(OT)moze kogos zainteresuje - uroda

1. Data: 2002-07-20 17:12:15

Temat: (OT)moze kogos zainteresuje - uroda
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest nowa grupa pl.rec.uroda
dziala od niedawna, to tak gdyby ktos nie wiedzial :-)))
iwon(k)a

2. Data: 2002-07-20 19:27:18

Temat: Re: (OT)moze kogos zainteresuje - uroda
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> jest nowa grupa pl.rec.uroda
> dziala od niedawna, to tak gdyby ktos nie wiedzial :-)))
> iwon(k)a

na news.tpi.pl nie ma pl.rec.uroda....wiec gdzie??

3. Data: 2002-07-20 19:51:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata P." <b...@s...net> napisał w wiadomości

> na news.tpi.pl nie ma pl.rec.uroda....wiec gdzie??

mam ja na onecie.
iwon(K)a

4. Data: 2002-07-21 09:12:58

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> mam ja na onecie.
> iwon(K)a

na jakim onecie? podaj dokladna nazwe serwera

5. Data: 2002-07-21 12:39:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jakim onecie? podaj dokladna nazwe serwera

news.onet.pl
iwon(k)a

6. Data: 2002-07-21 13:56:21

Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> news.onet.pl
> iwon(k)a

niestety u mnie outlook express nie chce pobierac grup dyskusyjnych z tego
serwera :-((

7. Data: 2002-07-21 15:07:23

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata:

> niestety u mnie outlook express nie chce pobierac grup dyskusyjnych
z tego
> serwera :-((

Beatko, wejdz na onet, taki portal i wyszukaj niusy...albo nie, ja
wejde.

tu masz adres katalogu grup, wyszukaj sobie ta urode, ok?
http://niusy.onet.pl/katalog.html

pozdrawiam, Iza

8. Data: 2002-07-22 06:25:50

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza wrote:
> [...]
> wejde.
>
> tu masz adres katalogu grup, wyszukaj sobie ta urode, ok?

Aby móc korzystać z onetu trzeba mieć u nich konto. A po drugie już
jest na serverze TPSA

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

9. Data: 2002-07-22 08:37:52

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Beata:

> z tego
>
> Beatko, wejdz na onet, taki portal i wyszukaj niusy...albo nie, ja
> wejde.

Jeśli chcecie przeglądać grupę przez Outlook'a to proponuję
news.chip.pl - działa i uroda i dieta.

Pozdrawiam słonecznie :)
Anastazja

10. Data: 2002-07-24 13:46:16

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aby móc korzystać  z onetu trzeba mieć u nich konto. A po drugie już
> jest na serverze TPSA
>
> --
> Pozdrawiam z Krakowa
> GosiaH

A ja mam konto i korzystam z onetu ,ale pl.rec.uroda nie widzę.
W katalogu po 'turystyka' mam 'wędkarstwo' więc gdzie ta 'uroda'?
Help, pomocy, idę szukać okularów ;-)
Pozdrawiam,
maszt

_teraz taniej__________gumy cynamonowe