Eskimo diet

111. Data: 2004-01-23 20:48:36

Temat: Re: [OT] do Jurka
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bursn7$br6$1@inews.gazeta.pl...

> tego ca ja mysle o Microsoft-cie to lepiej nie sluchac. Do niedawna mialem
> Windows Me (mérde totalne!!!!!!!!!!!!) i bynajmniej nie lubie pana
> Gejtsa(nie bede sie wysilal na poprawna pisownie-taki jestem), ale nie
lubie
> go za "gnioty' (jak to powiedziales), natomiast nie posune sie do
nazywania
> go wariatem.

Porównanie ciekawe... tyle, że do Billa nic nie mam, sam MS także zrobił
wiele, nie zmienia to jednak faktu, że wypuszczają gnioty choć nie zawsze
muszą...

> Bo to co osiagnal swiadczy o czyms innym, mimo ze sa tacy
> ktorzy twierdza ze "wszystko skopiowal".

tyle, że na początku istnienia firmy można było powiedzieć MS=Bill teraz już
nie jest to takie proste;) Pisząc "idiotów z MS" nie miałem na myśli Billa w
żadnym razie a idiotów tak jak ich nazwałem... Jestem w stanie udowodnić, że
niektóre ewidentne błędy tych idiotów jest w stanie poprawić przeciętny
student informatyki nie mający za plecami miliardowej korporacji...
niekoniecznie hindusi jak to ostatnio ma miejsce;)
Rola postaci Gatesa zmieniła się i w tej chwili on odpowiada za produkty MS
raczej "honorowo". Jego samego osiągnięcia są bez wątpienia wybitne, choć
błędów można wskazać co niemiara (nawet w marketingu) to jednak sukces jest
bezprecedensowy...

A jeśli chodzi o DO, to sprawa ma się odwrotnie, jest "produkt" nazwany DO
co do elementów którego są oczywiście pewne wątpliwości, istnieją także
dowody na to, że JK (zacytuję Ciebie) "wszystko skopiował";-) . Generalnie
krytykuje się mesjańskie zachowania osób z dystrybucją powyższego związanych
lub pewnego wariata piszącego m.in. o reaktorach atomowych kosmitów lub też
przekręcającego całą masę faktów naukowych w sposób aby pasowała do jego
wizji...
Co do samego produktu nie mam większych zastrzeżeń! Jestem przekonany, że
coś w tym jest niestety obraz produktu jest przedstawiany skrajnie nie
obiektywnie bez najmniejszej choćby dawki rzetelności. Niektóre osoby
związane z dystrybucją produktu postępują dokładnie w taki sam sposób jak
JK, przedstawiając fakty "zinterpretowane" w sposób mający potwierdzić z
góry przyjęty cel, czasami nawet w obrzydliwie prymitywny sposób.
Nie mam pojęcia jaka jest struktura organizacyjna osób osiągających
bezpośrednie i największe korzyści materialne z dystrybucji produktu, które
mają prowadzić "badania nad produktem", na ile efekt będzie rzetelny i na
ile ich (tych osób) celem będzie znalezienie faktycznych poza ideologicznych
pozytywnych i negatywnych elementów w diecie, ale bez względu na to czas
ujawni prawdę, zainteresowanie dietami LC jest bardzo duże. Może za 2 może
za 20 lat będziemy wiedzieli na ten temat dużo więcej i jestem przekonany,
że również Ty wtedy będziesz się śmiał z wielu rzeczy, które napisał JK.

Pozdrawiam,
Adam

112. Data: 2004-02-06 10:35:47

Temat: Re: do Leszka S. z prosba o komentarz
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> W swietle jednak badan ktore zacytowalam (w tym Greenwood ), sadze ze
> nalezaloby sie chyba jednak sprawie dokladniej przyjrzec i dowiedziec
sie
> jak to z ta sprawnoscia umyslowa szczurow kwasniewskiego bylo:-)

Napisałaś niedawno, że masz: "parszywy zwyczaj podczytywania grupy
dyskusyjnej na stronie OSBO". Nie wiem, czemu uważasz, że parszywy.
Strony (i różne grupy dyskusyjne) są po to, żeby je czytać. Ale to
dygresja.

Jak na bardzo sprawną umysłowo, to już dawno powinnaś wpaść na pomysł,
zadania tych mnóstwa pytań samemu autorowi, zamiast domagać się odpowiedzi
od optymalnych. Masz już taką możliwość:
http://dr-kwasniewski.pl/forum/viewforum.php?f=2
Sama chętnie poczytam odpowiedzi na Twoje pytania.

Z emocji mylą Ci się fakty, choćby odnośnie badanych szczurów.
To nie są szczury Kwaśniewskiego i NIE ON je badał. Badano je na SGGW
pod kierunkiem prof. Stanisława Bergera. Cytuję:

http://dr-kwasniewski.pl/forum/viewtopic.php?p=123#1
23

Taka informacja: "przy diecie zawierającej 10% nasyconych tłuszczów
nasyconych zdolność zapamiętywania spadła przaktycznie do zera!" - nie mówi
nic o składzie diety.
Jeśli autor jakiejś pracy naukowej nie podaje precyzyjnie składudiety, co
jest regułą, gdyż autorzy nie znają z zasady składu chemicznego produktów
spożywczych, nie piszą ile czego jest w diecie, a tylko dużo lub mało - to
wyniki uzyskane w tych pracach są do niczego nieprzydatne.

W badaniach wykonanych pod kierunkiem prof. Stanisława Bergera w 1977 r.
pierwszą grupę szczurów karmiono dietą lotniczą (lotników wojskowych) o
składzie - B:T:W 1:1,5:4 w gramach. Drugą grupę karmiono Dietą Optymalną -
B:T:W 1:3:0,5 w gramach, trzecią "dietą indyjską" - B:T:W 1:0,3:6 w gramach.
W 1 i 2 grupie stosowano tłuszcze zwierzęce, w 3 grupie tłuszcze roślinne.
Wyniki były następujące:
najbardziej korzystny rozwój zwierząt zaobserwowano na diecie optymalnej,
mniej korzystny na diecie lotniczej, a niekorzystny na diecie indyjskiej
(dieta jarska).
Średnia waga mózgów była wyższa średnio o 8% na diecie optymalnej w stosunku
do diety lotniczej i o 13% w stosunku do diety indyjskiej. Najwyższy poziom
białka, DNA, RNA, tłuszczu oraz związków fosforowoaktywnych (głównie ATP)
stwierdzono w mózgach szczurów na diecie optymalnej.
Wyniki testu unikania wskazały, że na diecie lotniczej zwierzęta uzyskiwały
o 40% gorsze wyniki niż na Diecie Optymalnej. Wskazuje to na wyższość Diety
Optymalnej nad lotniczą jeśli chodzi o szybkość wytwarzania odruchów
warunkowych i proces uczenia.
mat. źródłowy:
Prof. Stanisław Berger - Katedra Higieny Żywienia Człowieka SGGW - "Wstępne
wyniki badań diet dr Jana Kwaśniewskiego dotyczące rozwoju fizycznego
młodych, rosnących organizmów z uwzględnieniem centralnego układu
nerwowego". - opracowanie dla Ministra Nauki Szkolnictwa Wyższego i Techniki
na posiedzenie Międzyresortowej Komisji w dniu 23.05.1977r - na bazie pracy
magisterskiej Jacka Bujko. W-wa 15.05.1977r.
Jan Kwaśniewski
----------------------------------------------Koniec cytatu.

I tam jest sens się zwrócić o wyniki owych badań na szczurach.
Ale czy je otrzymasz - to już inna sprawa. Nie wszystkie wyniki oglądają
światło dzienne. Jako światła, też powinnaś to wiedzieć... ;)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Wielki głupiec może postawić więcej pytań, niż największy mędrzec
potrafi odpowiedzieć. Caleb Colton

kisiel MM
Oferta pracy !!! Jak robiae pieni?dze w internecie
Poznan - Pływalnia
Bueee, WBS mnie dopadl...
sory- może nie na temat - ale warto poczytać