reklama :-)

1. Data: 2003-09-29 21:43:21

Temat: reklama :-)
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze bardzo pochwalic szampon z kiwi, mango i kokosem firmy Freeman :-)
Poza tym, ze jest na 100% nie testowany i nie zawiera zadnych absolutnie
skladnikow odzwierzecych, pachnie oblednie kokosowo i kosztuje tylko 16,60
za pol litra, to jeszcze sprawia, ze wlosy sa miekkie, ladnie sie ukladaja i
nie przetluszczaja.

Maseczka wygladzajaca z awokado i glinka bardzo dobra i rzeczywiscie
wygladzajaca.

Balsam do ciala malinowy przeslicznie pachnie, szybko sie wchlania i nawilza
dobrze, ale niestety na krotko.

Kosmetyki kupilam w sklepie esentia.pl. Dostawa powyzej 200 zl gratis,
bardzo mila obsluga, szybko odpowiadaja na maile, a sytuacje konfliktowe
rozwiazuja z obopolna satysfakcja.

[ i chyba powinni mi dac znizke za reklame ;-)]

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-29 22:41:47

Temat: Re: reklama :-)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Sep 2003 23:43:21 +0200, ISIA <i...@p...onet.pl> wrote:
[...]

a do takich wlosow, co to trzeba je myc prawie codziennie, tez sie nada? :)

: Maseczka wygladzajaca z awokado i glinka bardzo dobra i rzeczywiscie
: wygladzajaca.

popieram, mam juz druga tube.

: Balsam do ciala malinowy przeslicznie pachnie, szybko sie wchlania i nawilza
: dobrze, ale niestety na krotko.

szkoda.
mam duzy sentyment do Freemana. polecam tez zel do mycia twarzy
jagodowo-lawendowy (wydajny do obledu), zel pod prysznic wisniowo-costam
(zapach! i nawilza) oraz peeling do twarzy z mandarynka i czymstam - uzywam
tez do ciala, faktura podobna do tych z YR, a tanszy. bardzo mily i ladnie
pachnacy jest tez peeling do stop, ale mnie niestety za slaby.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-09-30 07:57:54

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> tez do ciala, faktura podobna do tych z YR, a tanszy. bardzo mily i ladnie
> pachnacy jest tez peeling do stop, ale mnie niestety za slaby.

Kurcze, działa ta wasza reklama :) Chyba polezę na esentię. Kończy mi się
żel pod prysznic :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-30 08:10:30

Od: PatryCCCja <"pat"@[usun ten nawias wraz z zawartoscia]vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:
> [...]
> za pol litra, to jeszcze sprawia, ze wlosy sa miekkie, ladnie sie ukladaja i

o tak, ten zapach..... naprawde obledny :) teraz po prostu uwielbiam myc
wlosy ;)

> Balsam do ciala malinowy przeslicznie pachnie, szybko sie wchlania i nawilza
> dobrze, ale niestety na krotko.

tez lubie zapach. choc na pczatku byl dla mnie mdlacy. bo pachnie troche
malinami a troche trzcina cukrowa (wnoszac ze skladu). ja sie od cukrowych
zapachow odzwyczailam, wiec na poczatku zapach byl dla mnie zbyt slodki.
ale po kilku niuchach ;) przywyklam i teraz bardzo go lubie.

za to waniliowy pachnie cudnie! nawilza, wg. skali freemana (podaja w skali
1-10) jeszcze lepiej. dla mnie to raczej niezauwazalna roznica :)

> Kosmetyki kupilam w sklepie esentia.pl. Dostawa powyzej 200 zl gratis,
> bardzo mila obsluga, szybko odpowiadaja na maile, a sytuacje konfliktowe
> rozwiazuja z obopolna satysfakcja.

tez mam bardzo pozytywne wrazenia :)
a sytuacji konfliktowych nie mialam to nie wiem ;)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-09-30 08:44:34

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <"pat"@[usun ten nawias wraz z zawartoscia]vege.pl> rzecze tak w

> tez mam bardzo pozytywne wrazenia :)

Czy ja moge zakaslac znaczaco?
Dzwonilam do Ciebie w sprawie tego szmaponu w sobote, ale jakos
bezskutecznie :(

--
... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ...
... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ...

1. Data: 2003-09-30 08:53:00

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Musze bardzo pochwalic szampon z kiwi, mango i kokosem firmy Freeman :-)

<ciach>

Czy Freemana mozna kupic gdzie indziej? np. w rossmanie albo Drogeniach
Natura? Lubie poogladac, podotykac, powachac przed zakupem. A tak pieknie
piszesz ze chyba sie skusze...
Agata

1. Data: 2003-09-30 09:36:19

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Sep 2003 10:53:00 +0200, Agatek <_...@s...krakow.pl> wrote:
: >Musze bardzo pochwalic szampon z kiwi, mango i kokosem firmy Freeman :-)
:
: <ciach>
:
: Czy Freemana mozna kupic gdzie indziej? np. w rossmanie albo Drogeniach
: Natura? Lubie poogladac, podotykac, powachac przed zakupem. A tak pieknie
: piszesz ze chyba sie skusze...

ptaszki cwierkaja, ze freemana wycofuja z Polski. ja go raczej widywalam w
mniejszych drogeriach, nie-sieciowych.

kasica

1. Data: 2003-09-30 11:46:38

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niskie uklony w stronie Pani, ktora zareklamowala esential.pl :> dziekuje!
od dawna szukalam czegos Freemana i oto jest :>
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-09-30 12:58:52

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> kokosowo i kosztuje tylko 16,60 za pol litra, to jeszcze sprawia,
> ze wlosy sa miekkie, ladnie sie ukladaja i nie przetluszczaja.

A normalne szampony w sklepach to po ile są? Kojarzy mi się 6-
8zł/250ml, ale muszę sprawdzić...
Zresztą, jakby był ktoś ze Sz-na, kto by zamawiał za ponad 200 zł,
albo brakowałoby mu jednego szamponu do 200 zł, to proszę o kontakt na
priv w celu wiadomym.

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

1. Data: 2003-09-30 16:31:48

Od: PatryCCCja <"pat"@[usun ten nawias wraz z zawartoscia]vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:
> Dzwonilam do Ciebie w sprawie tego szmaponu w sobote, ale jakos
> bezskutecznie :(

tak, widzialam, ze mialam w nieodebranych twoj telefon.
ale myslalam ze napiszesz jeszcze do mnie, jesli to cos pilnego :)
a szampon ci zawieziemy (razem z plytkami), ale na poczateku przyszlego
tygodnia. teraz mialam sporo pracy z dniem wegetarianizmu. a w czwartek
wyjezdzamy i w racamy w niedziele.

do zobaczenia :)
pat
--