OWULACJA - Jak stwierdzic przy nieregularnym miesiaczkowaniu?

11. Data: 2003-12-16 21:04:31

Temat: Re: OWULACJA - Jak stwierdzic przy nieregularnym miesiaczkowaniu?
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście wizyta u ginekologa jak najbardziej, co nie zmienia faktu, że w
> literaturze fachowej NPR (ja mam z 1994 r. może się coś zmieniło?)
> plamienie uznaje sie za jeden z objawów wskazujących na okres największej
> płodności.
>
> Pozdrawiam
> Jola

To wowczas bedzie faza III wystepowala bez plamienia. Chodzi o fakt, ze po
owulacji i okresie okoloowulacyjnym plamienie prawie nie wystepuje, a jezeli
tak, to powinno byc slabe.

Anka

12. Data: 2003-12-16 22:19:07

Od: "Mermaind" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> To wowczas bedzie faza III wystepowala bez plamienia. Chodzi o fakt, ze po
> owulacji i okresie okoloowulacyjnym plamienie prawie nie wystepuje, a
jezeli
> tak, to powinno byc slabe.

Mam wrażenie, że się w końcu dogadałyśmy ;) i wyszło, że mamy takie samo
zdanie :)))

O ile dobrze zrozumiałam, że okres okołoowulacyjny jest ograniczony czasowo?
Do okresu jajeczkowania? Bo w pierwszym odruchu przyjęłam, że jest to okres
wzmożonych (choć subtelnych) objawów mojego organizmu, świadczących o dużej
płodności, a on jest troszkę przesunięty wstecz.

Pozdrawiam
Jola

13. Data: 2003-12-17 10:08:14

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" napisał w wiadomości
> Hej!
> objawy owulacji - [ciach]
> ale sie rozpisalam
> w tej chwili wiecej nie pamietam
> powodzenia w poznawaniu swojej fizjologii

serdecznie Ci dziekuje,
bardzo dobrze ze tak szczegolowo wszystko opisalas,
wlasnie o to mi chodzilo...
tylko strasznie to pracochlonne,
ale napewno warto...
tylko ciekawi mnie wynik temperatury
jesli sie np przeziebi,
moga byc chyba jakies przeklamania...
__
Pozdrawiam,
Monique

14. Data: 2003-12-17 10:24:18

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" napisał w wiadomości
> testy owulacyjne (np. bodajże clear plan) oraz obserwacja (opisnana juz w
innych postach)

czy te testy sa w zblizonej cenie co ciazowe?
i czy ten test sie robi w jakims przedziale dni czy 1 dnia?
__
Pozdrawiam,
Monique

15. Data: 2003-12-17 11:24:46

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy te testy sa w zblizonej cenie co ciazowe?
> i czy ten test sie robi w jakims przedziale dni czy 1 dnia?

testy robi się przez kola dni. cena niestety sporo wyższa od testów
ciążowych- coś w okolicach 70 -80 zł za paczkę testów

16. Data: 2003-12-17 11:26:43

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> testy robi się przez kola dni.

miało być: "kilka dni"

17. Data: 2003-12-17 22:48:09

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" napisał w wiadomości
> testy robi się przez kilka dni. cena niestety sporo wyższa od testów
> ciążowych- coś w okolicach 70 -80 zł za paczkę testów

dzieki za info,
czyli w tej paczce za ok 80zl
jest te kilka testow na okreslona ilosc dni, tak?
jak roumiem ilosc jest przeznaczona na 1 cykl
Boshe... jakie to zycie skomplikowane....
Ludzie, ktorzy zaliczyli "wpadke" powinni dostac Nobla ;-)
__
Pozdrawiam,
Monique

hormony tarczycy