OT - do nauczyciela informatyki

1. Data: 2006-10-16 08:25:14

Temat: OT - do nauczyciela informatyki
Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Panie,
lekcję korzystania z usenetu i naukę poruszania się w internetowej
społeczności proponowałabym zacząć od zapoznania uczniów ze stroną:
http://dziecineo.prv.pl/ i od wejścia na grupę testową.
--
BBjk

2. Data: 2006-10-16 08:43:44

Temat: Re: OT - do nauczyciela informatyki
Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

BBjk w <news:egvfpb$ebd$1@inews.gazeta.pl> pisze:
> i od wejścia na grupę testową.

...która nosi nazwę pl.test

Pozdrawiam mimo wszystko,
Zenon Grodzki

3. Data: 2006-10-16 09:14:54

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Grodzki napisał(a):
> ...która nosi nazwę pl.test

alt.pl.test

> Pozdrawiam mimo wszystko,

O!? ;)
--
pa, BBjk

4. Data: 2006-10-16 09:28:03

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> alt.pl.test

a czemu nie pl.test?

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

5. Data: 2006-10-16 09:34:59

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-16 11:28:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *|<onrad* skreślił te oto słowa:

> a czemu nie pl.test?

To taki ukłon w strone bywalców pl.test.
Myslicie, ze nam miło sie przedzierac przez lekcje informatyki? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

6. Data: 2006-10-16 09:35:53

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czemu nie pl.test?

By bardziej podudręczać altowców? ;)
--
pa, BBjk

7. Data: 2006-10-16 16:42:07

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Zenon Grodzki wrote:

> ...która nosi nazwę pl.test
>
> Pozdrawiam mimo wszystko,
> Zenon Grodzki

A dlaczego mimo wszystko?

8. Data: 2006-10-16 17:04:50

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisa¸

> A dlaczego mimo wszystko?

Moýe dlatego, ýe nie przystoi zwraca uwagŤ Szanownego Pana Nauczyciela na
Ma¸oistotne Problemy Dotyczˆce Jego Poletka gdy siŤ jest Zwyk¸ˆ Kuchareczkˆ
z p.r.k? Przecieý Pan Nauczyciel wie wiŤcej i lepiej o 'informatyce'.
Duma zosta¸a uraýona i nie potrafi¸ tego okaza w inny spos—b. Jećli by to
zrobi¸, by¸by jak Uczniak a nie Nauczajˆcy.
O ile faktycznie Pan Zenon jest tym nauczycielem...

;)

M.

9. Data: 2006-10-16 22:34:45

Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Muran w <news:4533aeba$0$19617$88260bb3@free.teranews.com> pisze:
> [...]
> zrobi¸, by¸by jak Uczniak a nie Nauczajˆcy.
> O ile faktycznie Pan Zenon jest tym nauczycielem...

A mogę wiedzieć jakim cudem doszedłeś do tych wszystkich wniosków?

Zenon Grodzki

10. Data: 2006-10-17 11:01:27

Temat: [OT] Re: OT - do nauczyciela informatyki
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Grodzki" <z...@l...blaszak.dom> napisał

> A mogę wiedzieć jakim cudem doszedłeś do tych wszystkich wniosków?

Jakim cudem? Ot, tak wynikało z kolejności wypowiedzi w wątku - oczami
wyobraźni (chyba znów mnie poniosło) ujrzałem pana od informatyki, który
przyjmując do wiadomości, że zrobił źle postanowił zachować resztki honoru i
uzupełnił treść ochrzanu (do niego skierowanego) o cenną wskazówkę -
pl.test.
Rozumiem, że nie jesteś tym panem od informatyki? A skoro tak, to
przepraszam jeśli poczułeś się urażony :)
Aby jednak przypieczętować zgodę, uważam, że powinieneś wyjaśnić skąd się
wzięło to 'mimo wszystko', OK?

Tak, zauważyłem różnicę w źródłowych adresach IP i dlatego dorzuciłem to 'o
ile Pan Zenon jest tym nauczycielem'. Nie wiem tylko skąd przy okazji wziął
się u mnie charset="x-mac-ce" ale to już zagadka na wieczór ;)

EOT z mojej strony.

M.

golonka
ciekawe przepisy!!!!!!!!!!!prosz e
Fajny przepis na rodzinną kolacyjkę pilnie poszukiwany ;)
sernik
kotki8