OT - dzisiaj Agaty :)

1. Data: 2002-02-05 09:16:33

Temat: OT - dzisiaj Agaty :)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, wiadomosci z ostatniej chwili:
jeszcze mamy szanse, aby zlozyc zyczenia imieninowe
naszym kochanym AGATOM, ktore tak czesto bywaja
na naszej grupie, no i bez nich, to jak ... bez reki :)

Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!

Lilla

1. Data: 2002-02-05 09:27:35

Temat: Re: OT - dzisiaj Agaty :)
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego dobrego dla naszych Agatek, specjalistek od mixow grupowych i
tortow czekoladowych ;-))))
( o rany, do rymu mi wyszlo ;-)

Jesli tu sie jakas Adelajda pod pseudoniem ukrywa to też wszystkiego
najlepszego ;-)

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-05 12:19:34

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
> tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!

Dolaczam sie do zyczen :^))))
Wszystkim Agatkom STO LAT !!!

Adiola

1. Data: 2002-02-05 12:21:37

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola wrote:

> Dolaczam sie do zyczen :^))))
> Wszystkim Agatkom STO LAT !!!
>
> Adiola

Ale chyba kazdej oddzielnie? ;)
I ja sie przylaczam- gorace zyczenia od podgoraczkowanej agi

1. Data: 2002-02-05 12:40:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wszystkiego wszystkiego i jezcze raz wszystkiego!!!

zaraz lece z tortem do Cafe na party, ne-ne-ne-ne-ne

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-05 17:09:06

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3o7v2$kph$...@n...lublin.pl...

> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
> tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!
>
> Lilla

Piekne dzieki,

Agata Solon, naturalna, jeszcze ciagle oczadziala od szusowania po
dolomickich stokach

1. Data: 2002-02-05 17:20:35

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
> tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!

Agaty i Agatki:
cieszcie i radujcie się, a ciasta Wam dziś same wyrosną:o))
Kamila K. / stonsik, czyli Kamyczek

1. Data: 2002-02-05 17:43:29

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
> tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!

I ode mnie uściski, 100 lat, 100 lat niech zyją nam.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2002-02-05 18:52:37

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj
> tylko dla Was :) Wszystkiego naj... naj... naj!

i ja i ja dolaczam sie do najserdeczniejszych zyczen imieninowych!!!!!

buzka dla Agatek i Agat!

Mechcia

1. Data: 2002-02-05 23:22:06

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na naszej grupie, no i bez nich, to jak ... bez reki :)
>
> Agaty i Agatki - najpiekniejsze sloneczne zyczenia sa dzisiaj

Najlepszego, dziewczyny :-).

Kamila Pe.

przepis na pyzy????
chilli Herbatki wyprobowalam