Nie leczona grypa...

1. Data: 2005-12-19 16:13:32

Temat: Nie leczona grypa...
Od: "Olcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wszystkie objawy grypy, kaszel, katar, gorączka(39,6), czuje sie
masakrycznie ledwo widze na oczy, no ale niestety nie mogę sobie pozwolić na
lekarza i leki, ponieważ pracuję i się uczę. Czy gdy nie będę się leczyć mogą
wyjść jakieś powikłania? Mam nadzieję, że nie, dzisiaj już nie pójdę do sklepu
po tabletki na gorączke bo nie mam siły a jutro dwa colosy i muszę się uczyć,
ale czy gorączka przejdzie mi sama?

Pozdrawiam

Oczekuję odpowiedzi...

Ola

2. Data: 2005-12-19 16:31:10

Temat: Re: Nie leczona grypa...
Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olcia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sklepu
> po tabletki na gorączke bo nie mam siły a jutro dwa colosy i muszę się

Moga i to powazne. Od uszkodzenia miesnia sercowego po smierc. Idz do
lekarza, bo obudzic sie mozesz w szpitalu, a tam nikt nie bedzie sie Ciebie
pytal o prace czy kolosy. Grype trzeba wylezec.
Rozumiem Cie bo tez studiuje i pracuje, ale chyba wlasne zdrowie jest
najwazniejsze.

Życie jest jak kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl

3. Data: 2005-12-19 16:34:30

Od: "Olcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytal o prace czy kolosy. Grype trzeba wylezec.
> Rozumiem Cie bo tez studiuje i pracuje, ale chyba wlasne zdrowie jest

No ale chyba nie zawsze się to tak kończy... no nie wiem co robić... ale
poprostu wiem że na uczelni mam przerąbane i musze chodzić... Czy gorączka mi
sama spadnie bez spożywania leków?

4. Data: 2005-12-19 18:24:42

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprostu wiem że na uczelni mam przerąbane i musze chodzić... Czy gorączka

Oczywiscie, ze nie zawsze. Mozesz miec szczescie i nic Ci nie bedzie.
Goraczka sama nie spadnie. Skoro nie mozesz isc do lekarza to popros w
aptece zeby Ci doradzili cos na zmiejszenie objawow (mi pomaga Fervex lub
scorbolamid [nie jestem pewna czy dobrze pisze]).
Zaaplikuj sobie na noc dawke uderzeniowa.

5. Data: 2005-12-19 19:26:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sklepu
> po tabletki na gorączke bo nie mam siły a jutro dwa colosy i muszę się

Jak mozesz w ogole myslec przy takiej temperaturze (!), i jeszcze chcesz
wyjsc??!! Pracowac? Uczyc sie? Czlowiek z taka temp. nie jest zdolny nawet
do chodzenia po domu, a co dopiero wyjscie na dluzej... Dziewczyno lepiej
poswiec dla siebie chociaz te trzy dni i wylez sie/wypoc w lozeczku. Nie
chcesz chyba robic przykrosci rodzinie na czas Swiat, znaczy sie jakbys w
najlepszym wypadku w szpitalu z powiklaniami wyladowala? Od zawsze wiadomo,
ze przeziebienie trzeba wylezec.
Goraczke mozesz pomoc zbic sobie chlodnymi okladami. I duuuzo pij letnich
plynow. Nie wylaz z domu, tylko popros kogos/zadzwon niech ci przyniesie cos
z apteki na stany grypowe, np. Scorbolamid. Oprocz tego sok malinowy,
cytryna, miod, czosnek, imbir.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

6. Data: 2005-12-19 19:35:30

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olcia napisał(a):
> [...]
> po tabletki na gorączke bo nie mam siły a jutro dwa colosy i muszę się uczyć,

hm... sposób prosty -
3x dziennie: 2 tabletki rutinoskorbinu, 1 scorbolamidu
wieczorem/na noc aspirynka, porządnie sie wyspać i wygrzać

dużo pić

a że dzisiaj już nie pójdziesz do apteki - hm... kiepski pomyśł - bowiem
im szybciej zaczniesz działac tym lepiej...

po za tym - dziwne (przynajmniej dla mnie), żebyś w domu nie miała tak
podstawowych leków jak te, które wymieniłam...

ew, jak masz w domu ibuprom, lub apap itp to nie zaszkodzi wziąć sobie
(w końcu oprócz działania przeciwbólowego mają również
przeciwgorzączkowe z tego co pamiętam)

to samo z witaminą c

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

7. Data: 2005-12-19 19:57:13

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> najlepszym wypadku w szpitalu z powiklaniami wyladowala? Od zawsze wiadomo,
<ciach>

byłas kiedyś na studiach?? studiujesz obecnie?? bo mozna odnieść
wrażnie, że nie...

niestety, na niektórych kierunkach jest tak, ze jak niezdasz/opuścisz
jeden z kolosów (a jest ich przypuśmy 3 w semestrze) to potem musisz
pisac na koniec rozbujnika, zeby Cie dopuścili do egzaminu...

8. Data: 2005-12-19 20:03:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> hm... sposób prosty -
> 3x dziennie: 2 tabletki rutinoskorbinu, 1 scorbolamidu
> wieczorem/na noc aspirynka, porządnie sie wyspać i wygrzać

aspiryna i scorbolamid, to niemal to samo (salicylany+vit). Po co wiec brac
jednoczesnie i to i to?

9. Data: 2005-12-19 20:23:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> byłas kiedyś na studiach?? studiujesz obecnie?? bo mozna odnieść wrażnie,
> że nie...

Co ty odnosisz, to mnie nie interesuje.

> niestety, na niektórych kierunkach jest tak, ze jak niezdasz/opuścisz
> jeden z kolosów (a jest ich przypuśmy 3 w semestrze) to potem musisz pisac
> na koniec rozbujnika, zeby Cie dopuścili do egzaminu...

Dziekuje za informacje, he he

Mala dygresja.
Sadzac po bledach, ty nie ukonczylas jeszcze sredniej?

10. Data: 2005-12-19 20:35:36

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> niestety, na niektórych kierunkach jest tak, ze jak niezdasz/opuścisz
> jeden z kolosów (a jest ich przypuśmy 3 w semestrze) to potem musisz
> pisac na koniec rozbujnika, zeby Cie dopuścili do egzaminu...

Jak pojdzie z taka goraczka to i tak nie zda, wiec lepiej
od razu sobie odpuscic. A jesli zda z taka goraczka, to potem,
'na zdrowo' nie powinno byc zadnych klopotow z zaliczeniem.

A grypa moze sie skonczyc roznie. Mi sie skonczyla na
2 operacjach i 2 miesiacach w szpitalu na neurochirurgii.

--
Krzysiek Rudnik

akcja->reakcja (nerwy)
zalozenie spirali?