Nie leczona grypa...

11. Data: 2005-12-19 21:43:06

Temat: Re: Nie leczona grypa...
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olcia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:7d3b.000000e7.43a6dc2c@newsgate.onet.pl...

Narażę się bardziej merytorycznej części tego kworum, ale spróbuj
podwójnej dawki Gripex-u, ciepłej herbaty i łóżka do jutra. Oczywiście
lepiej by było to wyleczyć, ale skoro nie można ... - nie jestem
lekarzem!!

12. Data: 2005-12-19 22:30:16

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Rudnik napisał(a):

> Jak pojdzie z taka goraczka to i tak nie zda, wiec lepiej
> od razu sobie odpuscic. A jesli zda z taka goraczka, to potem,
> 'na zdrowo' nie powinno byc zadnych klopotow z zaliczeniem.
>
> A grypa moze sie skonczyc roznie. Mi sie skonczyla na
> 2 operacjach i 2 miesiacach w szpitalu na neurochirurgii.

ja nie twierdzę, że MUSI iść, tylko mówię, że nie zawsze możemy sobie
coś odpuścić...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-12-19 22:32:43

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
> podwójnej dawki Gripex-u, ciepłej herbaty i łóżka do jutra. Oczywiście
> lepiej by było to wyleczyć, ale skoro nie można ... - nie jestem

hm.. moje doświdczenia z gripexem są, hm... dość traumatyczne...

dopiero po tym są "jazdy"...

ja osobiście czułąm się jak naćpana, nie byłam wstanie wstac z łóżka...

14. Data: 2005-12-19 22:36:05

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Co ty odnosisz, to mnie nie interesuje.

sądząc po tym, jak bardzo Ci to zalazło za skórę, można mieć poważne
wątpliwości...

> Dziekuje za informacje, he he
>
> Mala dygresja.
> Sadzac po bledach, ty nie ukonczylas jeszcze sredniej?

nigdy, absolutnie nigdy nie zdarza i się popełniac błędów??

nieomylny ideał sie znalazł

15. Data: 2005-12-20 01:10:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emi napisał:

> sądząc po tym, jak bardzo Ci to zalazło za skórę, można mieć poważne
> wątpliwości...

Jakby Ci to powiedziec... sa ludzie, ktorzy sa po prostu zdolni i studia
im niespecjalnie "zachodza sa skore" :-)

D.
--
Monchmoi host olle Zeit da Wöd
Und daun die oa Sekundn de da so föhlt

16. Data: 2005-12-20 07:53:35

Temat: Re:[OT] rzep przy ogonie
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> sądząc po tym, jak bardzo Ci to zalazło za skórę, można mieć poważne
> wątpliwości...

Nie rozumiem do czego zmierzasz. Jakis konkretny zamysl?

> nieomylny ideał sie znalazł

Dziekuje;)

P.s. Rada dnia.
Zastanow sie kilka razy zanim komus odpowiesz/wyslesz swoja wiadomosc.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

17. Data: 2005-12-20 10:30:30

Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PRZECHODZENIE CHOROBY" I UNIKANIE WIZYTY U LEKARZA
GROZI POWAŻNYMI KOPLIKACJAMI!

Należą do nich przede wszystkim:

* wirusowe zapalenie płuc i oskrzeli
* wtórne bakteryjne zapalenie płuc wywoływane przez Staphylococcus aureus,
Streptococcus pneumoniae i Haemophilus influenzae
* zapalenie oskrzelików u dzieci
* zapalenie ucha środkowego mogące prowadzić do częściowej lub całkowitej
utraty słuchu
* zapalenie mięśnia serca i osierdzia
* drgawki gorączkowe
* zespół wstrząsu toksycznego
* zapalenie mięśni i mioglobinuria mogące prowadzić do niewydolności nerek
* powikłania neurologiczne (zespół Guillian-Barré, poprzeczne zapalenie
rdzenia, zapalenie mózgu i opon mózgowych)
* zakażenia meningokokowe
* możliwość większej częstości występowania schizofrenii w przypadku
zakażenia wewnątrzmacicznego w czasie ciąży.

Źródło:
http://www.pzh.gov.pl/nowosci/grypa.html

Powikłania występują częściej, niż myślimy. To niekiedy problem wręcz
cywilizacyjny. Wiele osób nie kojarzy np. swoich problemów neurologicznych z
"przechodzoną" przed laty grypą.

18. Data: 2005-12-20 13:32:53

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Nie rozumiem do czego zmierzasz. Jakis konkretny zamysl?

bardzo konkretny

> P.s. Rada dnia.
> Zastanow sie kilka razy zanim komus odpowiesz/wyslesz swoja wiadomosc.

proponuję to samo... tyle, że w nieco innym kontekście

jak dla mnie eot

19. Data: 2005-12-20 15:01:45

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo konkretny

> proponuję to samo... tyle, że w nieco innym kontekście

Mialam nie odpisywac, ale tak mnie ubawil ten twoj post, ze wprost nie
moglam sie powstrzymac, he he. Przeczytaj swoje "wypociny".
Oj dziecino, ucz sie ucz, nauka to...itd.

> jak dla mnie eot

Zgadzam sie.

P.s. Rada (II) dnia.
Nie wyrywaj sie do odpowiedzi, jesli nie masz nic do
przekazania/powiedzenia. Jesli masz, to trzymaj sie tematu.

EOT

20. Data: 2005-12-20 15:15:38

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]

> Nie wyrywaj sie do odpowiedzi, jesli nie masz nic do
> przekazania/powiedzenia. Jesli masz, to trzymaj sie tematu.

wiesz co zmieniłam zdanie na Twój temat..

Ty jestes jakaś nawiedzona chyba... :/

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

akcja->reakcja (nerwy)
zalozenie spirali?
Zabieg ESWT na ostrogi
Polepszenie wzroku soczewki kontaktowe