dermatolog i ortopeda, gdzie w Warszawie?

1. Data: 2003-07-29 05:30:31

Temat: dermatolog i ortopeda, gdzie w Warszawie?
Od: "iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

szukam dobrego ortopedy i dermatologa przyjmujących w Warszawie. po uroczych
wakacjach mam problemy z kolanami i dziwne, nowe znamiona na skórze. zależy
mi na kimś kto zna się na rzeczy. nie chcę po raz kolejny trafić do kogoś
kto weźmie 80 PLN za wizytę i będzie oglądał moją skórę na odległość bojąc
się jej dotknąć (a dodam, że nie wyglądam na trędowatą). zależy mi na
trafnej ocenie moich problemów ponieważ jestem w 3 miesiącu ciąży i nie chcę
by cokolwiek z tych dolegliwości wpływało później na stan zdrowia mojego
dziecka i mnie.

pozdrawiam,
Iza

2. Data: 2003-07-30 08:38:48

Temat: Re: dermatolog i ortopeda, gdzie w Warszawie?
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ortopede mam kolege - zjmuje sie wlasnie kolanami. Jest OK, bo moim kolanem
tez sie zajmuje. Ale nie wiem, czy robi prywatnie. Jezeli chcesz - zapytam.
Jak nie - to nie :-)

zab & nerwica ? :-) calkiem powaznie!
ciekawy teścik kobiety:)
Jeszcze raz o dokumentacji medycznej.