[OT] czy wam też się to zdarza?

71. Data: 2005-08-10 09:06:55

Temat: Re: [OT] czy wam też się to zdarza?
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Joe wrote:
> No bo młodzież wie, że ciuchy "robótkowe" s? teraz bardzo modne.
> Pełno
Eeee...to bylo jeszcze zanim bylo modne - po prostu mlodziez czesto nie
miala okazji widziec swoich mam/babc/cioc (o ojcach, wujkach czy
braciach nie wspomne) itp. podczas robotkowania i dla nich to jakas
egzotyka. Mam na mysli to, ze nagle odkrywaja, ze takie rzeczy nie
"rodza" sie tylko w zakladach produkcyjych - podobny szok w chwili
odkrycia, ze mleko jest od krowy ;)
A wszystko wiarze sie z ciekawsicia (lub jej brakiem) swiata. Mi np.
marzy sie, zeby moc sie przyjrzec (i nie tylko) z bliska pracy kowala,
o! Juz o takich rarytasach jak zaplatanie wikliny, tkanie, lepienie z
gliny, robienie pisanek/krajanek i jak one sie tam w roznych regionach
nazywaja, nie mowiac. I nie chodzi mi o podgladactwo na jakichs
warsztatach organizowanych przez pania Ziute, co to troche wiedzy na ten
temat lyknela i doszla do wniosku, ze mozna na tym kase zbic, tylko o
podgladactwo u zrodla. A gdyby tak jeszcze szkutnictwo, zaplatanie
sieci....ech.... O jakichs egzotycznych, nie naszych rarytasach (np.
temari, washi) to wogole tylko pomarzyc moge :(

Pozdrawiam,
robal.

72. Data: 2005-08-10 11:20:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/9/2005 3:07 PM,Użytkownik Gamon' usiadł wygodnie i napisał:

> Ja chyba juz zaczne na takie kretynskie komentarze rzucac z promiennym
> usmiechem: "A nastepna rzecza, jaka zrobie, bedzie kaftanik dla pani" ;)

Urocze, ale nie ja miałabym odwagi :))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

73. Data: 2005-08-10 11:31:41

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> zdecydowalam sie isc na sylwestra w swoje
> urodziny (14 grudnia).

no nie. to sa urodziny meza mojego :)

-- kasica

74. Data: 2005-08-10 18:57:35

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-08-09, Gocha <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> wrote:
> Robic na szydełku bez patrzenia nie umiem. Nie wbijam szydełka we właściwe
> miejsca. Druty to co innego. Można po drugim drucie "wjechać" do oczka.
> No więc jak ty to robisz?

Mi z kolei robienie na drutach za nic nie wychodzi na slepo ;)
Szydelkuje tak wtedy jak mam ksiazke, ktora sie nie sklada (1),
mozliwosc siedzenia po turecku z ona ksiazka na kolanach (2)
i niezbyt skomplikowana rzecz do robienia, na przyklad szalik (3).
Oczka trafiam dosyc bezproblemowo na wyczucie, zalezy rzecz jasna
od wielkosci roboty, grubosci wloczki etc, ale porzadny szalik
jest wystarczajacy, tylko pod koniec rzedu podliczam, czy aby na pewno
jest ich tyle, ile trzeba.
W efekcie, niestety, paskudnie sie garbie nad robota...

--
Ewa 'Srebrna' Marczynska-Goldstein
ewa . hihot . eu . org

75. Data: 2005-08-12 08:45:15

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Dnia 8/9/2005 3:07 PM,Użytkownik Gamon' usiadł wygodnie i napisał:
> Urocze, ale nie ja miałabym odwagi :))
A jaka tu odwaga potrzabna? Jak ktos ma odwage wredne komentarze rzucac,
to trzeba miec odwage tak samo wrednie sie odgryzc :)

Pozdrawiam,
robal.

76. Data: 2005-08-12 11:13:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/12/2005 10:45 AM,Użytkownik Gamon' usiadł wygodnie i napisał:

> A jaka tu odwaga potrzabna? Jak ktos ma odwage wredne komentarze rzucac,
> to trzeba miec odwage tak samo wrednie sie odgryzc :)

To trzeba mieć taki charakter, żeby stanąć do walki. Ja zazwyczaj uciekam :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

77. Data: 2005-08-12 11:50:15

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-08-09, Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote:
> O, to ja mam odwrotnie - mlodziez na ogol szeroko otwiera oczy i buzie
> ;) bo nie wie co to i jak to itp., za to panie w wieku....hmm....takim
> no troche juz mozna powiedziec "powaznym" czesto rzucaja kretynskie
> komentarze :(

Te czasem tez, zwykle popatruja znad jakiegos ambitnego pisma o
gwiazdach i dietach-cudach, podczas gdy ja mam wlaczonego palma ("A to
tak mozna, a to pani musi po angielsku czytac, a to sie oczy nie mecza,
a to nie ma zadnego zasilacza?") i marszcza nosy. Natomiast mlodziez
wszelaka wyraza sie raczej w typie "Czy to nie prosciej w sklepie kupic?
Nie glupio ci tak przy ludziach?", zupelnie jakby to cos kompromitujacego
bylo. No i jakby w sklepie sprzedawali wlasnie TO, co ja chce miec. I w
TYCH kolorach.

78. Data: 2005-08-16 10:22:04

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein wrote:
> Nie glupio ci tak przy ludziach?", zupelnie jakby to cos kompromitujacego
To spytaj, czy im nie glupio przy ludziach sie obsciskiwac (to
najlagodniejsza forma) z partnerem :}
Na kazdego jakiegos haka mozna znalezc.

Pozdrawiam,
robal.

79. Data: 2005-08-16 10:22:55

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kruszyzna wrote:
> To trzeba mieć taki charakter, żeby stanąć do walki. Ja zazwyczaj
> uciekam :)
Ja tez nie od razu wlacze - na ogol staram sie ignorowac, ale jak juz
miarka sie przebierze, to nie popuszczam.

Pozdrawiam,
robal.

[xxx] Szukam z czasopisma Igraszki z igla
(xxx)-szukam kocura
xxx pejzaż
[xxx] Vervaco 70-445 - brak klucza
[xxx]prosba o pomoc - niepelny wzor