Szyna Adama...?

1. Data: 2005-10-18 20:54:23

Temat: Szyna Adama...?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rehabilitantka mojej Mamy poprosiła o zakup: "Szyny Adama (longete lub
łuska) na prawą rękę", będą też potrzebne 2 bandaże elastyczne.

Co to jest? Nie mam bezpośredniego kontaktu z tą rehabilitantką a do końca
tygodnia mógłbym poszukać tego czegoś...
Jak wygląda to coś, no i jeśli wiecie, jaki rząd wielkości pieniędzy mam
przygotować na zakup?

2. Data: 2005-10-18 20:56:42

Temat: Re: Szyna Adama...?
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.sanus.pl
Dobrze byłoby wiedzieć o jaką konkretnie ortezę chodzi

3. Data: 2005-10-18 21:18:30

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dj3nin$737$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: deberg" <"deberg[nospam] <"deberg[nospam]"@o2.pl>
Było:
> www.sanus.pl
> Dobrze byłoby wiedzieć o jaką konkretnie ortezę chodzi

Mama jest po udarze, ma prawostronny częściowy niedowład.
Podejrzewam - po obejrzeniu zdjęć - że rehabilitantka chce "wyprostować"
podkurczoną dłoń lub "unieść" opadający bark...

Czy lekarz-rehabilitantka nie powinna wypisać recepty? Ja chętnie kupię
tylko czy:
1. kupię właściwy przedmiot?
2. nie należy się z NFZ...?

Na szczęście odpada problem "gdzie".

4. Data: 2005-10-18 21:34:28

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi zapewne o ortezę stabilizującą nie dopuszczającą do powstania lub
pogłębiania już zaistniałych przykurczów.
Przede wszytkim chodzi o ustawienie palców i nadgarstka.
Lekarz ortopeda powinien wypisać wniosek na taki sprzęt, możliwe jest 100%
finansowanie przez NFZ, ewentualnie 70% (chyba).
Upomnij się u lekarza prowadzącego chorobę mamy.

Centrum Damiana - ktory ginekolog
Zapalenie ucha środkowego??
Tabletki antykoncepcyjne ZŁA DAWKA?
dziecko po zapaleniu opon mózgowych