OT - wirus w poczcie

1. Data: 2003-09-05 10:41:52

Temat: OT - wirus w poczcie
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu dostaję od internauty a...@d...gov.ru
zawirusowaną pocztę. Poczta nie dociera, ale wciąż dostaję
powiadomienia (czasem 3 razy dziennie) od swojego postmastera o ponownych
próbach jej wysłania. Czy macie to samo? Co robicie w podobnej
sytuacji?

Z pozdrowieniami, Maria

2. Data: 2003-09-05 11:31:02

Temat: Re: OT - wirus w poczcie
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ponownych
> próbach jej wysłania. Czy macie to samo? Co robicie w

Mam to samo, a poza tym dostaje powiadomienia, że to ja rozsyłam
zawirusowana pocztę, co nie jest prawdą, bo mój komputer jest dobrze
chroniony. Po prostu ktoś ma trojana, który sam się rozsyła za pomocą
poczty, do wszystkich, którzy są w książce adresowej, jak trafi na
niechroniony komputer, to się instaluje i rozsyła dalej...itd.
Niewiele można zrobić :((

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

3. Data: 2003-09-05 11:38:09

Od: "pommern" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj tu to dowiesz się wszystko co trzeba o dumaru:

http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2432

sympatyk grupy i roślinek
pozdrawiam

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:bj9p0t$h82$1@atlantis.news.tpi.pl...

4. Data: 2003-09-05 12:12:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pommern" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zajrzyj tu to dowiesz się wszystko co trzeba o dumaru:
>
> http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2432

> sympatyk grupy i roślinek
> pozdrawiam

Bardzo dziękuję, pozdrawiam
Maria

5. Data: 2003-09-05 12:19:58

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mam to samo, a poza tym dostaje powiadomienia, że to ja rozsyłam
> zawirusowana pocztę, co nie jest prawdą, bo mój komputer jest dobrze
> chroniony.
(..)
> Niewiele można zrobić :((

Nie pocieszyłeś mnie, niestety. Poczta co prawda nie dociera, ale
każdy e-maill jest sygnowany przez mój tel. kom., z którym ( z
niekoniecznich wesołych powodów) nie mogę się rozstawać :-(. To
bardzo mnie niepotrzebnie denerwuje.

Dziękuję za odzew.

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2003-09-05 12:24:25

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tel. kom., z którym ( z
> niekoniecznich wesołych powodów) nie mogę się rozstawać :-(. >

E tam, jestem agentem ubezpieczeniowym i też mi się tak wydawalo ;-))

7. Data: 2003-09-05 13:49:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in message
> [...]
> powiadomienia (czasem 3 razy dziennie) od swojego postmastera o ponownych
> próbach jej wysłania. Czy macie to samo? Co robicie w podobnej

Uzywamy klawisza "Delete". A czy ta zawirusowana poczta pochodzi z podanego
przez Ciebie adresu, nie jest oczywiste. Wirusy (i robaki) czesto wstawiaja
w pole "From" nieprawdziwy adres. Trzeba dobrze obejrzec zawartosc pola
"Received".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-09-05 23:59:25

Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbach  jej  wysłania.  Czy  macie  to  samo?  Co  robicie  w  podobnej

Systemy Windows w wersjach NT, 2000, XP i 2003 maja lukę w bezpieczeństwie.
Prze tą lukę włazi na nszą pocztę wirus Worm.Blaster i automatycznie się
rozłazi po naszej ksiażce adresowej wysyłając sie do wszystkich.
Trzeba ze strony http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl
;823980
ściąnąć poprawkę. Jak tam wejdziesz to przeczytaj instrukcję ,a nastepnie po
ściągnięciu i zainstalowaniu (uruchamiając plik)Reztartujemy komputer.
Można teraz ręcznie usunąć wirusa , lecz jest to trochę kłopotliwe bo trzeba
wchodzić do Edytora Rejestru. Można to zrobić automatycznie za pomoca programów
usuwajacych WormBlastera, znajdujacych sie na stronach: http.gdata.pl i
http:www.symantec.com. Tam też znajdziesz więcej wiadomosci na temat tego
robala.
Pozdrawiam.
Paweł Woynowski

9. Data: 2003-09-06 00:02:50

Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka, źle wpisałem adres: http://www.gdata.pl , teraz dobrze:)

10. Data: 2003-09-06 07:52:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

(...)
Nieporozumienie. Ja wyraźnie napisałam, że ta poczta do mnie nie
dociera, więc nie ma czego usuwać. Listy z wirusem są eliminowane
na serwerze, a ja dostaję tylko powiadomienia o kolejnych próbach
ich dotarcia.

Dziękuję i pozdrawiam, Maria

sekator - ale jaki?
"więdnięcie" gron