sukienka (sweterko-spodniczka)

1. Data: 2006-12-07 22:04:11

Temat: Re: sukienka (sweterko-spodniczka)
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> Z.Boczek - naprawdę podoba Ci się taka lala Barbie???
> Myślałam, że masz lepszy gust ;-)
> I od razu zaznaczę, że nie mam nic do figury, bo jest świetna, ale
> "stylizacja" twarzy budzi we mnie jedynie niesmak i współczucie zarazem.

Ja to zawsze mówię, że gdybym ja spędzała cztery godziny dziennie na
siłowni, pół godziny na solarium, sześć godzin w sklepach w poszukiwaniu
kreacji, katowała się dietami i umiała pięknie obrabiać zdjęcia w
photoshopie, to też bym tak wyglądała... Ale ja i pracuję, i się uczę, więc
nie mam czasu i jestem brzydka ;).

Maja

2. Data: 2006-12-08 08:32:57

Temat: Re: [OT] sukienka (sweterko-spodniczka)
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja umieszczam jeszcze raz, bo rzeczywiście nie wiem, co się z nim mogło
stać...

3. Data: 2006-12-10 09:12:45

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie no, jasne, a niemoralność i rozpusta na potępienie zasługują - i
> nie ma nic do rzeczy, że to (o, w temacie będzie) mohery potępiają

> Facet prawdę Ci powie. Zwłaszcza obcy i w bezpiecznej odległości :P

O tak. Miałam takiego jednego ucznia, lat 22, który właśnie lubił taką
podrasowaną urodę, i najzupełniej nie przeszkadzało mu, że baba śmierdziała
spalenizną solarianą. Co więcej, nie interesowało go zbytnio, co owa
dziewczyna miała do powiedzenia- przecież on z nią ROZMAWIAĆ nie będzie...

Poza tym, panie Boczek, ma Pan taki sposób wysławiania się i formułowania
własnych myśli, że ciężko jest zrozumieć, o co właściwie chodzi, pomimo
wielokrotnego czytania (a w czytaniu ze zrozumieniem jestem dość dobra, nie
tylko po polsku). Na przydład to zdanie:
> Nie no, jasne, a niemoralność i rozpusta na potępienie zasługują - i
> nie ma nic do rzeczy, że to (o, w temacie będzie) mohery potępiają
to po prostu jakiś bełkot.

M.

4. Data: 2006-12-10 09:20:54

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu istnieje pewien schemat kobiety o wyglądzie Dody Elektrody czy
> inszej lali Barbie i tenże schemat autmatycznie kojarzy się z głupotą
> wylewającą się uszami.

Dokładnie tak. Uwielbiam, jak ktoś uderza w argument "ale przecież Doda ma
IQ 135 (czy tam ile) i jest w MENSA". Mój mąz twierdzi, że ściągała na
testach :))). Każdy, kto jej posłucha, może odnieść takie samo wrażenie -
baba jest pusta jak dzwon i głupia jak pęk szmat. Na przykład - sławne
zdanie o tym, jak ona "jebnie" Radziowi barszczyk z torebki, a dodatkowo
pierdolnie jakies pierogi na Wigilię. Zresztą, na temat jej image możnaby
długo dywagować, bo to czy jest "ładna" to kwestia gustu - zwyrodniałego
trochę, ale gustu ;).

Maja

5. Data: 2007-01-06 11:59:13

Temat: sukienka (sweterko-spodniczka)
Od: "Kropelka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pierwszy raz i nie wiem czy to wlasciwa grupa.
Szukam czegos podobnego do tego:
http://www.allegro.pl/item153374033_beautysykfashion
_hit_2w1sukienka_i_sweterek_czarna.html
z tym że tanszego bo gosc na tej aukcji korzysta z tego że to nowosc
w PL i strasznie zdziera. Widzal ktos gdzie cos podobnego (jakis sklep
www lub aukcje) i moze podac linka. Bede bardzo wdzieczna. Doszukanie
sie czegos podobnego na allegro jest bardzo trudne, poddalam sie po
kilkunastu stronach.

6. Data: 2007-01-06 12:58:28

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):
> Bede bardzo wdzieczna. Doszukanie
> sie czegos podobnego na allegro jest bardzo trudne
Udaj się do kogoś, kto umie robić na drutach, będziesz miała i
kolor, i rozmiar, i o wiele ładniejsze :-)

7. Data: 2007-01-06 15:00:00

Od: "Helen Paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz na: pl.rec.robotki-reczne na pewno ci pomogą a nawet zrobią coś
takiego; a może się nauczysz i sama zrobisz

pozdrawiam
helen paar

8. Data: 2007-01-06 15:10:02

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]
Chyba dla tego ma takie ceny, ze musi oplacic solarium swoich modelek;) A
swoja droga to jak sie przejdziesz po galerii handlowej to na pewno takie
cos znajdziesz.. widzialam, ale skleroza nie boli;)
Pozdrawiam-Madzia K.

9. Data: 2007-01-07 12:42:19

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> Udaj się do kogoś, kto umie robić na drutach, będziesz miała i
> kolor, i rozmiar, i o wiele ładniejsze :-)

I ten ktos zrobi za darmo i jeszcze wloczke zafunduje? ;)

th

10. Data: 2007-01-07 15:56:29

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> I ten ktos zrobi za darmo i jeszcze wloczke zafunduje? ;)

Skąd takie oczekiwania? Po prostu będzie to rzecz niepowtarzalna, a
nie noszona przez połowę dziewczyn/kobiet na ulicy. I na pewno
ładniejsza, niż TO. Np. z moheru można zrobić i w pięknym kolorze
- hit ostatnio. Bynajmniej nie z powodu beretów.

SWAROVSKI cyrkonie z mocnym klejem lub tatuaże
wazelinuję prostownica efalock
Podkład z górnej półki do megatłustej cery?
Fale
Żelki - pomocy ;)