deszcz

31. Data: 2000-05-24 17:59:43

Temat: Re: deszcz (OT2)
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ukie.gov.pl/tlum/rejestr/index.html
wszystkim proponuję jak macie możliwość obejrzeć te strony. Nie daję
własnego komentarza, ale jestem dziwnie przekonany, że rozpętam burzę. Mam
nadzieję, że coś "spadnie". Niekoniecznie woda.
Pozdrowienia Jerzy

32. Data: 2000-05-25 07:25:50

Temat: Re: (OT2)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> [...]
> własnego komentarza, ale jestem dziwnie przekonany, że rozpętam burzę. Mam
> nadzieję, że coś "spadnie". Niekoniecznie woda.

:-0
Jerzy, nie badz taki i wytlumacz mi o co Ci chodzi. Widac, w porownaniu
z Toba, jestem ciemna masa. Mam czytac tytuly wszystkich dyrektywy
decyzji, rozporządzen, uchwał, zalecen i innych? Po co? I co by z tego
powodu mialo spasc. Zlituj sie, bo moj czas drogi. Chyba, ze to jest
poczatkiem burzy o ktorej piszesz wyzej.

I ogolna prosba - zacznij sie wyrazac troche ...
Zrozumiales? Pewnie tak. Ja jednak Twoich wielokropkow nie rozumie. Mam
nadzieje, ze nie ja jeden :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

33. Data: 2000-05-25 11:32:37

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-0
> Jerzy, nie badz taki i wytlumacz mi o co Ci chodzi.
same tytuły wystarczą aby włos się zjerzył na głowie. A co jest w środku?
Spróbuj przeczytać. I kogo to dotyczy? Nas wszystkich.
Pozdr. Jerzy

sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni
berberys z nasion?
szukam odpowiedzi 3 i 4
nadchodzi sezon truskawkowy
Projektowanie