bole miesni

1. Data: 2005-10-18 21:43:01

Temat: bole miesni
Od: Pawel <sarzyk18@o[dwa].pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie mam taki problem w zwiazku z zimnymi temp. panujacymi
na podworku bardzo bola mnie miesnie w lydkach:(
Bardzo to boli i nawet czasami sa problemy z poruszaniem sie
Dodam ze mam bardzo zuzyte stawy:/
Suplementowalem glukozamine ale nic nie pomoglo
moze jakas pomoc??
z gory serdecznie dziekuje

2. Data: 2005-10-18 22:00:05

Temat: Re: bole miesni
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego sądzisz, że to zimno jest przyczyną tego bólu?
Nic nie chcę mówić, ale prawdziwe mrozy jeszcze przed nami, jakby nie było
to jesień mamy a gdzie tam zima :)

3. Data: 2005-10-18 22:15:50

Od: Pawel <sarzyk18@o[dwa].pl> szukaj wiadomości tego autora

Zoka napisał(a):
> A dlaczego sądzisz, że to zimno jest przyczyną tego bólu?
> Nic nie chcę mówić, ale prawdziwe mrozy jeszcze przed nami, jakby nie było
> to jesień mamy a gdzie tam zima :)

no wlasnie dlatego sie martwie:/
jak jestem w domu to raczej nie boli ale jesli wyjde na zimno to po
kilku minutach jest mocny bol miesni uda (czworoglowy) oraz (naczepu
kolana??) czy cos takiego poprostu boli mnie nad kolanem - jednym slowem
bola mnie miesnie oraz stawy (pachwiny oraz kolanowe)

4. Data: 2005-10-18 22:39:45

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolana??) czy cos takiego poprostu boli mnie nad kolanem - jednym slowem
> bola mnie miesnie oraz stawy (pachwiny oraz kolanowe)

Hmmm kurcze, nie wiem do czego to przypiąć.. mogło by to mieć związek z
problemami krążeniowymi bądź przeczulicą na zimno, ale to raczej o mrozy by
chodziło, póki co nie jest aż tak tragicznie.
Wygląda na to, że będziesz musiał pokochac kalesony.. już Ci współczuję ;/
Zadrza Ci się to również w miarę cieplejsze dni?
Radziłabym zrobienie badań na przepływy, może to ma coś wspólnego z
zaburzrniami krążenia żylnego.

5. Data: 2005-10-19 11:57:42

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Pawel <sarzyk18@o[dwa].pl> napisał(a)
wnews:dj3qa0$4eo$2@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> Bardzo to boli i nawet czasami sa problemy z poruszaniem sie
> Dodam ze mam bardzo zuzyte stawy:/
> Suplementowalem glukozamine ale nic nie pomoglo

Kup sobie kalesony. Np. R&P Pawlak.

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2005-10-19 12:19:00

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zadrza Ci się to również w miarę cieplejsze dni?
> Radziłabym zrobienie badań na przepływy, może to ma coś wspólnego z
Diagnozując przez internet to masz przykurcz mieśni prostownika uda (cześć
czworogłowego czepiająca się frontalnie do rzepki), przywodzicieli (pachwina)
oraz trójgłowych łydek i pewnie jeszcze płaszczkowatych. Piszesz coś o
problemach ze stawami, to one mogą być przyczyną badź rezultatem tych
przykurczów. Dodatkowo należy zgodnie z opinią powyżej zbadać to od strony
naczyniowej. Zimno jest czynnikiem, który powoduje że czujesz że Cię boli.
Zlikwidować przykurcze może pomóc fizjoterapeuta, o ile ktoś od naczyń nie
powie nic mądrego.

7. Data: 2005-10-19 17:28:30

Od: Pawel <sarzyk18@o[dwa].pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> Zlikwidować przykurcze może pomóc fizjoterapeuta, o ile ktoś od naczyń nie

wielkie dzieki za pomoc udam sie do specjalisty tylko pytanie do jakiego
- bylem u lekarza 1 kontaktu a on ze niewie co mi jest:/ zenada:/

jakie witaminy
Szyna Adama...?
Centrum Damiana - ktory ginekolog
Zapalenie ucha środkowego??