Eskimo diet

51. Data: 2004-01-19 16:55:58

Temat: Re: Eskimo diet
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy figuruje na tej liscie np.Kenia lub Grenlandia albo Alaska?

nie , ale jest Puerto Rico ;) (na przyklad)

> Ciekawe jest rowniez dla mnie jasko laika, jakiej narodowosci sa
> najwybitniejsi tworcy tych programow.

I na spokojnie: miazdzaca wiekszosc programow jest "Made in USA" , ale (jak
zwykle ;) ) tu jest problem bo firmy USA, masowo zatrudniaja fachowcow z
calego swiata (Francuzow, Niemcow, Chinczykow, Hindusow, Polakow,
Kenijczykow-bardzo mozliwe, Grenladczykow-byc moze i mnostwo innych), ale
nie mozna mowic o Alaskijczykach bo to jest stan nalezacy do unii ;). Czyli
te programy sa wynikiem wysilku intelektualnego calego mnostwa narodowosci,
ale tylko (jak na razie) w USA, udalo sie zjednoczyc intelekt az tylu
narodowosci i osiagnac taka dominacje firm USA (ale nie wylacznie
amerykanow). I dlatego smieszne jest mowienie o dominacji informatykow
indyjskich. Widzialem duzy reportaz o "wspanialej" Silicon Valley Hindu, ale
dokladnie to samo slyszalem o Izraelu, Puerto Rico, Szwecji i Finlandi. Ale
Fakty sa jakie sa, to wszystko co zwiazane z informatyka jest zdominowane
przez firmy z USA.

> Osobiscie lepiej orientuje sie jak wyglada analogiczna sytuacja ale w
> dziedzinie badan genetycznych i biotechnologii.

W to absolutnie nie watpie!

Jurek

52. Data: 2004-01-19 17:15:02

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "i dlatego uwazam za totalna ochyde..."
> zwróć uwagę na to zdanie

zabijanie nie jest przyjemnoscia! ale jest olbrzymia roznica miedzy
zabijaniem zwierzat w nowoczesnych zakladach gdzie smierc zwierzecia jest
natychmiastowa, a zabijaniem fok przy pomocy palek drewnianych. I miedzy
wykorzystaniem prawie 100% zwierzecia hodowlanego, a zabiciem dzikiego tylko
po to zeby zeby uzskac z niego tluszcz. Bo skory ze starych fok nie nadaja
sie do niczego.

> konkurencja jest bezsprzeczna, najdokładniej widać to
> na terenach USA i puszczy amazońskiej

to nie jest konkurencja miedzy chodowlanymi i dzikimi, to jest glupota homo
sapiens. A co do dwoch panstw ktore wymieniles, to w USA wyrznieto potezne
lasy nie pod chodowle zwierzat a pod uprawe roslinek :)))) a raczej
:(((((((( [bawelna, pszenica, kukurydza, straczkowe] , a bizony wybito nie
dla zrobienia miejsca dla bydla , bo miejsca to bylo do oporu, ale zeby
zaglodzic indian. Glupie ale prawdziwe.

> najwyższa forma życia na Ziemi ;)

gdzies czytalem ze zaglade nuklearna(jeszcze jeden dowod na inteligencje
naszego gatunku) przezyja szczury i karaluchy. Bo to juz jest faktem na
wyspie Bikini.

> nie myśl sobie że się uważam za lepszego, ok?

czy ja to powiedzialem ?

> Nie stać go na refleksję nad cudzym cierpieniem.

napewno duze zwierzeta upolowane prze lwy (czy inne drapiezniki) cierpia bo
agonia trwa dlugo. Ale czlowiek (podobno rozumny) ma wybor, zabic zwierze
(hodowlane!!!!) bez zadawania niepotrzebnego cierpienia zwierzeciu, albo
znecac sie nad zwierzakiem -niestety jest wielu "ludzi" ktorym zadawanie
cierpienia innym sprawia "pzryjemnosc"(nie wiem czy to okreslenie jest
adekwatne?). I dotyczy to nie tylko zwierzat.

Jurek

53. Data: 2004-01-19 18:43:24

Temat: OT: do Leszka S. z prosba o komentarz
Od: " annaklay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.http://www.optymalni.pl/viewtopic.php?t=378
2.http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=12697276&dopt=Abstr
act

Na mojej ulubionej grupie dyskusyjnej (OSBO) pojawila sie interesujaca
informacja na temat wypowiedzi ktora miala miejsce dwa tygodnie temu w
jednym z programow P.R.
Osoba wypowiadajaca sie w trakcje tej audycji stwierdzila,iz zauwazono
pojawianie sie problemow mentalnych u dzieci stosujacych diete pana
kwasniewskiego (vide zalaczony adres nr.1).

Natomiast w maju 2003 roku w Neurosci Lett. zostaly opublikowane wyniki
badan nad istnieniem pewnej korealacji pomiedzy objetoscia szarej masy
mozgu, a poziomem witaminy C, kwasu foliowego, homocysteiny oraz poziomami
cholesterolu calkowitego i frakcji LDL w serum krwi.
Badania potwierdzily, ze zanizona obj. szarej masy mozgu korelowala dodatnio
z niskimi poziomami: wit. C oraz kwasu foliowego i podwyzszonymi poziomami:
homocysteiny, cholesterolu calkowitego i frakcji LDL w serum krwi.
(vide zalacznony adres nr.2)
W/W badania wykonano na 82 osobach u ktorych nie wystepowaly obiawy dementii.

Leszku, czy moglbys jakos ustosunkowac sie do tych informacji?

poz. anna

54. Data: 2004-01-19 18:49:20

Temat: Re: OT: do Leszka S. z prosba o komentarz
Od: " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=12697276&dopt=Abstr
act

Chyba sie nr.2 nie otwiera wiec podaje adres ponownie.

anna

55. Data: 2004-01-19 18:53:12

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

annaklay w wiadomości news:buh8rg$oc2$1@inews.gazeta.pl pisze:

> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?
> cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=12697276&dopt=Abstr
act

> Chyba sie nr.2 nie otwiera wiec podaje adres ponownie.

Anno, w przypadku dlugich, lamiacych sie linkow korzystaj z
http://www.tinylink.com

56. Data: 2004-01-19 18:59:13

Od: "annakay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?0MhtJjBXnO

57. Data: 2004-01-19 18:59:44

Od: "annakay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?0MhtJjBXnO

58. Data: 2004-01-19 18:59:52

Od: "annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?0MhtJjBXnO

59. Data: 2004-01-19 19:08:55

Od: "annaklay " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Anno, w przypadku dlugich, lamiacych sie linkow korzystaj z
> http://www.tinylink.com

Dziekuje i przepraszam bo chyba przedobrzylam:-)

pozdr.anna

60. Data: 2004-01-19 19:54:19

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje i przepraszam bo chyba przedobrzylam:-)

:)))
Nic się nie przejmuj, mój sąsiad jak się nauczył pisać
swoje imię, to z tej radości oznaczył nim ponad setkę
różnych przedmiotów które do niego należały :)

pozdrawiam Chaciur

kisiel MM
Oferta pracy !!! Jak robiae pieni?dze w internecie
Poznan - Pływalnia
Bueee, WBS mnie dopadl...
sory- może nie na temat - ale warto poczytać