Re: (OT) do Andy

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: (OT) do Andy
Date: Thu, 27 Jul 2006 16:17:14 +0000 (UTC)

k...@i...pl (klinton) napisał(a):

> aloha ,
> Thursday, July 27, 2006, :

oczywiscie> > zydzi i...cyklisci:)

> heh ;]
>
> btw. niemniej jednak jesli byl to [ot] do andy to mogles mu to na priva
> wyslac
>
> na pewno poziom dyskusji sie poprawi jesli swoje osobiste wywody pod
> adresem innych ludzi bedziecie zalatwiac nie na grupie
>
> ale jak chcecie, ja tu jestem od niedawna wiec moze taki to charakter
> grupy

A to czytales?

http://glinki.com/?l=dw45w4

Jesli tak, to dlaczego jemu tego nie napisales?
Zreszta skoro czytasz grupe to chyba zauwazyles, ze tego typu wycieczki
osobiste robi notorycznie...a ty na te jego wypowiedzi jakos nie reagujesz?

Boisz sie go?

Jak sobie wyobrazasz normalna, merytoryczna dyskusje w takiej sytuacji, skoro
kazda krytyczna wypowiedz na temat diet niskoweglowodanowych, a szczegolnie
opty_ideologii ktora jest nierozerwalnie zwiazana z opty-dieta, jest w ten
sposb ripostowane?

Dlaczego nie reagujesz kiedy atakowane sa tutaj w niekulturalny sposob
sensowne i merytoryczne wypowiedzi Marcina Cooler lub jakiejs innej osoby ?
Pytam tylko z ciekawosci, bo to mnie naprawde zaczyna zastanawic, bo robisz to
juz kolejny raz?

Czego ty wiec chcesz sie tutaj dowiedziec, skoro grupe zdominowali ludzie
ktorzy serwuja ci informacje ideologiczne, a nie merytoryczne i wiadomo, ze
kazda osoba ktora ma cos sensownego do powiedzenia, z tej grupy sie wycofa po
pewnym czasie, kiedy zauwazy co tutaj jest grane?

------
Jeff