OT ostatnie szkolne posty...

1. Data: 2003-03-11 15:40:00

Temat: OT ostatnie szkolne posty...
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was wszystkich.

Malo tu bardzo pisze, a wlasciwie prawie wcale, ale czytam regularnie :)

Tak mnie jakos zdenerwowaly dzis z samego rana te powtarzajace sie posty z
"nauki" internetu z jednej ze szkol w Chelmie, ze napisalam do wszystkich
chyba osob, ktore te posty wyslaly z propozycja zapoznania naauczyciela z
netykieta. Jedna z nich odpowiedziala i pozwalam sobie tego maila wkleic:

CZESC PRZPRASZMY ZA TO ZACHOWANIE.MIELIŚMY ZAJĘCIA Z INTERNETU I O GRUPACH
DYSKUSYJNYCH.MIELIŚMY WPROWADZIC JAKIEŚ PYTANIE I TAK WYSZŁO.SORY

Mysle, ze to przeproszenie (wykrzyczane co prawda :) ) przyjmiecie.
A ja dalej bede sobie Was grzecznie podczytywac...
Pozdrawiam wiosennie z Krakowa
Kasia

1. Data: 2003-03-11 17:01:47

Temat: Re: OT ostatnie szkolne posty...
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba osob, ktore te posty wyslaly z propozycja zapoznania naauczyciela z

Chyba marny trud, Kasiu. Znowu atak Chelmian. A swoja droga marnych
wykladowcow maja i to szkola wyzsza ponoc:(((
Ech... Szkoda klawiatury.

Dorota

1. Data: 2003-03-11 23:34:30

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 16:40:00 +0100, "Kasia Mikołajczyk"
<k...@b...ceti.pl> wrote:

> [...]
>
>Mysle, ze to przeproszenie (wykrzyczane co prawda :) ) przyjmiecie.
>A ja dalej bede sobie Was grzecznie podczytywac...

[----Art. 124 K.W], [----Art. 124 K.W], [----Art. 124 K.W], to nie ch
sobie ci [----Art. 124 K.W] "nauczyciele" postawia na byle blaszaku
byle serwerek z INN-em, zaloza pare lokalnych grup do cwiczen i niech
sie bawia. A jesli tego nie wiedza - to [----Art. 124 K.W] ich
[----Art. 124 K.W]... Kto tym [----Art. 124 K.W] dal uprawnienia do
nauczania skoro sa glupsi od psiego [----Art. 124 K.W]???

--
Darek

lychee- co to takiego? (ciut dlugie)
(sprzedam) wyprzedaż płyt !
Co na obiad? Zupka rybna
poszukiwany: przepis na tort bez jaj,mleka i glutenu
co na obiad?