[OT] Moderacja

101. Data: 2007-02-24 08:50:30

Temat: Re: [OT] moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ernusn$qj6$1@inews.gazeta.pl>
czeremcha <c...@g...pl> pisze:

> A gdzie szanowni popieracze moderacji byli przez ostatnie dni?

A co Cię to obchodzi?

> Nie
> mogę pojąć, dlaczego tematy kuchenne i tylko kuchenne, o które niby
> to tak szalenie walczycie z pianą na ustach, zawierają po 3-4 wpisy?

Sugerujesz, że istnieje jakiś przymus pisania tu określonej ilości postów,
bo w przeciwnym razie oznacza to, że sami nie wiemy czego chcemy? Przecież
to nonsensowne. Tym bardziej, że mnóstwo ludzi po prostu czerpie stąd
pomysły, więc siłą rzeczy nie piszą, tylko czytają, od czasu do czasu biorąc
udział w jakiejś dyskusji.

> To co was w końcu interesuje?

Na pewno nie paranoiczne wynurzenia paru chorych osobników tudzież dyskusje
z nimi.

> Ja widzę tu tylko zacietrzewienie i
> chęć pokazania, kto tu rządzi /w zasadzie - kto chce rządzić/

Nie ma żadnego zacietrzewienia tylko zmęczenie, a co za tym idzie zwykłe
wkurwienie zalewem śmieci.
Nie ma też żadnej chęci pokazania, kto tu rządzi, bo nie o rządzenie chodzi,
lecz o to, by panował tu po prostu zwykły porządek, zasady, normalność.

> a nie ochotę do wypowiadania się na tematy kulinarne.

Mylisz się. Ta grupa 6, 8, 10 lat temu kipiała radością, życzliwością,
wspaniałymi dyskusjami, masą przepisów, miała (a może nadal ma?) swoją
stronę, swoje spotkania grupowe. Nie nadążało się ze ściąganiem postów. Mój
folder z przepisami ściąganymi z tej grupy pęczniał w oczach. Było po prostu
normalnie. Dopóki nie zaczął się zalew osobników nadających się wprost do
leczenia psychiatrycznego i zrobiło się tu po prostu szambo.
Mam nadzieję, że kiedyś ta normalność wróci. Że wrócą ludzie, którzy
pouciekali stąd kiedyś, mając dość sytuacji, jaka tu zapanowała.

> Czyste tematycznie są tylko książki kucharskie. Kupcie sobie parę - i do
> czytania!

Kompletnie nic nie rozumiesz - nikomu nie chodzi o suche jałowe posty z
przepisami.
Wejdź sobie do archiwum prk sprzed dobrych paru lat i zobacz na czym opierał
się klimat tej grupy.
Może wtedy coś do Ciebie dotrze.

Swoją drogą - kogo i czego bronisz?
Tej pary chorych ludzi bredzących sami ze sobą? Tego śmietnika, który tu
robią?
I w jakim celu? Jeśli szkoda Ci ich, jeśli ich lubisz, to paplajcie sobie do
woli korzystając z kanałów prywatnych.
TU naprawdę NIKT nie ma ochoty na ich obecność. A przynajmniej nie w takiej
formie, jaką teraz prezentują.

--
Nixe

102. Data: 2007-02-24 12:31:01

Temat: Re: [OT] Moderacja
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:4846023260$20070224010541@ewcia.kloups>
Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> pisze:

> Jezli ktos sie zajmie sprawami "formalnosciowymi" na pnng, to zglosze
> sia jako ochotnik na ma moderatora.

Świetnie :) Może jeszcze ktoś się zgłosi do pomocy.
Ja w takim razie będę usiłowała przebić się przez wszystkie formalności, ale
nie ukrywam, że chciałabym móc liczyć na Waszą ew. pomoc, gdybym się w
jakimś momencie "zacięła" i miała z czymś problemy.

> Pod warunkiem ze moderacja grupy
> odbywac sie bedzie tylko na zasadzie odrzutow postow typu "ntg".

Oczywiście.
Bynajmniej nie chodzi o to, by przepuszczać same przepisy, bo to byłaby
porażka i śmierć grupy.
Należałby jeszcze sprecyzować, co każdy z nas uważa za NTG i przedyskutować
to wspólnie.

--
Nixe

103. Data: 2007-02-24 14:13:38

Temat: Re: [OT] Moderacja - wrzucić do killfila idiotów
Od: 1962 <1...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy szanowni państwo nie znają pojęcia KILLFILa?
Wrzucić idiotów typu Pansralista do killfila i spokój.

104. Data: 2007-02-24 14:38:35

Od: "asiczka" <a...@n...mx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1962" <1...@o...eu> napisał w wiadomości
> Czy szanowni państwo nie znają pojęcia KILLFILa?
> Wrzucić idiotów typu Pansralista do killfila i spokój.
eeee chyba killfile... :)

moze jeszcze KillBill... :)

105. Data: 2007-02-24 16:33:28

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zglosze sia jako ochotnik na ma moderatora. Pod warunkiem ze moderacja
> grupy
> odbywac sie bedzie tylko na zasadzie odrzutow postow typu "ntg". Co
> oczywiscie jest do przeglosowania.
> Ewcia

Popieram. Co do odrzucania postów, to polegam na zdrowym rozsądku bez
zbytniego roztrząsania. Jeśli nie będzie postów miłośników fekaliów, zer,
które tu sobie chcą rekompensować niedobory z realu oraz wyjątkowo
idiotycznych szczebiotów, to i tak duża ulga.

106. Data: 2007-02-24 17:06:21

Od: " czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> napisał(a):

> A co Cię to obchodzi?

Cóż za /cyt/ "kipiąca radością, życzliwością" wypowiedź!

> Sugerujesz, że istnieje jakiś przymus pisania tu określonej ilości postów,
/.../

Nie, nikomu nic nie sugeruję. Po prostu starzy bywalcy są zmęczeni i nie chce
wam się pisać. Albo chcą uniknąć komentarza kupojadów. Ale to nie ich chce się
prawdopodobnie usunąć.

> Na pewno nie paranoiczne wynurzenia paru chorych osobników tudzież dyskusje
> z nimi.

Ale czy nie zauważyłaś - to są jedyne tematy, które zachęcają was do
aktywności? Na kuchenne tematy nie chce się wam pisać... To widać na grupie -
nie dokładaj tu ideologii.

> Mylisz się. Ta grupa 6, 8, 10 lat temu kipiała radością, życzliwością,
> wspaniałymi dyskusjami, masą przepisów, miała (a może nadal ma?) swoją
> stronę, swoje spotkania grupowe. /.../

Już nie jeden raz o tym pisałam - przeglądanie archiwum daje takie same
wnioski - żarli się sobą tak, jak i teraz. Jest dziwna tendencja do zwierania
szeregów w celu zniechęcenia kogoś do umieszczania postów - i to nie tylko na
prk. A ile potem satysfakcji, jeśli wygryzani umilkną! Zawłaszczanie
publicznych grup jest ulubioną zabawą niektórych.

> Mam nadzieję, że kiedyś ta normalność wróci. Że wrócą ludzie, którzy
> pouciekali stąd kiedyś, mając dość sytuacji, jaka tu zapanowała.

Poproś ich ładnie, może wrócą. Niech w zalewie jedynie słusznych postów zginą
te niefajne.

> [...]
> przepisami.
> Wejdź sobie do archiwum prk sprzed dobrych paru lat i zobacz na czym opierał

Jak napisałam wyżej - zaglądałam i uśmiałam się.

> Swoją drogą - kogo i czego bronisz?

Nie _kogo_, a _czego_ - prawa do swobody, niezgody na to, żeby publiczna grupa
dyskusyjna była ograniczana przez kogokolwiek. Oczywiście, pomijając treści
nadające się do ścigania przez prokuratora - przekleństwa, wulgaryzmy itp.

> Jeśli szkoda Ci ich, jeśli ich lubisz, to paplajcie sobie do
> woli korzystając z kanałów prywatnych.

I vice versa - skoro ich nie lubisz. Od tego są grupy moderowane, o ile się
nie mylę, to na bazie prk jedna już powstała. I niech sobie kwitnie i rozwija
się. Wszystkiego najlepszego. Pkr to nie jedyny sposób na życie.

> TU naprawdę NIKT nie ma ochoty na ich obecność. A przynajmniej nie w takiej
> formie, jaką teraz prezentują.

Ciekawe, czy myślisz o tych samych osobach, o których ja myślę? Z tym, że
tobie jest wszystko jedno, o czym piszą, z sensem, czy bez, o kuchni, czy nie.
A od wycinania ich postów masz inne narzędzia, niż moderowanie. O ile nie
umiesz się powstrzymać od podgladania, o czym piszą.\

Ania

107. Data: 2007-02-24 17:33:23

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> A od wycinania ich postów masz inne narzędzia, niż moderowanie. O ile nie
> umiesz się powstrzymać od podgladania, o czym piszą.\

Słuchaj.. Ty udajesz głupią?, bo na serio to chyba aż tak głupi to nikt
nie jest.
Tak - ona zapewne mysli o tych osobach o których Ty myslisz. I nie jest
jej wszystko jedno o czym piszą. Gdyby było odpaliłaby KFa. Moderacja
nie polega na unicestwianiu bytów a na cenzurze tego co piszą. Tym samym
pojawiłyby się posty Ikselki z przepisami na pasztet (polecam, bo
rewelka) czy torty a nie bedzie pitolenia ze starym durniem.
I nie chodzi o powstrzymywanie się lecz o sprzątanie bajzlu. Można miec
dla kota kuwetę i w niej sprzatać a mozna nie mieć i uprawiać slalom
pomiędzy kupami, co właśnie zaproponowałaś.

E.

108. Data: 2007-02-24 18:13:14

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. <e...@o...pl> napisał(a):

> Słuchaj.. Ty udajesz głupią?, bo na serio to chyba aż tak głupi to nikt
> nie jest.

ekhhhmmmm! tia...

hania

109. Data: 2007-02-24 18:53:06

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):
> [...]
> dla kota kuwetę i w niej sprzatać a mozna nie mieć i uprawiać slalom
> pomiędzy kupami, co właśnie zaproponowałaś.

A co bardziej draznilo pitolenie ze ''starym durniem'' Ikselki, bo
widze ze ta para najbardziej Ciebie i innych doprowadzila do rozpaczy
nad stanem grupy. Czyzby obecnosc oczyszczaczy w stylu Bluzgacza i
spolki Ci nie przeszkadzala? Bo jakos nie widzialem zadnej reakcji z
niczyjej strony w tym czasie - gdy byla wulgarnie atakowana Iksela i
jej towarzystwo lub kazdy kto do nich sie odezwal i wtedy uprawiany
byl slalom ! Teraz gdy ''bluzgacz'' itp. ''ucichli'', nagle trzeba
moderowac grupe i jest do tego tylu chetnych, dziwne?

Janusz

110. Data: 2007-02-24 19:16:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):
> [...]

> byl slalom ! Teraz gdy ''bluzgacz'' itp. ''ucichli'', nagle trzeba
> moderowac grupe i jest do tego tylu chetnych, dziwne?

Bluzgacz i jemu podobni lądują od razu w KF-ie, nikt im nie odpisuje i
jest spokój. Panslaviście i XL co i rusz ktoś odpowiada na ich
dyrdymały. Taka jest podstawowa różnica. Naprawdę nie interesuje mnie na
grupie kuchennej, czego aktualnie słucha ikselka, a kogo przeleciał
Panslavista...

--

Paulinka

Tobie na dziś :-)