wyjscie...przestalam
> szyc skomplikowane przedmioty :))

No, ja na tym etapie jeszcze nie jestem :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

58. Data: 2005-08-04 12:15:24

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Krysia Thompson wrote:
> Baaardzo dobry znak.
Dobry????!!! No wiesz! NAJLEPSZY!!!!!!!!! :)

Pozdrawiam,
robal.

59. Data: 2005-08-04 14:00:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/4/2005 2:15 PM,Użytkownik Gamon' usiadł wygodnie i napisał:

> Dobry????!!! No wiesz! NAJLEPSZY!!!!!!!!! :)

A nie, bo najlepsze są Raki :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

60. Data: 2005-08-04 14:16:13

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kruszyzna wrote:
> A nie, bo najlepsze są Raki :))
Chyba w salwowaniu sie ucieczka (czyt.: wycoifywaniu = chodzeniu do
tylu) ;)
Wiem, ze strzelce sa NAJLEPSZE, bo z takim jednym strzelcem, to od
urodzenia wytrzymuje ;)

Pozdrawiam,
robal.

[xxx] Szukam z czasopisma Igraszki z igla
(xxx)-szukam kocura
xxx pejzaż
[xxx] Vervaco 70-445 - brak klucza
[xxx]prosba o pomoc - niepelny wzor