OT - linki do darmowych ebookow, zna ktos??

1. Data: 2005-04-26 14:04:20

Temat: OT - linki do darmowych ebookow, zna ktos??
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak ktos zna i wie to prosze mi zapodac.
jesli macie takie :http://www.ebooki.k9.pl/ ;
http://www.a261181.piwko.pl/ ; http://www.eselka.tu.org.pl/ksiazki.htm ;
badz takie http://www.republika.pl/dzaba/Ksiazki.htm, to juz je mam wiec
potrzebuje czegos innego.
dziekuje z gory.

2. Data: 2005-04-26 14:29:34

Temat: Re: OT - linki do darmowych ebookow, zna ktos??
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@g...pl> napisał(a):

> jak ktos zna i wie to prosze mi zapodac.
> http://www.a261181.piwko.pl/

O jak miło, czasem nawet głupia i bezczelna złodziejka na coś się przydaje -
na przykład do odkrycia, że gdzieś leży tekst, do którego prawa mam ja i za
cholerę sobie nie przypominam, żebym udzielała zgody na publikację go w
Internecie.

No nic, poprawimy sobie humor, przystępując do urwania jaj komu trzeba.

JoP

3. Data: 2005-04-26 14:31:50

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> jak ktos zna i wie to prosze mi zapodac.
> [...]

To idź do księgarni i ukradnij z półki. Co Ci za różnica, skąd kradniesz?

--dusz.

4. Data: 2005-04-26 14:48:56

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> O jak miło, czasem nawet głupia i bezczelna złodziejka na coś się
przydaje -

nie wiem kim jestes, nie znam cie wiec nie bede cie obrazac, znizac sie do
twego niskiego poziomu.

> na przykład do odkrycia, że gdzieś leży tekst, do którego prawa mam ja i
za
> cholerę sobie nie przypominam, żebym udzielała zgody na publikację go w
> Internecie.

no co za chuje ukradli ci prawa autorskie? buehehehehe a to smutne ofiaro.

> No nic, poprawimy sobie humor, przystępując do urwania jaj komu trzeba.

znajdujesz satysfakcje w robieniu komus krzywdy? ty chora pierdolo.

5. Data: 2005-04-26 14:53:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@g...pl> napisał(a):

> nie wiem kim jestes, nie znam cie wiec nie bede cie obrazac, znizac sie do
> twego niskiego poziomu.

Use Google. Jakbyś umiała, to byś już wiedziała, że to ja mam prawa autorskie
na przykład do leżącego tam przekładu "Spotkania z Heechami". I ten tekst
został tam wystawiony bez mojej zgody.

> no co za chuje ukradli ci prawa autorskie? buehehehehe a to smutne ofiaro.

"Praw autorskich" nie można "ukraść". No, ale nie spodziewam się szczególnie
precyzyjnego wyrażania się od, na oko sądząc, trzynastoletniej, złodziejki, w
dodatku na tyle bezgranicznie durnej, żeby przyznawać się do tego publicznie.

> znajdujesz satysfakcje w robieniu komus krzywdy? ty chora pierdolo.

Złodziejom? Jak najbardziej. Nie mogę odżałować, że już nie ucina się rąk
złodziejom, pierwsza zgłosiłabym się na ochotnika na kata.

JoP

6. Data: 2005-04-26 14:53:41

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap <g...@i...wytnij.pl> napisał(a):

> http://www.eselka.tu.org.pl/ksiazki.htm ;=20
> wiec=20
>
> To id=BC do ksi=EAgarni i ukradnij z p=F3=B3ki. Co Ci za r=F3=BFnica, =
> sk=B1d kradniesz?

tylko mi nie mow ze nigdy nie uzywales kazaa, albo bittorrent.
zlodziejstwem jest to ile oni kasy czardzuja za te ksiazki.
jesli ktos na talerzu podaje ci pyszne danie a ty jestes glodny to nie
wezmiesz go? jesli ktos podaje mi na talerzu ksiazke a jestem spragniona jej
tresci, to czy mam jej nie wziasc?
Wasza moralnosc mnie poraza, jest zaklamana.

7. Data: 2005-04-26 14:58:45

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
złodziejki, w
> dodatku na tyle bezgranicznie durnej, żeby przyznawać się do tego

mam zaczac uciekac?

> Złodziejom? Jak najbardziej. Nie mogę odżałować, że już nie ucina się rąk
> złodziejom, pierwsza zgłosiłabym się na ochotnika na kata.

pieprzona psychopatka.

8. Data: 2005-04-26 15:02:34

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> tylko mi nie mow ze nigdy nie uzywales kazaa, albo bittorrent.

Tak, do różnych rzeczy, ostatnio do darcia map do ET i T:MA. To freeware.

> zlodziejstwem jest to ile oni kasy czardzuja za te ksiazki.

Nie wiem, czy masz pojęcie o rynku wydawniczym... Raczej nie. Poza tym
-- owszem, ceny książek są bardzo wysokie. Potrafisz skojarzyć fakt
nielegalnego rozprowadzania książek ze wzrostem ceny tychże?

> jesli ktos na talerzu podaje ci pyszne danie a ty jestes glodny to nie
> wezmiesz go?

Trochę inaczej: Ty wchodzisz do restauracji, zamawiasz danie i
wychodzisz bez płacenia.

> jesli ktos podaje mi na talerzu ksiazke a jestem spragniona jej
> tresci, to czy mam jej nie wziasc?

You're hopeless... -- jak to powiedział Sam do Golluma.

> Wasza moralnosc mnie poraza, jest zaklamana.

Nie stać mnie na kupowanie każdej książki, którą chcę przeczytać, mam
więc pięć kart do bilbotek miejskich, jedną do wojewódzkiej i jedną do
uniwersyteckiej. Co z moją moralnością jest nie tak? Że wolę zapłacić
abonament bilboteczny, niż okradać autorów, tłumaczy i wydawców?

--dusz.

9. Data: 2005-04-26 15:05:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@g...pl> napisał(a):

> mam zaczac uciekac?

Z tego, że anonimowość w Internecie jest czysto pozorna, oczywiście zdajesz
sobie sprawę?

> pieprzona psychopatka.

Aha, to jest to nieobrażanie?

Dobra, kończymy rozmowę z złodziejką, nie dajmy czekać zespołowi IV wydziału
kryminalnego KWP.

JoP

10. Data: 2005-04-26 15:22:36

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

> Z tego, że anonimowość w Internecie jest czysto pozorna, oczywiście
zdajesz
> sobie sprawę?

naturalnie.

> Aha, to jest to nieobrażanie?
>
> Dobra, kończymy rozmowę z złodziejką, nie dajmy czekać zespołowi IV
wydziału
> kryminalnego KWP.

"c'mon and catch me if u can" :D

niekochany [dosc dlugie]