nie swiezy oddech

1. Data: 2003-07-29 09:04:22

Temat: nie swiezy oddech
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dłuższego czasu męczy mnie nie świeży oddech pochodzący z gardła i wciąż
spływająca wydzieli wywołująca stały efekt połykania. Co to ewentualnie może
być i czego spróbować przed pójściej do lekarza. A dodatkowo mam problemy z
uszami to znaczy ciągle mnie swędzą.

raflik

2. Data: 2003-07-29 12:37:52

Temat: Re: nie swiezy oddech
Od: "wudu" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie przy identycznych objawach były migdałki
Dwa wyjścia kuracja antybiotykowa (długa) lub skalpelek

3. Data: 2003-08-11 14:38:44

Temat: Re:[OT] nie swiezy oddech
Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak tam waga utrzymuje sie?

musta

powiekszone węzly chlonne
Szukam ludzi...
dermatolog i ortopeda, gdzie w Warszawie?
zab & nerwica ? :-) calkiem powaznie!
ciekawy teścik kobiety:)