Re: [OT] fajna knajpa we Wroclawiu

1. Data: 2005-10-28 04:29:59

Temat: Re: [OT] fajna knajpa we Wroclawiu
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argenum" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:djreoc$tct$1@news.onet.pl...

Zapomniałam wprawdzie jaka to
> ulica, ale trzeba dojść do rynku, zlokalizować Empik i herbaciarnia jest
> na
> ulicy, przy której jest tylne wejść do Empiku - na rogu konkretnie.

A to nie jest tam, gdzie dawniej było "Pożegnanie z Afryką"?

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

"Kobiety rzadko wybaczają temu, kto forsuje okazję,
ale nigdy temu, kto pomija sposobność" Molier
http://leslawa-ignaszewska.com

1. Data: 2005-10-28 10:23:10

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie. Trzeba wejść w ten tunel koło Witaminki, dojść do pierwszej
> poprzecznej uliczki i herbaciarnia jest zaraz na roku po prawej stronie.
> Za
> tym przejściem koło Witaminki do samej herbaciarni jest jakieś 20 metrów
> :)

Wszystko się zgadza, daaaaaaaaawno temu było kiedyś w tym lokalu
"Pożegnianie z Afryką". A ulica to Więzienna.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)
http://leslawa-ignaszewska.com

Studio piercingu we Wroclawiu
Sklep z bluzkami.....
tipsy - Krakow