[OT] podkolanowki

1. Data: 2003-09-15 22:37:58

Temat: [OT] podkolanowki
Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuje juz od dluzszego czasu "podkolanowek rajstopowych", takich o
grubosci co najmniej 60 den. Czy cos takiego w ogole istnieje? Albo chociaz
"podkolanowki skarpetowe" byle by byly czarne, gladkie.
Jak bylam mlodsza to bylo tego pelno. A moze takie podkolanowki produkuja
tylko dla dzieci?

Dziekuje za wszelka pomoc, a jesli by kto takie widzial na terenie Slaska to
prosze o namiary slepow.

1. Data: 2003-09-16 07:00:14

Temat: Re: [OT] podkolanowki
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko dla dzieci?
>
> Dziekuje za wszelka pomoc, a jesli by kto takie widzial na terenie Slaska
Nie wiem jak na slasku, ale w Warszawie znajdziesz takie w kazdym
sklepie, ale dopiero za jakis czas :( Po prostu teraz nikt ich nie kupuje
podobno. Ale za jakis czas napewno znajdziesz je wszedzie.

1. Data: 2003-09-16 07:21:10

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-09-2003 o godz. 0:37 Gos'a napisał(a):
> Witam,
> poszukuje juz od dluzszego czasu "podkolanowek rajstopowych",
takich o
> grubosci co najmniej 60 den. Czy cos takiego w ogole istnieje?

Oczywiscie, w Warszawie kupuje je w kazdym sklepie z rajstopami
i skarpetami.

Wiktoria ma 6 lat! Pomóż przezwyciężyć jej chorobę!
Kliknij: http://www.wiktoria.interserwis.net/

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-09-16 08:58:50

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gos'a" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "podkolanowki skarpetowe" byle by byly czarne, gladkie.
> Jak bylam mlodsza to bylo tego pelno. A moze takie podkolanowki produkuja

Hihi, wczoraj sobie takie kupiłam, ale w Warszawie :)
Czyli są.

Sandra

1. Data: 2003-09-16 22:02:28

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-16 00:37:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gos'a* skreślił te oto słowa:

> Dziekuje za wszelka pomoc, a jesli by kto takie widzial na terenie Slaska to
> prosze o namiary slepow.

Ja takie czarne kupuje w KappAhl, ale czy na Ślasku sa ich sklepy to nie
mam pojecia.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-17 08:15:00

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, do Warszawy trochę mi nie po drodze :-)
Ale wreszcie i u mnie znalazlam ( w tesco). Niestety grafitowe i 40 den (w
sumie dosyc grube sa) ale zawsze cos.
Moze rzeczywiscie to jeszcze nie ta pora roku i wkrotce wiekszy wybor
bedzie.
Dziekuje za odzew warszawianki!

A co do KappAhl to chyba na Slasku nie ma, no chyba, ze sie myle?!

1. Data: 2003-09-17 10:46:16

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2003-09-16 00:37:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Gos'a* skreślił te oto słowa:

Slaska to

ja kupilam takie wczoraj na bazarku w budce, byly czarne, szare i cieliste.
po 5 pln. podobno szybko schodza, wiec czasem brak. poszukaj na takich
bazarkach.

pozdro. nina

1. Data: 2003-09-17 10:47:33

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sumie dosyc grube sa) ale zawsze cos.
> Moze rzeczywiscie to jeszcze nie ta pora roku i wkrotce wiekszy wybor

w sumie jak by ci super bardzo zalezalo to moge ci przeslac jedne, nie
pamietam ile den, ale grube i kryjace.

jakby co to pisz na priv.

nina

cien wisniowy
Skuteczny szmpon na lupiez
zgrabniutki brzuszek
kupilam petrole
pilnie poszukiwana konsultantka z oriflame prosz eo kontakt!