Dentysta- polecamy metodę

11. Data: 2006-04-12 09:38:26

Temat: Re: [OT] prośba o zmianę nicka
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:e1icpb$2g0o$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:e1icg7$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Mówię otwarcie - nie ;-)
> Ale odmienne nicki jednak ułatwiają życie i może ta druga Agnieszka
> zdecyduje się coś z tym zrobić.
> [byleby znów nie było licytacji kto był w usenecie pierwszy i jak często
> się udziela ;-]

Po takiej rekomendacji, to chyba będzie wolała zmienić niż się licytować ;-)

Agnieszka

12. Data: 2006-04-12 12:04:52

Od: "Agusia" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Po takiej rekomendacji, to chyba będzie wolała zmienić niż się licytować ;-)
>
> Agnieszka

Licytowac sie nie będę bo nie ma o co. Obecna jestem od 2001 roku ale udzielam
się rzadko więc i tak problemu by nie było. Ale jesli Nixe tak bardzo na tym
zależy to z okazji świąt moge jej zrobic prezent i być od tej pory Agusią choc
jak żyję to jeszcze nikt tak do mnie nie powiedział. A najważniejsze jest i tak
aby dzieci nie bolało u dentysty. Pozdr.

13. Data: 2006-04-12 12:27:02

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 12 Apr 2006 14:04:52 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@p...poznan.pl> i powiedziała:

> Licytowac sie nie będę bo nie ma o co. Obecna jestem od 2001 roku ale udzielam
> się rzadko więc i tak problemu by nie było.

Możesz też zaszaleć i podpisać się imieniem i nazwiskiem, jeśli nie
jesteś w stanie wymyślić oryginalnego nicka. Takie kombinacje dość
rzadko się na newsach powtarzają.

Zuzanka (HTH)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

14. Data: 2006-04-12 18:17:41

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:0bd5.00000110.443cece3@newsgate.onet.pl>
Agusia <a...@p...poznan.pl> pisze:

> Licytowac sie nie będę bo nie ma o co. Obecna jestem od 2001 roku ale
> udzielam się rzadko więc i tak problemu by nie było. Ale jesli Nixe
> tak bardzo na tym zależy to z okazji świąt moge jej zrobic prezent

O rany to nie chodziło stricte o mnie, tylko o zasadę ;-)
Ale dziękuję za gest :)

> być od tej pory Agusią choc jak żyję to jeszcze nikt tak do mnie nie
> powiedział.

Możesz też po prostu być Agnieszką Stojczyk :)

--
Nixe

Stop przemocy wobec dzieci - List do mediow - daj poparcie
Znów "prawa autorskie"
[kupie] rowerek GIANT Animator 12"
Gdynia - Dąbrowa
płaczliwa 5-latka