chwale krem do cery trądzikowej

1. Data: 2005-02-26 21:24:07

Temat: chwale krem do cery trądzikowej
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

acnofan - asa za 8 złkrem dpielegnacji cery trądzikowej. lekko wysusza buzie
, rozjasnia blizny potrądzikowe, stosuje na tłuste parie skóry na noc . w
swoim składzie ma nagietek , olejek herbaciany . polecam

1. Data: 2005-02-27 15:44:00

Temat: Re: chwale krem do cery trądzikowej
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anik" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> acnofan - asa za 8 złkrem dpielegnacji cery trądzikowej. lekko wysusza
> buzie , rozjasnia blizny potrądzikowe,

A gdzie to kupic? W aptece?
A na wypryski jak dziala?
A jak z przetluszczaniem sie skory po nim?
Napisz cos wiecej... please

Kaska
Dumna posiadaczka tradziku mlodzienczego (a co!)

1. Data: 2005-02-27 20:47:27

Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie to kupic? W aptece?
> A na wypryski jak dziala?
> A jak z przetluszczaniem sie skory po nim?
> Napisz cos wiecej... please

krem
opinia ze
stronyhttp://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/PRYSZCZE2002
_kosmetyki.htm

>Acnofan (ASA Sp. z o.o.) - krem do pielęgnacji cery trądzikowej [25 g];
>cena - około 6-7 zł.
SG: ekstrakt z rumianku i nagietka, olejek herbaciany.

DL: przeciwzapalne, odkażające, przeciwłojotokowe, oczyszczające, ochronne,
przeciwświądowe, rozjaśniające cerę.

W: trądziki, w tym trądzik różowaty, łojotok, zapalenie łojotokowe skóry,
zapalenie mieszków włosowych po goleniu, świąd skóry, plamy potrądzikowe.
Pielęgnacja skóry mieszanej i tłustej.

SU: krem wklepywać w skórę 2-3 razy dz.

O: [5]. Krem korzystnie działa na skórę łojotokową i trądzikową. Jest
bezpieczny dla skóry. Polecamy.

1. Data: 2005-02-27 22:38:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anik wrote:
> opinia ze
> stronyhttp://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/PRYSZCZE2002
_kosmetyki.htm

Opinię ze strony to każdy se może wyguglać. Myślę, że Twoje osobiste
impresje bardziej zainteresowałyby grupowiczki.

JoP

1. Data: 2005-02-27 22:45:29

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> DL: przeciwzapalne, odkażające, przeciwłojotokowe, oczyszczające,
> ochronne, przeciwświądowe, rozjaśniające cerę.

Brzmi cudownie
W cuda nie uwierze, za stara jestem, ale jutro biegne do apteki, dzieki
bardzo!

Kaska

1. Data: 2005-02-28 16:55:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Kaska
> Dumna posiadaczka tradziku mlodzienczego (a co!)

Moja droga, na trądzik młodzieńczy zawsze się znajdzie dobry moment ;-P :)

Krusz.
posiadaczka tego samego (a co!). A może to kolejne uczulenie? :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-01 22:05:12

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Moja droga, na trądzik młodzieńczy zawsze się znajdzie dobry moment ;-P :)
>
> Krusz.
> posiadaczka tego samego (a co!). A może to kolejne uczulenie? :)

Moja mama też się zastanawiała, aż dermatolog jej wyjaśnił, że może czuć się
wciąż wyjątkowo młodzieńczo (razem z trądzikiem) ;)
I używamy tych samych kosmetyków ;)

Czarnulka

1. Data: 2005-03-02 13:03:38

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cvspt1$6ep$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Skakanka z adresu <n...@w...pl> napisał(a):

> Kaska
> Dumna posiadaczka tradziku mlodzienczego (a co!)

Jak to jest taki powod do dumy, to ja swoj chetnie oddam w dobre rece ;-)

Kometa http://www.wyrobyzdrewna.prv.pl/
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2005-03-02 16:14:04

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Jak to jest taki powod do dumy, to ja swoj chetnie oddam w dobre rece ;-)

W moim wieku tradzik jest poniekad... pocieszajacy?:)

Kaska

1. Data: 2005-03-02 17:19:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-02 17:14,Użytkownik Skakanka ziewnął szeroko i rzekł:

> W moim wieku tradzik jest poniekad... pocieszajacy?:)

Ekhm, ekhm, nie wpędzaj mnie w kompleksy ;-P
O ile pamiętam, to jestem starsza :)

Krusz.

--
Kruszyna