Smutne...

1. Data: 2003-09-15 10:13:19

Temat: Smutne...
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.superexpress.pl/iso/Dzisiaj/Wiadomosci/Kr
aj/kraj_1.shtml

Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie kosmetyki...
Z 20% do 65%...
Co Wy na to?...

--
star

1. Data: 2003-09-15 10:17:26

Temat: Re: Smutne...
Od: "Małgorzata Sikora" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>http://www.superexpress.pl/iso/Dzi siaj/Wiadomosci/Kraj/kraj_1.shtml
>

>Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie kosmetyki...
> [...]
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-15 10:22:45

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie
kosmetyki...
> Z 20% do 65%...
> Co Wy na to?...

Brr.... skoro już teraz widać taką dużą różnicę w cenach polskich kosmetyków
w porównaniu do zagranicznych, to po co tę przepaść pogłębiać? Żeby jeszcze
mniejszy wybór mieli Polacy?? U nas i tak jest drogo. A poza tym czemu ma
służyć ta tabelka na końcu artykułu - co za sens porównywać ceny L'Oreala i
Palomy??

Głupota i kolejny podatek od luksusu. Może to by mogło budżet podratować
minimalnie, ale statystyczna Polka nic na tym nie skorzysta - a wręcz
przeciwnie....

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-15 10:26:54

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> [...]
aj/kraj_1.shtml

> Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie kosmetyki...

Kolejny pomysl pt. Jak Zabic Polska Przedsiebiorczosc. Jedna nadzieja,
ze ktos w Sejmie czyta Super Express i uruchomi ze trzy szare komorki.
Jak nie, to wielka szkoda - jest tak duzo dobrych polskich rzeczy :(

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-15 10:47:33

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie
kosmetyki...
> Z 20% do 65%...
> Co Wy na to?...

O rany, to ile bedzie kosztowac Eris Forte???
Mnie to przeraza...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-15 10:49:53

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooooops.... niewyspana Sana wszystko pokręciła. Jak wykle. :(

1. Data: 2003-09-15 11:14:35

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał

| Z 20% do 65%...
| Co Wy na to?...

Dramat!!! Ciekawe kto lub co (z wyjątkiem deficytu budżetowego) na tym
skorzysta...???
To teraz zamiast hasła "dobre, bo polskie", będzie hasełko "drogie, bo
polskie".

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-15 11:16:29

Od: "Małgorzata Sikora" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-15 12:38:29

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
aj/kraj_1.shtml

> Ministerstwo Finansow proponuje podniesienie akcyzy na polskie

girls, nie ma co sie tak emocjonowac - przeciez to superexpress, oni zawsze
podaja wyssane z palca sensacje.

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-15 13:04:58

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał
|to superexpress, oni zawsze
| podaja wyssane z palca sensacje.

Możliwe, że sensacja, ale z drugiej strony znając nasz rząd, to
wsztstkiego się można spodziewać. Po pomyśle Marka Pola dotyczacym
wprowadzania opłat za przejazd tunelem i przez most, to chyba nic mnie
już nie zdziwi.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

tlusta cera swieci sie