Znamię - Gdzie do lekarza państwowego?

11. Data: 2005-10-19 14:48:06

Temat: Re: Znamię - Gdzie do lekarza państwowego?
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracając jednak do tematu (nb. rzeczywiście powinno się tu wyłożyc trutke na
trolle), to znamię możesz pokazać albo dermatologowi, albo onkologowi. Obydwaj
specjaliści bez skierowania, czasem łatwiej sie dostać do onkologa, jako na
wstępne badanie
Pzdr. dino

12. Data: 2005-10-19 15:32:10

Temat: Re: [OT]ortografia
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, szczegolnie na pl.praca.dyskusja i pl.pregierz... juz co
> poniektorzy maja dosc niejakiej stokrotki...a na p.s.m.?

Najbardziej krzycza ludzie ktorzy maja radoche z tego co pisze stokrota :)
Taka jest prawda. Jak mam czas to przeczytam nawet jej posta tylko dlatego
zeby sie posmiac. Jesli sie komus nie podoba to moze wrzucic ja do KF (chyba
ze nie umie), albo nie czytac. A najlepiej nie odpowiadac. To tyle o trolach
i dokarmianiu.
Patrzac od innej strony pl.sci.medycyna jak na 38.000.000 spoleczenstwo
polskie nie cieszy sie zbytnim zainteresowanie, czyta ja pewnie kilkunastu
lekarz, kilku odpisuje czasem, troszke pasjonatow ktorym sie nudzi i
studentow jak ja. Ale wiedzy z tad raczej sie nie wyniesie. A i sa fajne
grupy o ktorych trole nie wiedza. Dobra nie rozpisujmy sie. EOT

--
Pozdrawiam Norbert :-)

13. Data: 2005-10-19 18:20:06

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Jasne, szczegolnie na pl.praca.dyskusja i pl.pregierz... juz co
poniektorzy
> maja dosc niejakiej stokrotki...a na p.s.m.?

a na p.s.m. niejaka stokrorka ma serdecznie dosyc niejakiego ape i
krzyczy, zeby nie czytal jej postow
niedoczekanie jej !.
.. a co bedzie jak zaczne czytac prace i pregierz? :-0

--
pozdro
ape

14. Data: 2005-10-20 06:47:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> a na p.s.m. niejaka stokrorka ma serdecznie dosyc niejakiego ape i
> krzyczy, zeby nie czytal jej postow
> niedoczekanie jej !.
> .. a co bedzie jak zaczne czytac prace i pregierz? :-0

Jak masz tak silna psyche i duzo czasu, to prosze. Ja nie jestem
masochistka... ;)

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

15. Data: 2005-10-20 06:55:14

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Użytkownik "dutch disCo" <hellomoto> napisał w wiadomości
> [...]
> to czy mogę iść do dowolnej przychodni (jestem ubezpieczony)?
>
> Jeśli nie muszę iść po skierowanie to do jakiego lekarza i gdzie

Najlepiej udaj się do poradni chrurgii onkologicznej, gdzie chirurg oceni
czy znamię "nadaje" się do wycięcia i wyznaczy Ci termin zabiegu. Na zabieg
czeka się około miesiąca (Opole).
Do poradni nie potrzebujesz żadnego skierowania, wystarczy, że będziesz miał
legitymacje ubezpieczeniową.

> Pozdrawiam
> dd
Również pozdrawiam
Gocha

16. Data: 2005-10-20 08:35:39

Od: dutch disCo <hellomoto> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> a na p.s.m. niejaka stokrorka ma serdecznie dosyc niejakiego ape i
> krzyczy, zeby nie czytal jej postow

Wg mnie stokrotka to zakamuflowany facet ;)

17. Data: 2005-10-20 10:21:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak masz tak silna psyche i duzo czasu, to prosze. Ja nie jestem
> masochistka... ;)

wlasnie, zeby nie ten czas... :/
dlaczego masochista? ja sie po prostu swietnie bawie :-))))))))

--
pozdro
ape

18. Data: 2005-10-20 10:32:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> ja sie po prostu swietnie bawie :-))))))))

Nie nakrecaj Trolla.

19. Data: 2005-10-24 17:24:25

Od: Geminus <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

dutch disCo wrote:
> [...]
> to czy mogę iść do dowolnej przychodni (jestem ubezpieczony)?
>
> Jeśli nie muszę iść po skierowanie to do jakiego lekarza i gdzie

Najlepiej w Krakowie udac sie do Instytutu Onkologii, ul. Garncarska.
Skierowanie nie jest potrzebne.
Pozdrawiam.

Hematolog w Krakowie
Orungal - czy dostanę bez recepty