(OT) wirusy

1. Data: 2004-08-24 08:29:55

Temat: (OT) wirusy
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
otrzymalem ostatnio info, ze z tego konta wychodza wiruski. Zauwazylem
tez, ze to cholerstwo wychodzi tylko z adresow , ktore sa uzywane do grup
news. Kto ostatnio dostal ode mnie cos bez mojej wiedzy?..... - z gory
przepraszam. Jak bedzie sie powtarzac , usune to konto w diably i po
sprawie....

W.

2. Data: 2004-08-25 10:50:57

Temat: Re: (OT) wirusy
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> news. Kto ostatnio dostal ode mnie cos bez mojej wiedzy?..... - z gory
> przepraszam. Jak bedzie sie powtarzac , usune to konto w diably i po

Wojutus, po prostu to jest tak że wirusy w sekcji From: wpisują to co
zjadą, a znajdują konta np z grup dyskusyjnych. Dużo outamatów lub adminow
nie zerknie, czy IP zgadza się z adresem serwera pocztowego.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-08-25 19:36:18

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski napisał:
> [...]
> zjadą, a znajdują konta np z grup dyskusyjnych. Dużo outamatów lub adminow
> nie zerknie, czy IP zgadza się z adresem serwera pocztowego.

Jacenty. Masz w 100% racje. Konfiguruje między innymi serwery pocztowe
i jestem w wielkim szoku ile, niby poważnych firm nawet tych
działających na rynku teleinformatycznym, nie przywiązuje uwagi do
elementarnych zagadnień ustawień serwerów. :(

4. Data: 2004-09-08 08:18:31

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP to jest adres serwera dostępu do internetu i może być na drugim końcu
świata od adresu serwera pop3 albo smtp

ja używam kont e-mail które nie podają w nagłówkach adresu IP

5. Data: 2004-09-08 11:35:49

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> IP to jest adres serwera dostępu do internetu i może być na drugim końcu
> świata od adresu serwera pop3 albo smtp
>
> ja używam kont e-mail które nie podają w nagłówkach adresu IP

są takie ??
chyba nie - każdy serwer ma IP, i to wystarczy, bo i serwer odbierające w
nagłówku wpisują, skąd odebrały tą pocztę, w ten sposób działają niektóre
automaty antyspamowe, że jeżeli IP nie zgadza się z DNS serwera to automatem
odrzucana jest poczta.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski
_______________________

6. Data: 2004-09-08 11:58:30

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest wiele kont e-mail które oferują anonimowość, choć nie na tyle dużo
żeby je było łatwo znaleźć
tu jeden z przykładów
http://www.geocities.com/Paris/Chateau/4765/anonimow
e_konto_nym.htm

7. Data: 2004-09-08 12:07:19

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest wiele kont e-mail które oferują anonimowość, choć nie na tyle dużo
> [...]

Ale to ukrycie prawdziwego adresu. Tylko jak się ma sprawa zmiany nagłówka,
logów serwera etc.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2004-09-08 12:34:21

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nagłowek nie podaje numeru IP, serwer nie prowadzi logów
a jak ktoś wymaga super tajności to może przed wysłaniem poczty
przepuścić ją przez dwa remailery, i otrzymuje odbiór też przez dwa
remailery co oznacza że nawet administrator serwera nym.alias.net nie
zna adresu IP tego kto wysłał pocztę

9. Data: 2004-09-08 16:16:26

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepuścić ją przez dwa remailery, i otrzymuje odbiór też przez dwa
> remailery co oznacza że nawet administrator serwera nym.alias.net nie

tylko po co mi to ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2004-09-08 16:39:05

Od: z <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tobie może niepotrzebne ale są ludzie którzy nie chcą żeby ich policja
namierzyła (np działacze podziemia politycznego)

żarcik
Sylwia jesteśmy kwita --bez odbioru
Sylwia jesteśmy kwita --bez odbioru
Przepraszam wszystkich za zamieszanie