ODCHODZĘ .. ............

1. Data: 2007-06-25 11:21:33

Temat: ODCHODZĘ .. ............
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.... Z TEJ GRUPY. RZYDŁO MI OBRZYDŁO...

2. Data: 2007-06-25 12:28:46

Temat: Re: ODCHODZĘ .. ............
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:f5o8ol$4su$1@nemesis.news.tpi.pl...
> .... Z TEJ GRUPY. RZYDŁO MI OBRZYDŁO...

hołociarz - podszywaniec

3. Data: 2007-06-25 12:29:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:f5o8ol$4su$1@nemesis.news.tpi.pl...
> .... Z TEJ GRUPY. RZYDŁO MI OBRZYDŁO...

...może numeruj wątki dotyczące kolejnych prób zerwania z nałogiem zwanym
"pisywaniem na psp" -OK? ;)

4. Data: 2007-06-25 12:41:40

Temat: ObCHODZĘ .. ...........was?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>

> hołociarz - podszywaniec

Widać jedynie w ten sposób -pod cudzą facjatą-potrafi artykułować swoje
pragnienia, poglady i wnioski... ;)

Waszym zdaniem to też pewno jakieś zaburzenia lękowe w kontekście obniżonej
mocno samooceny? ;)

5. Data: 2007-06-25 12:47:33

Temat: Re: ObCHODZĘ .. ...........was?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:f5ocfg$s91$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> pragnienia, poglady i wnioski... ;)
>
> Waszym zdaniem to też pewno jakieś zaburzenia lękowe w kontekście obniżonej

Samo...podszywanie? - eee, nie, mysle, ze to jest sposob na
denerwowanie Ikselek, Ikselki sie latwo denerwuja i on o tym dobrze
wie. Albo jestem egocentryczka (no bo jestem) - a on to robi "w caly
swiat"?

Panslavi - przysiadam na chwile na Twoim nosie, mozesz mnie jeszcze
zlapac. Tylko odloz muchotrzepke, bo jestem bardzo wrazliwa na bol.
Mucha.

6. Data: 2007-06-25 12:51:11

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...
On 25 Cze, 14:41, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

Panslavi - przysiadam na chwile na Twoim nosie, mozesz mnie jeszcze
zlapac. Tylko odloz muchotrzepke, bo jestem bardzo wrazliwa na bol.

Tym razem to znowu podszywacz - dlatego muszę się ograniczać z pisaniem,
także na priv.

7. Data: 2007-06-25 13:01:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Podsrywacz nie podsrywacz...niech każdy robi co uważa za stosowne a dobrze
będzie... ;)

Swoją drogą zwracajta uwagę na IP maili to sie nie będzieta mylić kto
podsrywacz a kto sam-sobą choć czasem też i kiep... ;P

8. Data: 2007-06-25 13:12:14

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 15:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> podsrywacz a kto sam-sobą choć czasem też i kiep... ;P- Ukryj cytowany tekst -

IP sie latwo zmienia, sama tez to robie, dla zludnego bezpieczenstwa.
Oryginalna Ikselka :-)
Haslo: niebieska ksiazka ;-)

9. Data: 2007-06-25 13:12:44

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 14:51, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Mucha.
>
> Tym razem to znowu podszywacz - dlatego muszę się ograniczać z pisaniem,

Tylko z tego powodu?

10. Data: 2007-06-25 13:59:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 25 Cze, 15:01, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

IP sie latwo zmienia, sama tez to robie, dla zludnego bezpieczenstwa.

---
Od tej chwili musisz XLa zmienić hasło...
zresztą tacy np admini znając naszą prywatną mailową korespondencję i tak wi
edzą o co biega... ;)
CzaSem mam wrażenie ze to oni się bawią w TEGO kotka i myszkę -nie mając być
może podczas nieustannej przerwy na kawę nic lepszego do roboty albo innych
metod wpływania na marginalizowanie [wpływanie na] niektórych userów usenetu
;P

Zmieniac IP dla bezpieczeństwa?
Szkoda zachodu.
Nie lepiej mieć bezpieczeństwo
za-gwarantowane światopoglądowo? ;)

Jakoś widzę że jedyne czego się nie da podrobić to osobowość -światopogląd
wyłaniające się spoza stylu... ;)

Krótkie hasła naśladować [podrabiać] się czasem da dość zgrabnie...
[na zasadzie ctrl-c ctrl-v + modyfikacja-manipulacja trescią jako pieczęć
własnej idei podszywacza odmienna od oryginału]
ale nie dłuższe dyskusje to o wiele za mało. :)

A poza tym -pytanie do podszywacza- czy serio uważasz swoje metody za
ekonomiczne w osiąganiu własnych celów? Jeśli tak to cele muszą być źle
założone -bo prawdziwe- wartościowe cele osiaga się niejako
mimowolnie -zdając się na bieg wydarzeń a nie wkładając jakikolwiek zasób
sił i środków w formy aktywności których zaprzestanie powoduje utratę
wszystkich lub większości dotychczasowych efektów ;)

To tak pod rozwagę... :)

Re: Bezduszna
Pytanie dotyczące metodologii badań
zapraszam