Balsam do ust

1. Data: 2003-03-29 13:27:14

Temat: Balsam do ust
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Ktoras z grupowiczek niedawno radzila mi balsam do ust z Vichy,
pytalam o niego w aptece w Warszawie i pani podala mi cene ktora mnie nieco
zbila z tropu 31 zl? Wiem, ze z aptekami to roznie bywa i roznice w cenach
sa czasem spore a wydaje mi sie, ze to powinno chociaz troche mniej
kosztowac. no i moje pytanie moze ktoras z was moze powiedziec po ile on
bywa, bo w moim malym miasteczku w ogole ciezko znalezc Vichy, a tego to juz
w ogole nie maja wiec musialabym jeszcze poszukac w stolicy. No i jeszcze
jedno, moze jakies jeszcze opinie o tym balsamie, czy rzeczywiscie jest wart
swojej ceny? A moze jakies porownanie do La Roche, ktory wg. mnie byl taki
sobie i do tego gdzies go zapodzialam.
Dzieki.
Maga

1. Data: 2003-03-29 14:59:17

Temat: Odp: Balsam do ust
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Balsam jest rewelacyjny i opłaca się go kupić.
Ja zapłaciłam za niego w Gdańsku 27,90 zl.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-29 19:05:07

Temat: Re: Odp: Balsam do ust
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach wszystko>

Z tego co zauwazylam, to wiekszosc pan poleca drogie kosmetyki.
No coz, moze zwyczajnie zarabiaja duzo pieniedzy...
Taka mala dygresja ;)

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-29 19:55:41

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Z tego co zauwazylam, to wiekszosc pan poleca drogie kosmetyki.
> No coz, moze zwyczajnie zarabiaja duzo pieniedzy...

Oj, to prawda. Ja nawet kremu do twarzy w zyciu sobie nie kupilam za tyle
ile kosztuje ten balsam, ale ze wzgledu na to, ze moje usta sa wymagajace i
chyba robia mi ciagle na zlosc to juz sie nawet nad tym Vichy zastanawiam.
Aktualnie skora odchodzi mi z ust platami, mimo balsamow kremow itd i nic na
to nie moge poradzic!
Maga

1. Data: 2003-03-29 20:22:06

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aktualnie skora odchodzi mi z ust platami, mimo balsamow kremow itd i nic

A miod tez nie pomaga?
Ilona

1. Data: 2003-03-29 21:17:51

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfka wrote:

> Z tego co zauwazylam, to wiekszosc pan poleca drogie kosmetyki.
> No coz, moze zwyczajnie zarabiaja duzo pieniedzy...
> Taka mala dygresja ;)

hmmm. czy nie jest po prostu tak, ze poleca sie te kosmetyki, ktore sie
przetestowalo i ktore sie sprawdzily? a ile kto wydaje na nie pieniedzy
i ile zarabia, to chyba prywatna sprawa kazdego czlowieka.

xx.

1. Data: 2003-03-29 21:49:22

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga <h...@i...org.pl> napisał(a):

> [...]
> Aktualnie skora odchodzi mi z ust platami, mimo balsamow kremow itd i nic na

Moze warto byloby odwiedzic dermatologa? Moze wcale nie masz wymagajacych ust
tylko to jakas bakteria, wirus lub cos w tym stylu. Duzo ostatnio czytalam na
ten temat bo sama mialam podobny problem i wyszlo na to ze na ustach moze
dawac o sobie znac kilka chorob.

U mnie wygladalo to tak ze przez cala zime z ust schodzila mi skora i nawet
zaczela sie saczyc ropa (lub cos podobnego). Gdy w koncu poszlam do
dermatologa okazalo sie ze mam atopowe zapalenie skory a to co mam na ustach
to jakies zakazenie spowodowane wlasnie alergia. Pani dermatolog zapisala mi
masc i po 3 dniach nie bylo prawie sladu. To bylo jakies 2 miesiace temu i od
tego czasu z ustami nie mam zadnych problemow.

Z tanszych preparatow do ust polecam
- balsam tisane z apteki (pewnie byl juz tu polecany milion razy)
- krem uniwersalny Oriflame (niestety kosztuje ok 20 zl ale w promocji oplaca
sie)
- pomadke nivea med (nie wszystkim odpowiada ale dla mnie dziala
blyskawicznie)
- krem Bepanthen (polecilami go wlasnie pani dermatolog)

1. Data: 2003-03-29 23:16:02

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> blyskawicznie)
> - krem Bepanthen (polecilami go wlasnie pani dermatolog)

http://www.gazeta.pl/usenet/
Juz mysle od jakiegos czasu o pojsciu do dermatologa, tylko niestety w moim
miescie tego nie zrobie, bo tu z takim problemem chyba w ogole zostalabym
wysmiana. Mialam kiedys problem chyba alergii na jakas pomadke czy cos, ale
to wygladalo nieco inaczej niz teraz i wtedy dostalam masc i przeszlo, ale
kiedy pani dermatolog powiedzialam, ze mi ciagle usta pekaja i takie rozne
rzeczy sie dzieja wlasciwie nic nie odpowiedziala. Tisane czasem troche
pomaga a czasem nie, jakas pomadka z Niwei mnie kiedys uczulila i teraz sie
boje. A ty stosowalas na same usta tylko ten Bepanthen? Mi kazano smarowac
Linomagiem, ale nie pomaga wcale.
Moze jeszcze powinnam poszukac dobrego dermatologa w Warszawie, tyle ze
prywatnie, bo do uniwersyteckiego juz sa chyba zapisy na czerwiec.
Wiec generalnie niebardzo wiem co zrobic i do kogo pojsc, innych problemow
ze skora raczej nie mam.
Maga

1. Data: 2003-03-30 07:54:30

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:

> [...]
> ktore sie przetestowalo i ktore sie sprawdzily? a ile kto wydaje
> na nie pieniedzy i ile zarabia, to chyba prywatna sprawa kazdego

wlasnie.
po pierwsze - priorytety. niektorzy wola wydac fortune na krem, niz na buty czy
ciuchy. kazdy ma jakiegos bzika. i
dobrze, ze na tej grupie piszemy o drogich kosmetykach i o tych tanszych tez.. kazdy
znajdzie cos dla siebie.
ja lubie drogie kosmetyki, przyznam... zdaje sobie sprawe, ze wyrzucam sporo
pieniedzy w to.. ale lubie od czasu
do czasu... za to ciuchy i buty kupuje zwyczajne i z wyprzedarzy. wbrew pozorom, nie
zarabiam duzo.. ale po co w
ogole takie uwagi, to nie kapuje
vs

--
Spiderman is having me for dinner tonight!

1. Data: 2003-03-30 09:50:50

Temat: Re: Balsam do ust
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nei iwem czy balsam do ust z La roche posay nie jest tanszy
a rownei dobry :-)
Pozdrawiam
K.

jak używać mleczka?