sprzedawcy perfum na allegro - co się dzieje?

1. Data: 2006-07-17 14:00:53

Temat: sprzedawcy perfum na allegro - co się dzieje?
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

od jakiegos czasu zauważylam, że sprzedawcy perfum na allegro, równiez Ci,
ktorzy byli polecani tutaj mają zawieszone bądż zamknięte konta. Czy ktoś
wie o co chodzi?
Możecie polecic jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę, który nie ma jeszcze
zamkniętego konta? ;-)

Rybka

2. Data: 2006-07-17 17:49:51

Temat: Re: sprzedawcy perfum na allegro - co się dzieje?
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka <r...@i...pl> napisał(a):

> Hej,
> Możecie polecic jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę, który nie ma jeszcze
> zamkniętego konta? ;-)

perfumella, redsonia5, read_in_english, rotez2.

--
JoP

3. Data: 2006-07-17 18:14:55

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!

4. Data: 2006-07-17 19:11:18

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka"
> od jakiegos czasu zauważylam, że sprzedawcy perfum na allegro, równiez Ci,
> ktorzy byli polecani tutaj mają zawieszone bądż zamknięte konta. Czy ktoś wie
> o co chodzi?
Tak, od pewnego czasu jest zmieniony regulamin i allegro co jakis czas go
stosuje, blokujac konta tym, ktorzy nieregulaminowo probowali opchnac towar
opisany "zapach prawie jak marki x" ;-)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

5. Data: 2006-07-17 19:29:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asias <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak, od pewnego czasu jest zmieniony regulamin i allegro co jakis czas go
> stosuje, blokujac konta tym, ktorzy nieregulaminowo probowali opchnac towar
> opisany "zapach prawie jak marki x" ;-)

Serio? To może się wezmą wreszcie za "sukienka jak solar promod monnari simple"?

(Jak mnie to wkurza.)

--
JoP

6. Data: 2006-07-17 19:48:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asias napisał(a):

> Tak, od pewnego czasu jest zmieniony regulamin i allegro co jakis czas
> go stosuje, blokujac konta tym, ktorzy nieregulaminowo probowali opchnac
> towar opisany "zapach prawie jak marki x" ;-)

No, dzięki temu kupiłam torebkę Max Mary. Okazało się, ze chamska
podróba. Zadzwoniłam i grzecznie mówię, że to nie jest oryginalna torba.
Panienka zas radosnie mnie poinformowała, ze jasne ze nie i jestem
osioł, bo wszystkie torebki, to podróby i powinnam wiedziec. Dodała
jeszcze, ze według regulaminu nie moze dodac typu Max Mara. Zupełnie jej
nie przeszkadzało, ze zamiesciła oryginalne zdjęcie ze strony Max Mary i
napisała jak wół fimę. Pieniądze oddała bez gadania, a ja do dzisiaj
zastanawiam się, czy rzeczywiscie wszystkie torebki to podróby. Swoja
drogą wyleczyłam się z allegrowych zakupów, jedyny wyjatek to perfumy
--

Gosia

7. Data: 2006-07-17 22:46:04

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"
> Serio?
Tak, od początku kwietnia.
http://allegro.pl/help_item.php?item=391

>To może się wezmą wreszcie za "sukienka jak solar promod monnari simple"?
> (Jak mnie to wkurza.)
Może by się wzięli, gdyby im się chciało ;) Nie chce sie im nawet kiedy dostaja
konkretny numer aukcji, linka do niej i konkretny punkt regulaminu który podana
aukcja łamie. Mam wrażenie, że ich działania wobec stosowania regulaminu są
absolutnie losowe.

8. Data: 2006-07-18 09:30:19

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asias <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
podana

> aukcja łamie. Mam wrażenie, że ich działania wobec stosowania regulaminu są

bardzo ładnie odpisują na skargi i na tym się kończy - sprzedawcy chłamu
mają się dobrze
hania

9. Data: 2006-07-18 14:15:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asias <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> który podana aukcja łamie. Mam wrażenie, że ich działania wobec stosowania

Pewnie i losowe, lepsze to niż nic. No cóż, poleciało kilkadziesiąt skarg na
aukcje wielbicieli/-ek słów "nie", "jak" i "ani".

--
JoP

10. Data: 2006-07-18 17:17:55

Temat: Re:[OT] truskawki z migdałami do JOP?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze to nie ta grupa, ale własnie na niej swego czasu chyba Jola
pisałas o konfiturach, nie pamietam dokładnie o jakich, ale migdały mnie
sie kołaczą po głowie. Łaża za mną i spac mi nie daja;-(Plizzz, rzuc
przepisem, a jakby ktoś dodał sprawdzone konfitury z imbirem, to mój
zachwyt byłby pełny.

--

Gosia

bycie świadkiem na ślubie - czy koniecznie długa kieca?
szukam stroju kąpielowego i e-sklepu
Kolczyk bez przekuwania
Hurtownia kosmetyków fryzjerskich.
Kerastase do włosów farbowanych - warto ?